اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۴۱۱
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

تقدیر از زنی که معلمی را از اعدام نجات داد

رئیس دولت اصلاحات در تماس با همسر و مادر مقتولانی که در آخرین دقایق با گذشت از قصاص معلمی که مرتکب این دو قتل شده بود به تشکر از او پرداخت و کار انسانی و اخلاقی او را الگویی برای همه دانست.

خبرآنلاین: رئیس دولت اصلاحات در تماس با همسر و مادر مقتولانی که در آخرین دقایق با گذشت از قصاص معلمی که مرتکب این دو قتل شده بود به تشکر از او پرداخت و کار انسانی و اخلاقی او را الگویی برای همه دانست.

زینب مهدوی نژاد همسرمرحوم جهانگیر افروخته و مادر رضا افروخته درباره دلیل گذشت از قصاص در آخرین دقایق قبل از اجرای حکم اعدام گفت:« تصمیم به بخشش در یک لحظه بود و این کار در دل ما افتاد. صبح روزی که قرار بود پویان قصاص شود تا صبح بیدار بودیم و اشک می ریختیم تا اینکه دخترم با من تماس گرفت و از من خواست که این کار را به خدا واگذار کنم و اینطور شد که در لحظه آخر تصمیم به بخشش گرفتم.»

همسر مرحوم جهانگیر افروخته همچنین از تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بعد از اعلام گذشت از قصاص با وی خبر داد و گفت:« آقای خاتمی در این تماس ضمن عرض تسلیت از این کار بسیار تشکر کردند و این کار را اخلاقی و انسانی دانستند و الگویی برای همه عنوان کردند.»

وی ادامه داد:« به آقای خاتمی گفتم این کار خیلی سخت بود و ایشان هم تایید کردند که این کار بسیار سخت بوده و گفتند شما کار بزرگی انجام داده اید.»

وی درباره احساسی که از بخشش پویان دارد گفت:« در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم. قطعا بخشش خیلی بهتر است البته ما نمی خواستیم انتقام بگیریم چرا که این حق قانونی و شرعی ما بود اما تصمیم به بخشش گرفتیم و در حال حاضر احساس راحتی دارم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج