adexo3
۷۷۳۲۰۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

رفع ایرادات مجمع در مورد لایحه پالرمو

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از بررسی لایحه «پالرمو» با حضور کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام در این کمیسیون خبر داد.

تسنیم نوشت: عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از بررسی لایحه «پالرمو» با حضور کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام در این کمیسیون خبر داد.

یحیی کماالی‌پور، عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی «پالرمو» در این کمیسیون اظهار داشت: شورای نگهبان نسبت به مصوبه مجلس درباره لایحه مذکور چند ایراد شکلی را مطرح کرده بود که اعضای کمیسیون در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۳ شهریور) این ایرادات را بررسی و رفع کردند.

وی با بیان اینکه، مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز نسبت به مصوبه مجلس درباره لایحه «پالرمو» ایرادات و ابهاماتی را نسبت به این لایحه مطرح کرده بود، تصریح کرد: این مجمع یکی از مباحث این لایحه را خلاف سیاست اقتصاد مقاومتی دانسته و عنوان کرده‌ بود که در این مورد اطلاعات کشور را در اختیار دشمنان قرار می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا در یکی از جلسات کمیسیون قضایی در هفته آینده (پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه) ایرادات و ابهامات مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور کارشناسان مجمع تشخیص و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش‌های قوه‌مقننه بررسی و رفع شود.

کمالی‌پور تصریح کرد: پس از رفع ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی «پالرمو»، این لایحه برای بررسی به صحن علنی پارلمان ارجاع می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرکس به پالرمو رای دهد مسلما خائن است و شکی نکنید

    • علی

      سلام، جدیداً پیوستن به هر معاهده بین‌المللی اسمش شده خیانت، ۱۸۰ کشور عضو این معاهدات هستن یعنی همه دارن به مردمشون خیانت میکنن، چرا ما باید همیشه بر خلاف رودخانه شنا کنیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج