۷۶۶۹۶۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش حماس به حمایت نتانیاهو از تصمیم آمریکا

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) حمایت بنیامین نتانیاهو از تصمیم دولت آمریکا مبنی بر قطع کامل کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را محکوم کرد.

خبرگزاری ایسنا: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) حمایت بنیامین نتانیاهو از تصمیم دولت آمریکا مبنی بر قطع کامل کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را محکوم کرد.

سامی ابوزهری، سخنگوی حماس گفت که حمایت بنیامین نتانیاهو از تصمیمات دولت آمریکا علیه آنروا نشانگر دست داشتن اسرائیل در این‌گونه تصمیمات است.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی مسئول تمامی پیامدهای چنین تصمیمات است، افزود: ما هرگز در قبال این رفتارهای خصمانه که تعدی به حقوق ملی ماست، سکوت نخواهیم کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم دولت آمریکا مبنی بر متوقف کردن کامل کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را بسیار مهم خواند و گفت: ما ضمن استقبال از تصمیم دولت آمریکا از آن حمایت به عمل می‌آوریم.

بنیامین نتانیاهو تصریح کرد: باید کار موسسه پناهندگی فلسطینی‌ها پایان یابد و اموالی که به آن اختصاص یافته است، پس‌ گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت آمریکا بدانند وآگاه باشند و به سردمداران ظالم خود یاد آور شوند ،نتیجه بحران آفرینی و بوجود آوردن فقر اقتصادی در ممالک جهان را خواهند دید وزمانی پشیمان میشوند که دیر است ،هیچ مملکتی نمیتواند ادعا کند که تا ابد غنی باشد و به ممالک دیگر نیازی پیدا نمیکند ،پس زمانی را متصور باشید که بواسطه سیل یا زلزله یا سونامی یا قحطی به کشورهای دیگر محتاج شوید ،اما با این نسخه های ظالمانه ای که امروز سردمداران شما برای دیگر مردم دنیا میپیچند چه انتظاری دارید؟

      پاسخ ها

      • علی

        اری چنین خواهد بود .استکبار جهانی باید چنین کند که ما می گوییم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج