۷۶۷۵۱۰
۳ نظر
۵۰۲۱
۳ نظر
۵۰۲۱
پ

ترس جکی چان از کتک خوردن توسط بروس لی!

جکی چان که در فیلم «اژدها وارد می شود» به عنوان بدل کار یا اصطلاحا «کتک خور» حضور داشت خاطره ای جالب از آن فیلم و بروس لی دارد که خواندنی ست.

بانی فیلم: بروس لی اسطوره ای است که سینمای رزمی را از حرکت های دلقک وار رزمی کاران فیلم های هنگ کنگی به سمت سینمایی کشاند که مخاطبش قهرمان فیلم را باور داشت.

ترس جکی چان از کتک خوردن توسط بروس لی!

بروس لی فراتر از یک بازیگر رزمی کار بود که در فیلم های موسوم به کاراته ای، با ورجه وورجه کردن و صدا درآوردن بخواهد توجه تماشاگر را جلب کند! او با وجود اینکه از سنیسن نوجوانی ورزش کانگ فو را آموخته بود اما ذات بازیگری اش او را به عنوان قهرمانی باورپذیر و متکی به توان بدنی و ویژگی های هنری در ذهن مخاطبان این گونه سینمایی شناساند.

بروس لی هرچند عمر کوتاهش به او اجازه نداد فیلم های بیشتری از سینمای رزمی را بسازد و در آنها بازی کند اما همین تعداد اندک نیز در تاریخ سینما از او جلوه ای اسطوره ای باقی گذاشت.

یکی از فیلم های محبوب این بازیگر فقید «اژدها وارد می شود» است که به همراه جان ساکسون و جیم کلی دو بازیگر مطرح دهه هفتاد آمریکایی ساخت. در این فیلم البته جمع زیادی از بدل کاران و ورزشکاران هنگ کنگی هم حضور داشتند که یکی از آنها که بعدها خود به ستاره فیلم های رزمی مبدل شد جکی چان است!

جکی چان که در فیلم «اژدها وارد می شود» به عنوان بدل کار یا اصطلاحا «کتک خور» حضور داشت خاطره ای جالب از آن فیلم و بروس لی دارد که خواندنی ست. چکی چان در فیلم «خشم اژدها» نیز به عنوان سیاهی لشکر بازی داشت.

جکی چان در فیلم های «خشم اژدها» (که در امریکا با نام «ارتباط چینی» روی پرده سینما رفت) و «اژدها وارد می‌شود» به عنوان سیاهی لشکر حضور داشته است.

این بازیگر و کارگردان هنگ‌کنگی پیش‌تر در این باره گفته بود: «وقتی که کارگردان فریاد زد «حرکت»، بروس لی چوب هایی را که در دستش داشت پرت کرد و به سمت من دوید! من به ضربه خوردن عادت داشتم و به عنوان بدل کار به کتک خوردن هر روز عادت داشتم. اما وقتی دیدم بروس لی به سمت من دوید، وانمود کردم که ضربه خوردم!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بروس لی و جکی چان دو الگوی متفاوت از سینمای رزمی ارایه دادند...
      رگه های طنز در سینمای بروس لی وجود ندارد برخلاف جکی چان...

      جکی چان یک پدیده استثنایی است که بعد از 4 دهه هنوز جایگزینی برای کونگ فو کمدی اش ارایه نشده.

      او در ساعت شلوغی 2 از نمای بیرونی ساختمانی 10 طبقه و در یک پلان و بدون محافظ در عرض یک دقیقه پایین آمد و لباس خود را تکاند و از جلوی پلیسها عبور کرد.

    • بدون نام

      خدا حفظ کنه جکی چان رو و رحمت کنه بروسلی رو که هنوز فیلمهاش که چند باره پخش میشه مثل اولین باره که انگار دارم میبینم جذاب و دلنشینه..

    • شاهرخ

      جکی چان فقط درسال1978باساخت آن 6فیلم معروف شدولی بروس لی نتواست حتی 6فیلم کامل بسازدخخخ ازطرف شاهرخ خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج