۷۶۷۴۷۷
۳۳ نظر
۵۰۰۷
۳۳ نظر
۵۰۰۷
پ

ناجا: با بدحجابی در خودرو‌ها برخورد می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با بد حجابی و کشف حجاب در خودروها اظهار کرد: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی خود با هرگونه هنجارشکنی که مصادیق آن بارها اعلام شده و بی حجابی نیز جز آن است، برخورد خواهد کرد؛ بر این اساس به مالکان خودروها تذکر خواهد داد و اگر قبلا تذکر داده شده باشد نسبت به توقیف خودرو اقدام داده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که در ایام محرم ماموران پلیس درکنار عزاداران حسینیه‌ها، تکایا و مساجد خواهند بود و نسبت به تامین امنیت این مراسم اقدام خواهند کرد.

سردار حسین اشتری در حاشیه نشست فصلی فرمانداران و مدیران عالی ناجا که صبح امروز و با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد اظهار کرد: نشست فصلی فرماندهان و مدیران عالی ناجا امروز کار خود را با حضور وزیر کشور آغاز کرد و تا پایان روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه بررسی اقدامات انجام شده از سوی ناجا در ماه‌های گذشته و نیز آمادگی برای ماموریت‌های پیش‌رو در نیمه دوم سال مورد بررسی قرار گرفت گفت: خوشبختانه در سال ۹۷ نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در آماده باش بوده و مشغول خدمت رسانی به مردم بود.

اشتری امنیت را بالاترین سرمایه برای مردم برشمرد و گفت: با لطف و عنایت خداوند همکاری مردم و نیز اقدامات ماموران امروز امنیت مطلوبی در کشور ما ساری و جاری است و روز به روز این امنیت در حال ارتقاست و شاهدیم که در مرزها شهرها و روستاهای ما وضعیت امنیتی خوبی برقرار است.

فرمانده ناجا به ارتقای توان ماموران نیروی انتظامی برای اجرای هرچه بهتر خدمات و ماموریت‌های خود نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با آموزش‌های انجام شده این توان و مهارت هر روز بیشتر شود.

اشتری با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده درباره جایگاه اجتماعی ناجا و میزان محبوبیتش بدون نام بردن از موسساتی که این نظرسنجی‌ها را انجام دادند گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده اعتماد مردم به ناجا افزایش داشته است و ما جزو دستگاه‌هایی بودیم که بیشترین اعتماد به مردم را دارند.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با بد حجابی و کشف حجاب در خودروها اظهار کرد: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی خود با هرگونه هنجارشکنی که مصادیق آن بارها اعلام شده و بی حجابی نیز جز آن است، برخورد خواهد کرد؛ بر این اساس به مالکان خودروها تذکر خواهد داد و اگر قبلا تذکر داده شده باشد نسبت به توقیف خودرو اقدام داده می‌شود البته خوشبختانه مردم همکاری خوبی با پلیس داشته و امیدواریم این موارد بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات پلیس در ایام ماه محرم نیز گفت: ماموران پلیس در کنار عزاداران، تکایا و مساجد و حسینه‌ها حضور داشته و نسبت به تامین امنیت عزاداران اقدام خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا قانون امر به معروف و نهی از منکر به ناجا ابلاغ شده یا خیر؟ بدون بیان پاسخی در این خصوص گفت: براساس قانون برخورد با ناهنجاری‌ها برعهده پلیس است و ما هماهنگ با مقام قضایی با این موارد برخورد خواهیم کرد.

اشتری در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا طرح جمع آوری اراذل و اوباش در مشهد اجرا نمی‌شود؟ نیز گفت: طرح جمع آوری اراذل و اوباش در تمامی استان‌ها اجرا می‌شود و مردم نیز با مراجعه به پلیس و یا تماس با سامانه ۱۱۰ این موارد را اطلاع رسانی کنند.

فرمانده ناجا درباره درگیری با مامور پلیس نیز اظهار کرد: ما هتک حرمت و بی احترامی به ماموران را برنمی‌تابیم و امیدواریم با این موارد طوری برخورد شود تا درس عبرتی باشد برای دیگران، البته از مردم نیز به خاطر همراهی و پیگیری‌هایشان تشکر می‌کنم.

اشتری در پاسخ به سوال ایسنا درباره پیگیری نامه معاون اول رئیس‌جمهور برای ماجرای بریده شدن گوش یک کودک زباله گرد نیز اعلام کرد که فرصتی برای پاسخ گویی نداشته و باید به جلسه برود.

به گزارش ایسنا، علی رغم آنکه صبح امروز اعلام شده بود که این برنامه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود اما عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران حاضر نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      با دلالها کی برخورد می شود، وقت گل نی؟؟!

    • بدون نام

      دروان سیاه و مصیبت زده ایران زمین

    • بدون نام

      خدائی دیگه بس کنید اینگار دین اسلام فقط ختم شده به حجاب، بجای ان بفکر اسایش وارامش مردم باشید با متخلفان فساد اقتصادی برخورد کنید تا مردم به شما اعتماد کنند وبه صورت خودجوش حرفهای شما را قبول کنندنه با زور.

    • بدون نام

      ...با گرانی برخورد کن

    • بومی

      این کار تجاوز به حریم خصوصی انسانهاست ...

      پاسخ ها

      • میلاد

        خخخ در ایران نه خخخخخ

    • بدون نام

      كی ان شاالله؟؟؟ مملكت و لجن برداشته

      پاسخ ها

      • م

        اقتصاد مملکتو لجن برداشته

    • 1363

      ممنون که به تنها مشکلمون رسیدگی میکنید

    • بدون نام

      مشکل اصلی کشور این موارد هست؟ پوشک و شیر خشک برای بچه ها گیر نمیاد کاری نمیکنین؟؟ وای به حال ما

    • بی نام

      با اختلاس گرا ها هم برخورد شود .

    • بدون نام

      چه پاسخ های سمبلیکی
      فقط برای آخرین سوال پاسخ آماده نداشتند که اون هم فرصت به سر رسید

    • علی

      قیمت دلار چند؟

    • بدون نام

      سردا ر چرا با محتکران برخورد نمیشود پس

    • حوا

      مردم از این برخوردهای پلیس بسیار ناراضی هستند...

    • بدون نام

      اقا پیشنهاد میکنم یه نیروی انتظامی هم واسه مبارزه با دزدی و خفت گیری و سرقتهای ماشین و منازل و اختلاس و مقابله با اسید پاشی و ... تشکیل بشه این یکی که داریم مثه کودک پیش فعاله

    • بدون نام

      بد نیست ناجا از این اقدام خود نظر سنجی هم میکرد .همگام بودن با ملت موجب اقتدار ناجا میشود .
      ناجا کارهای مهمتری دارد مثلا خونه من را دزد ۸ ماه پیش بردوتا الان هم هیچ خبری هم نشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز با شاهد دزد رو نشون دادیم هیچ هیچ دزده الان منو خانواده م رو چپ چپ نگاه میکنه بخدا من قشم زندگی میکنم ۴ سال دنبال میکنم ولی حیفه وقت

    • بدون نام

      خدا خیرتون بده،تنها مشکلمون همینه،اینم ردیف کنید ،همه چیز درست میشه،البته اینم تقصیر آمریکای خبیثه.شما تمامه تلاشتونو برای این مملکت کردید....

    • بدون نام

      دزدها زا بگیرید

    • تهرانی

      دادا با اختلاسگرا و دزدای بزرگ دارن مملکت و میخورن برخورد کن

    • زلزله زدگان کرمانشاه

      فقط مشکل اینه
      چی بگم والله

    • امیر

      بمیر بابا زورشون به مردم میرسه فقط

    • بدون نام

      وقتی صبح تا شب در شبکه های معاند ماهواره ای صراحتا اعلام می کنند که حجاب از مسائلی است که باید در ایران آنرا مورد هجمه قرار داد... یعنی اهمیت آنرا درک کرده اند بعد یک عده از روی عدم آگاهی نظرات غیرکارشناسی می دهند.

      حجاب و حدود آن در قرآن به صراحت آمده... پس اهمیت حجاب از نظر پروردگار مضاعف است و هیچکس نمی تواند بدون ادله بگوید دین فقط حجاب نیست.
      اگر اتومبیل شما 10 میلیارد تومان بیارزد ولی بنزین نداشته باشد نمی تواند به درد شما بخورد....
      بنزین همه ی ماشین نیست ولی اگر نباشد 10 میلیارد تومان به درد نخواهد خورد.

    • ایرانی

      باسلام به قول علم الهدی تمام بدبختی اقتصاد ما از بدحجابی پس قانونی وضع کنید تا تمام مونثین یامذکرین را ازبین ببرند تا اقتصادمون سروسامان بگیره

    • بدون نام

      شیشه های خودروها را بشکنید و مهمتر موتور سوارانی هستند که روسری زن ترک نشین تبدیل به دستمال گردن شدند دیشب بالای صدتا دیدم خیلی عادی تردد میکنن و اگر مامور جایی باشد میارن بالا و بعد برگشت به حالت .......اصلا با همان حالت خرید میکنند خودرو چیه؟ یارو قید دین و مذهب رو زد چون خیانت خبری اجازه رساندن صدای مردم را نداد . و فقط بلبلی زدند.داخل خیابانها گازوئیل بریزید تا همه زمین بخورند.

    • بدون نام

      معلومه اوضاع کشور خیلی خرابتر از این حرفاس که ناجا...به فکر حجاب تو ماشیناس.

    • بدون نام

      واااای ما چقدر خوشبختیم همه مشکلاتمون دیگه حل میشه
      ممنون خستهنباشید

    • خودرو

      لطفا جلوی گرون شدن پراید را هم بگیرید از 7 میلیون تومان شده 40 میلیون تومان شاید ثوابش بیشتر باشه چون خیلیها از این طریق دارند برای زن و بچه خود روزی در می اورند

    • بدون نام

      موافقم واقعا اوضاع خراب است!!!!!

    • بدون نام

      جلوی عرب ها رو هم بگیرید

    • بدون نام

      اینجا نظر نوشتن فایده نداره چون کسی این سایت رو نمی خونه

    • بدون نام

      منظورت کدوم عربهاس؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج