adexo3
۷۶۹۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

آغاز پخش فصل دوم «دلدادگان» از امشب

مجموعه ۶۰ قسمتی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی از امشب وارد فاز جدیدی خواهد شد. پیش از این فاز نخست در ۲۵ قسمت پخش شد و از امشب در فاز دوم داستان به سال های گذشته برمی گردد که در این فصل بازیگران دیگری ایفای نقش کرده اند.

بانی فیلم: مجموعه ۶۰ قسمتی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی از امشب وارد فاز جدیدی خواهد شد. پیش از این فاز نخست در ۲۵ قسمت پخش شد و از امشب در فاز دوم داستان به سال های گذشته برمی گردد که در این فصل بازیگران دیگری ایفای نقش کرده اند.

آغاز پخش فصل دوم «دلدادگان» از امشب

این در حالی است که سریال بازتاب گسترده ای در فضای مجازی دارد و به خصوص در پست آخری که کارگردان این مجموعه در این باره در فضای مجازی منتشر کرد، واکنش های جالبی را در پی داشت. منوچهر هادی و بازیگران و عوامل این سریال مدام نوید جذاب تر شدن و غافلگیری بیشتری به مخاطبان این سریال می دهند.

از این رو با واکنش های جالبی در فضای مجازی روبرو می شوند که توسط کاربران فضای مجازی در قالب کامنت برای آنها گذاشته می شود. از انتقاداتی که به بازیگران جوان این کار به خصوص بازیگران نقش های امیر، پارسا و ارغوان وارد می دانند گرفته تا ایراداتی که به کارگردانی و قصه دارند و به نوعی هر کدام از مخاطبان این سریال نقادانه سریال را مورد ارزیابی قرار داده اند.

نکته جالب در این زمینه کامنت ها و انتقادات جالب و دقیقی است که مخاطبان این سریال به بازیگران دارند. به قدری انتقادات به قصه و بازیها دقیق است که نیاز به اظهار نظر منتقدان در این باره نیست. روابط خانوادگی مالک و فرزندانش و دامی که برایشان توسط افسانه مشکات و دارو دسته اش برای آنها پهن شده و سادگی کاراکترها بیش از هر چیز مورد انتقاد مخاطبان این سریال قرار گرفته است.

از طرفی بازی بازیگرانی که برای نخستین بار مقابل دوربین یک سریال رفته اند هم مورد نقد مخاطبان قرار گرفته است. باید منتظر بود و دید تا چه حد نویدی را که کارگردان و دست اندرکاران و عومال این سریال به مخاطبان خود دارند، در فصل های دیگر محقق می شود.

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در سه فصل، یک فصل گذشته و دو فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

فصل اول سریال «دلدادگان» در بیست و پنج قسمت تا پنجشنبه (۱۵ شهریور) به پایان رسید و فصل دوم از امشب در پانزده قسمت به سال های ۵۶ تا ۶۴ برمی‌گردد و گذشته کاراکترها را دنبال می‌کند. البته مجدد این سریال دوباره در بیست قسمت پایانی به زمان حال بر می گردد و ادامه داستان را دنبال خواهد کرد.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فازهای مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      یه سریال ابکی با بازی مصنوعی و ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج