جاباما
۷۶۶۶۲۸
۱ نظر
۵۰۵۲
۱ نظر
۵۰۵۲
پ

درخشنده: «بامداد خمار» را به نمایش خانگی می‌برم

کارگردان زیر سقف دودی گفت: در فضای مجازی انگار همه‌چیز از دست رفته و هیچ‌ راهی برای جلوگیری از این وضعیت وجود ندارد.

میزان: ما نیازمند آن هستیم که آسیب‌های اجتماعی را حل کنیم و این حل‌کردن با گفت‌و‌گو و برنامه صحیح امکانپذیر است. پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص آخرین وضعیت انتخاب بازیگران فیلم سینمایی «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: هنوز هیچ‌کدام از بازیگران فیلم این سینمایی قطعی نشده است.

درخشنده: «بامداد خمار» را به نمایش خانگی می‌برم

در حال حاضر منتظر جواب شهاب حسینی برای حضور در این فیلم هستم اما هنوز حسینی به‌علت اینکه در سفر است جواب قطعی نداده است. وی در همین راستا ادامه داد: شما فکر کنید هنوز پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» به گوش شهاب حسینی نرسیده است.

تا آنجایی که من می‌دانم حسینی در حال حاضر مشغول فیلم «شب» است. فعلا با وی در تماسم تا به محض اینکه از سفر برگشت برای مذاکرات نهایی به گفت‌و‌گو بنشینیم. کارگردان «زیر سقف دودی» درباره انتخاب سایر بازیگران فیلم جدید خود اضافه کرد: گزینه اول من شهاب حسینی است و می‌خواهم در صورت قطعی‌شدن وی به سایر بازیگران فکر کنم.

البته گزینه‌هایی در ذهن دارم اما همه چیز به جواب حسینی مرتبط است. به امید خدا اگر همه‌چیز درست پیش برود مهرماه فیلم را کلید می‌زنم. وی درباره پروژه تلویزیونی خود ادامه داد: به فکر تولید مجموعه‌ای با نام «مستوره» برای تلویزیون هستم.

در حال حاضر هنوز قرارداد تحقیق و پژوهش و همچنین نگارش فیلمنامه را نبسته‌ام اما در صورتی که قرارداد ببندم بعد از پایان فیلمبرداری «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» تولید آن اثر را شروع می‌کنم اما با توجه به روند طولانی تحقیق و پژوهش «مستوره» سال آینده کلید می‌خورد. کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» درباره ساخت سریال «بامداد خمار» اضافه کرد: «بامداد خمار» مجموعه‌ای است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این سریال هنوز در کش‌و‌قوس پیداکردن اسپانسر و تهیه‌کننده است. به احتمال زیاد اگر شرایط فراهم شود این سریال را برای شبکه نمایش خانگی آماده کنم. وی با اشاره به شرایط مالی خوب شبکه نمایش خانگی اذعان کرد: همه می‌گویند که شبکه نمایش خانگی از لحاظ مالی بسیار خوب است اما مساله آنجاست که من به‌دنبال مسائل مالی نیستم و می‌خواهم اثری را بسازم که به درد مردم بخورد.

من به‌دنبال پول نبوده و نیستم و می‌خواهم کاری کنم که مردم لذت ببرند و در عین حال پیامی بگیرند. این کارگردان سینما وضعیت کنونی فضای مجازی را وحشتناک خواند و تصریح کرد: از نظر من وضعیت حال حاضر فضای مجازی وحشتناک و ناراحت‌کننده است.

از نظر من فضای مجازی نیاز به فرهنگسازی و تربیت درست است و نقد کورکورانه فضای مجازی جواب عکس داده است. درخشنده در همین راستا خاطرنشان کرد: در فضای مجازی انگار همه چیز از دست رفته و هیچ‌راهی برای جلوگیری وضعیت وجود ندارد. ما نیازمند آن هستیم که آسیب‌های اجتماعی همچون مشکلات فضای مجازی را حل کنیم و این حل‌کردن با گفت‌و‌گو و برنامه صحیح امکانپذیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج