۷۷۷۸۰۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«بروس درن» در فیلم جدید تارانتینو

بروس درن بازیگر ۸۱ ساله آمریکایی که دو بار نامزد جایزه اسکار شده، در «روزی روزگاری در هالیوود» فیلم جدید کوئنتین تارانتینو مقابل دوربین می‌رود. او نقشی را بازی خواهد کرد که قرار بود برت رینولدز بازی کند. رینولدز سه هفته پیش از دنیا رفت و حالا تارانتینو درن را جایگزین کرده است.

آی سینما: بروس درن بازیگر ۸۱ ساله آمریکایی که دو بار نامزد جایزه اسکار شده، در «روزی روزگاری در هالیوود» فیلم جدید کوئنتین تارانتینو مقابل دوربین می‌رود. او نقشی را بازی خواهد کرد که قرار بود برت رینولدز بازی کند. رینولدز سه هفته پیش از دنیا رفت و حالا تارانتینو درن را جایگزین کرده است.

«بروس درن» در فیلم جدید تارانتینو

درن که برای فیلم «نبراسکا» کاندیدای جایزه اسکار شد، در فیلم قبلی تارانتینو «هشت نفرت‌انگیز» هم بازی کرده بود. حالا او به جمع بازیگران سرشناسی مثل لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، ال پاچینو، داکوتا فنینگ، مایکل مدسن، تیم راث و جیمز ماردسن می‌پیوندد که در «روزی روزگاری در هالیوود» حضور دارند.

تارانتینو فیلم جدیدش را درباره تابستان سال ۱۹۶۹ می‌سازد، وقتی که اعضای فرقه چارلز منسن به خانه شارون تیت حمله کردند و او و مهمانانش را کشتند. تیت هنگام مرگ باردار بود و همسرش رومن پولانسکی هنگام این جنایت در خانه نبود.

به گزارش ددلاین، درن در «روزی روزگاری در هالیوود» نقش جرج اسپان یک مرد ۸۰ ساله تقریبا نابینا را بازی خواهد کرد که مزرعه خود در لس آنجلس را به عنوان لوکیشن فیلم‌های وسترن اجاره می‌داد. منسن اسپان را قانع کرد که اجازه دهد در ماه‌های منتهی به قتل شارون تیت در مزرعه او زندگی کنند.

نکته جالب درباره حضور درن به جای رینولدز آن است که این دو بازیگر دوست بودند و چند بار با هم در فیلم‌ها و سریال‌ها همبازی شدند.

درن در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «مرا به یاد بیاور» در اسپانیا است، اما تهیه کننده و کارگردان این فیلم برنامه فیلمبرداری را تغییر داده‌اند تا این بازیگر بتواند به آمریکا برگردد و در «روزی روزگاری در هالیوود» جلوی دوربین برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج