۷۶۹۸۲۲
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

روزنامه اصولگرا به روحانی: چرا ۵ طلبه در قم بخاطر آن پلاکارد کذایی دستگیرشدند؟

موج سازی‌های کذایی اصلاح‌طلبان بر سر پلاکاردی در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب فیضیه نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، سرانجام مدعیان آزادی را به آنچه می‌خواستند، رساند و پنج طلبه به دلیل شکایت دولت توسط دادگاه ویژه روحانیت احضار و بازداشت شدند.

روزنامه جوان نوشت: موج سازی‌های کذایی اصلاح‌طلبان بر سر پلاکاردی در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب فیضیه نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، سرانجام مدعیان آزادی را به آنچه می‌خواستند، رساند و پنج طلبه به دلیل شکایت دولت توسط دادگاه ویژه روحانیت احضار و بازداشت شدند.

پیش‌تر یکی از مسئولان معاونت حقوقی ریاست جمهوری در مورد پلاکاردی با شعارنوشته «ای آنکه مذاکره شعارت / استخر فرح در انتظارت» اعلام کرده بود که «در این باره مبادرت به طرح شکایت در دادسرای صالح کردیم». این شکایت پس از آن انجام شد که دولت و حامیانش به شکل یک‌صدا آن را تهدید رئیس جمهور به قتل دانستند.

اما آن‌هایی که مدعی هستند طلاب با پلاکارد استخر فرح، رئیس جمهور را تهدید به قتل کردند، آگاهانه دروغ می‌گویند. چرا؟ زیرا مگر کسی که عقل دارد و دنبال قتل است، می‌آید با هویت معلوم و علنی یک شخصیت ملی را تهدید به قتل کند؟ و متوجه نباشد چه می‌گوید؟!

آن پلاکارد استعاره از سرنوشت بود و گوشزد کردن نوع مردنی که حتی نمی‌شود روی آن مانور داد یا یادآوری کرد. حکایت از اینکه این نوع کار‌ها و رفتار‌ها به آن نوع مردن منجر خواهد شد. در فرهنگ عامه ایرانی بعضاً بزرگ‌تر‌ها می‌گویند «تو دیگه چطوری بمیری با این کارهات» حالا اگر می‌خواهند این پلاکارد را تهدید به قتل جا بزنند، بحث دیگری است.

از سویی زمانی می‌توانیم آن شعار را تهدید فرض کنیم که نوع مرگ هاشمی قطعاً و یقیناً قتل باشد و قبلاً به اثبات رسیده باشد. وقتی صغرای داستان دروغ است، استنباط کبرای آن هم دروغ است.

از این بگیر و ببند هم چیزی در نمی‌آید جز افشای کذب بودن ادعا‌های آزادی بیان دولت. حسن روحانی این روز‌ها سخنرانی به سخنرانی از وحدت و لزوم آن در جامعه می‌گوید؛ وحدت وحدت که دولت می‌گوید، این است؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی پرروی داری ازنومملکت به پرتگاه میبرید خیلی پررویید

      پاسخ ها

      • 11

        بعد تو همین قم
        یک ملبس در حمایت از مطهری یه جوان بینوا رو جلوی دوربین علنا تهدید میکنه که می کنمت تو گونی
        مدعی العموم؟ خبری نیس

    • بدون نام

      والا من هم که سیاسی و دولتی نیستم...وقتی آن تظاهرات را دیدم...گفتم اینها هم دارند به قتل آیت الله اقدام میکنند و هم رییس جمهور را به قتل تهدید میکنند...بدتر آنکه مرجعیت شیعه را زیر سوال بردند....بپذیرید که اشتباه بود...

    • بدون نام

      ممکن است. محبت بفرمایید تفسیر بفرمایید!! آن پلاکارد کذایی!! به چه منظور در آن محفل روحانی!! علم شده بود و چه لزومی به یادآوری سرنوشت!! در آن بود؟!

    • عبدالله

      وقاحت را از حد گذرانده اید امثال این روزینامه ها توجیه گر هر جنایتی هستند

    • بدون نام

      چرا نشوند ؟!!!!

    • بدون نام

      میگن فوش بنداز زمین صاحبش برش میداره پس دیدین آقای روحانی هدفش مذاکره هست و الکی میاد مگیه نه من مذاکره نمیکنم با ترامپ ... ایشون پس خودش قبول داره شعارش مذاکره بر سر امنیت مل یهست

    • علی

      جواب: قرار بود بیست نفر دستگیر بشن چون دولت طرفدار ازادیه بیانه شده 5 تا

    • بدون نام

      حاشیه حاشیه حاشیه دولت دنبال حاشیه است تا کسی نپرسه چرا کار نمیکنی

    • رامین

      رئیس جمهور مملکت رو تهدید به مرگ کرده بودن ناسلامتی...وقتی یه انتقاد معمولی کارش به بازداشت میکشه اینا نباید بازداشت میشدن؟

    • شهرام

      خداییش مملکتی باحالی داریم . خودشون همدیگرو قبول ندارن بعد به ملت میگن بما اعتماد کنین . جالبتر تر از همه اینه که فقط دنبال منافع خودشونن و انگار نه انگار ملتی وجود دارن . مثل میهمانهایی که بیان داخل خانه و سر غذا باهم دعوا کنن بدون رعایت حال صاحبخانه .

    • بدون نام

      بدبخت صنف کارگران شرکت واحد که بخاطر اعتراض به وضعیت چه گرفتاری های کشیدند و طلاب که باید نمونه و الگو باشند تهدید به قتل نفر دوم کشور را می کنند نباید دستگیر شوند

    • امیر

      چطور هر کی ی کلمه حرف بزنه ی انتقاد ساده کنه میشه اقدام علیه امنیت ملی اونوقت اون پلاکارد به اون گنده ای بگیرید دستت بیای تو خیابون میشه کذایی بعدم هیچی نگن؟ بچشین ببینید طعمش چطوره وقتی همقطاراتون مردم بیگناهو میکنن تو زندان حسن روحانی ازین به بعد باس اقدام متقابل کنه بسه هرچی بشماها ازادی داد ک هرچی از دهنتون درومد گفتین و دهن مردمو بسته نگهداشتید

    • a

      اگه زندانن بهشون لطف کردن پشتشون به جایی وصل است تاحالا بایدصدباراعدام میشدن

    • بدون نام

      مردم های خیلی کم تر از این گفته بودن و باز داشت شدن

    • رضا

      هرچه هست زیر سر این مردک جیره خوار احمدی نژاد مدیر روزنامه جوان رسایی است چرا از شکایت می ترسید چند نفر به نفر دوم مملکت توهین کرده اند حالا اگر دادگاه تشخیص دهد بیگناهند حکم برایت میدهد

    • علی

      سلام، روزنامه جوان عزیز اگه پیگیر آزادی بیان هستی پس چرا به بازداشت کارگران و دانشجویان و... اعتراض نمیکنی، معلومه که دقیقا کارت بخاطر خداست!!! قبول باشه انشاءالله

    • مهدی

      کار کمی انجام شده ، میبایستی بیشتر از این هم میشد ، باید به حضراتی که پلاکارد دستشان بود جایزه هم میدادند ؟ دست بردارید از این نو پشتیبانی ها ، دودش نهایتاً بچشم خودتون خواهد رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج