۷۵۹۰۸۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جزئیات طرح «نذر آب» در سیستان و بلوچستان

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به جزئیات اجرای طرح «نذر آب» در سه حوزه خدمات سلامت محور، تامین آب شرب و خدمات معیشت محور در استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ کاروان سلامت به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

خبرگزاری فارس: حبیب درگاهی درباره نحوه اجرای طرح «نذر آب» گفت: پس از سفر رئیس جمعیت هلال احمر به سیستان و بلوچستان و رویت مشکلات ناشی از خشکسالی و همچنین مشکلات مربوط به اشتغال و درمان که برای مردم، دستور ویژه‌ای در زمینه رفع نیازهای مردم خطه سیستان و بلوچستان صادر شد.

در این زمینه جلسات متعددی تشکیل و مقرر شد جمعیت هلال احمر بر اساس تکالیفی که به عهده دارد، در سه حوزه برای خدمت‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان ورود کند.

وی محور خدمات هلال احمر در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان را خدمات سلامت محور، تامین آب شرب و خدمات معیشت محور اعلام کرد و افزود:

بر این اساس مناطق تحت تاثیر از خشکسالی به ۱۹ منطقه چابهار، هیرمند، زهک، نیک شهر، سیب سوران، سرباز، قصر قند، هامون، فنوج، نیمروز، مهرستان، زاهدان، خاش، میرجاوه، کنارک، سراوان، ایرانشهر،زابل و دلگان تقسیم بندی شد.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه برای اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، توان سنجی‌های لازم انجام شد و جمعیت هلال احمر ۱۹ استان برای اعزام پزشکان داوطلب و تیم های درمانی انتخاب شدند، عنوان کرد:

جمعیت هلال احمر استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزی، کردستان، فارس، قزوین، سمنان، یزد، گلستان، مازندران، اردبیل، خوزستان، کرمان، همدان، قم و گیلان نسبت به اعزام کاروان های سلامت انتخاب شدند.

وی ادامه داد: تنظیم جدول زمان بندی فرایند اجرای طرح کاروان سلامت، ارزیابی تخصصی از مناطق نوزده گانه از چگونگی ارائه خدمات و بیماری های شایع توسط استان های منتخب و تخصیص بودجه لازم برای اجرای طرح از جمله اقداماتی بود که برای اعزام کاروان های سلامت انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انها صدقه نمیخواهند انها حق خود را از این مملکت و این مردمو میخواهند....

    • غلامی

      جالب چند خبر بالا تر نوشته بخش خصوصی میخواد سوریه بازسازی کنه بعد تو کشور خودمون اب ندارن باید صدقه بدن بهشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج