۷۶۰۶۸۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

خاطره جالب نیکی کریمی از عزت‌الله انتظامی

نیکی کریمی با یادی از فیلم‌ سینمایی «دیوانه‌ای از قفس پرید» و همکاری با عزت‌الله انتظامی، از بزرگی، انسانیت، شعور و بینش این هنرمند نوشت.

برترین ها: نیکی کریمی با انتشار تصویری از خود و عزت‌الله انتظامی در فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» ساخته احمدرضا معتمدی در اینستاگرام، خاطره‌ای از این بازیگر نوشت:

«فکر که میکنی بیشتر از هر چیز متوجه می‌شوی که بزرگی به تعداد فیلم‌های خوب و نقش‌های خوب و ماندگاری ان‌ها نیست، بلکه به شخصیتی ست که از ان شخص در ذهن تو باقی مانده. پیچیدگی و رمز و راز ماجرا در همین است. در خاطره‌ای ست که تو داری.

خاطراتم از شما سر صحنه دیوانه از قفس پرید به کنار، اینکه بی هیچ ادا و اصولی میامدید و کار می‌کردید و ادای بزرگی و سنگینی نداشتید و علی رغم برداشت‌های زیاد همه چیز را می‌پذیرفتید، اما هنوز باورم نمیشود که پنج سال پیش در نود سالگی با من تماس گرفتید که بیا و جوایزت را بده به موزه. شما سمت مدیریت موزه سینما را داشتید. چند باری این تماس‌ها انجام شد، تا من توانستم همه را جمع و جور کنم،‌تر و تمیز کنم و بفرستم. اما روزی که غرفه افتتاح‌

می‌شد، شادی و هیجان شما از من بیشتر بود. علی رغم مشکلات جسمی مثل پادرد و این‌ها برایم فراموش نشدنی ست که با شوق و ذوق غرفه را نشانم دادید و برایم خوشحال بودید.

یکی از ویژیگی‌های ادم‌های بزرگ همین است. از خود و ایگو و منیت فاصله دارند و دیگران را می‌بینند و می‌توانند به دنیای ذهنی ادم‌ها نزدیک شوند.

چون نیامده اند که دیده شوند، مشهور شوند، بلکه انچه به جا می‌گذارند انسانیت، شعور، بینش و نگاه شان است؛ و در این راه " من " را سال‌ها بود کنار گذاشته و به " ما " رسیده اند. چیزی که شاید رسیدنش در سینما و ادبیات حتما فرزانگی می‌خواهد»

خاطره جالب نیکی کریمی از عزت‌الله انتظامی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین خانم کریمی ... شعور و انسانیت کار هر فردی نیست

    • شهین سیفی

      پول زلزله زده ها چیکار کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج