اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک اقدام خصمانه دیگر از سوی آمریکا

دیپلماسی هتلی علیه احمدی نژاد !

رسانه های محلی در ایالات متحده کمپینی به راه انداخته اند تا همه هتل داران را متقاعد کنند که از اجاره اتاق به رییس جمهوراسلامی خودداری کنند!

رسانه های محلی در ایالات متحده کمپینی به راه انداخته اند تا همه هتل داران را متقاعد کنند که از اجاره اتاق به رییس جمهوراسلامی خودداری کنند!

در حالی که حدود یک ماه به سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد باقی مانده است، رسانه ها و لابی های صهیونیستی خواهان آن شده اند که هتل داران نیویورک، با خودداری از اجاره دادن اتاق به هیئت ایرانی، نشان دهند که ارزش های ملی برای آنها بیش از پول اهمیت دارد !

نگرانی طرفداران تفکر صهیونیسم و اشغالگری در جهان که ارزشهای ملی برای آنها احتمالا غصب یک سرزمین و آواره کردن مردم آن است ! سال گذشته هم به هنگام حضور احمدی نژاد در نیویورک مشهود بود.

آمریکای هوادار اشغالگران فلسطین در شصت و پنجمين اجلاس مجمع عمومي سران سازمان ملل متحد، سخنرانی رئیس جمهور ایران را برنتافت و در اوایل سخنرانی دکتر احمدی نژاد، پس از افشاگري وی درباره ۱۱ سپتامبر و نژادپرستی در بین سران صهیونیست، دیپلماتهای آمریکا نشست را ترك كردند.

رييس‌جمهور كشورمان در این نشست پيشنهاد كرد سال ۲۰۱۱ به عنوان سال خلع سلاح اتمي "انرژي هسته‌اي براي همه و سلاح هسته‌اي براي هيچ كس" نام‌گذاري شود.

منبع : تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دیپلماسی هتلی علیه احمدی نژاد !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج