۷۶۴۲۵۹
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

رفوکاری سخنان ازغدی توسط حسین شریعتمداری

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:سخنان استاد رحیم‌پور ازغدی در همایش اساتید و طلاب حوزه علمیه قم که روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در مدرسه فیضیه قم ایراد شده بود، از آن روز تاکنون، واکنش‌های فراوان و متفاوتی را در پی داشته است و این واکنش‌ها کماکان ادامه دارد.

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: سخنان استاد رحیم‌پور ازغدی در همایش اساتید و طلاب حوزه علمیه قم که روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در مدرسه فیضیه قم ایراد شده بود، از آن روز تاکنون، واکنش‌های فراوان و متفاوتی را در پی داشته است و این واکنش‌ها کماکان ادامه دارد.

آقای رحیم‌پور ازغدی سابقه‌ای طولانی و تقریبا به درازای عمر خویش، در حمایت جانانه و علمی از حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید و دفاع بی‌وقفه از اسلام و انقلاب داشته و دارد. ایشان در تمامی روزهای حادثه، به گونه‌ای تمام‌قد در خدمت اسلام و انقلاب بوده است. رحیم‌پور افتخار حضور همراه با چندین‌بار مجروحیت در جبهه‌های جنگ که آثار جراحت شیمیایی هنوز با وی هست، برادر شهید بودن و دهها افتخار جانانه دیگر را با خود دارد اگرچه از روی تواضع هرگز به آن افتخار نکرده است.

بنابراین هرگز باور کردنی نخواهد بود که این فرزند حوزه و انقلاب کمترین سوء برداشت نسبت به حوزه و روحانیت را به ذهن خود راه داده باشد. این تصور درباره ایشان به همان ‌اندازه باور نکردنی است که ادعای گروه سوم در تظاهر به نگرانی برای جایگاه حوزه و روحانیت!

و بالاخره، این نکته نیز گفتنی است که از برادر عزیزمان آقای رحیم‌پور انتظار می‌رفت و می‌رود در سخنان و تحلیل‌های خویش که همیشه علمی و راهگشا بوده است دقت بیشتری داشته باشند تا به کارگیری برخی از تعابیر نه چندان مناسب، رنجش خاطر شماری از عزیزان حوزه‌های مقدس علمیه را درپی نداشته باشد و از آن بزرگواران- مخصوصا دو تن از مراجع عظام تقلید - نیز خواهشی در میان است و آن اینکه هرگز تصور سوءنیت نسبت به شخصیت شناخته شده و فداکاری نظیر استاد رحیم پور ازغدی را به ذهن راه ندهند.

در متن سخنان آن روز ایشان دفاع از روحانیت و حوزه‌های علمیه موج می‌زند و بارها بر جایگاه رفیع و مقدس آن تاکید ورزیده‌اند.

این ‌اشاره هم ضروری است که برگزارکنندگان مراسم و سخنرانی همایش یاد شده با پلاکاردی که مورد اعتراض فراوانی واقع شده است موافق نبوده‌اند.

در کلیپی که از سخنان کوتاه حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) پیش از سخنرانی آقای رحیم‌پور پخش شده آمده است«یکی از شعارهایی که بر روی پلاکارد نوشته شده با اهداف این تجمع سنخیتی ندارد که باید جمع شود تا مورد سوءاستفاده و به حاشیه راندن اصل موضوع نشود» و برادر ازغدی نیز در آغاز سخن خویش متن تعدادی از پلاکاردها را می‌خواند که پلاکارد مورد ‌اشاره در میان آنها نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا تیتر جهت دار می زنید؟؟
      پاسخ منطقی که رفوکاری نیست.
      لطفا بی طرفی و امانت داری را در نشر اخبار و تیتر زدن رعایت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا دیگه همش نزنید کار بد توجیه نداره

    • بدون نام

      حرف‌های استاد رحیم‌پورازغدی حرفهای امام‌راحل و رهبری و شهید مطهری و شهید بهشتی بود برید فایل کامل سخنرانی‌رو گوش بدین چی میگه و با حرفهای امام و رهبری و شهدا مقایسه کنید والله قسم‌جز حقیقت‌رو نمیگه همش از خاطرات و نوشته‌های امام و شهید مطهری و شهید بهشتی میگه و میگه اینا گفتن اینجور حوزه و فلان چیز بدرد جانعه نمیخوره

      استار ازغدی میگه حوزه فقط چسبیده به طهارت و نجاست و نماز و روزه و وضو گرفتن مشکلات امروز جامعه ما اینا نیست الان مشکل بانک‌ها و ادارات و رشوه گرفتن‌ها و اختلاس ها و مشکلات اقتصادی هست که به برخی از دوستان برخورده و گفتن که نباید ازین حرفهد میزدی

      پاسخ ها

      • سیدمجتبی طباطبایی

        آقای رحیم پور ازغدی تریبونهای زیادی دراختیار دارد وزیادحرف میزند.
        خوب وقتی کسی زیاد حرف بزنه سوتی هم میده.
        فقط دیگه بالاغیرتا توجیح نکنید.

    • ناشناس

      هم کیهان و هم نوچه اش مثلا استاد ازغذی موجودات بشدت قابل ترحم و حقیری هستند و نوشتن مطلب راجع به این دو توهین به شعور مخاطبینتان میباشد.

    • بدون نام

      دیگه چی دم خروس زیربغلت بیرونزده

    • قلی

      خب خوشش اومده از رفیق فابریکش تعریف و حمایت میکنه ..کلا هر چیزی که آرامش را بهم بریزه ..و مثل توپ صدا کنه ..مورد توجه توپخونه چی ها قرار میگیره ..سخنرانی ایشون هم توپ توپ بود. صدای همه را در آورد ...

    • سیامک

      به ......گفتن شاهدت کیه؟ گفت،،،،،،،،مم!!!!

    • بدون نام

      درود بر ازغدی و حاج حسین شریعتمداری

      پاسخ ها

      • سیدمجتبی طباطبایی

        بله با وجودبعضی افرادی دیگه ایران نیازی به دشمن ندارد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج