۷۷۸۰۶۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دفاع تام هاردی از درجه بندی «ونوم»

تام هاردی درباره درجهPG-۱۳ «ونوم» نظر خود را ابراز کرد. بسیاری از علاقمندان انتظار داشتند که چنان خشونت سکانس‌های فیلم شدید باشد که درجه R بگیرد اما فیلم درجه PG-۱۳ گرفت. یکی از دلایل انتظار طرفداران «ونوم» برای گرفتن درجهR حرف‌های روبن فلیشر،کارگردان فیلم بود که مدعی شد فیلم «ونوم» خشن‌ترین فیلم مارول تا به امروز است.

دنیای تصویر: تام هاردی درباره درجهPG-۱۳ «ونوم» نظر خود را ابراز کرد. بسیاری از علاقمندان انتظار داشتند که چنان خشونت سکانس‌های فیلم شدید باشد که درجه R بگیرد اما فیلم درجه PG-۱۳ گرفت. یکی از دلایل انتظار طرفداران «ونوم» برای گرفتن درجهR حرف‌های روبن فلیشر،کارگردان فیلم بود که مدعی شد فیلم «ونوم» خشن‌ترین فیلم مارول تا به امروز است.

دفاع تام هاردی از درجه بندی «ونوم»

تام هاردی در مصاحبه ایی که با شبکه «ام تی وی» انجام داد اظهار داشت که درجه بندی تاثیری بر فیلم نمی‌گذارد و با درجه PG-13 هم مخاطب بزرگسال و هم جوانان جذب فیلم خواهند شد.

تام هاردی گفت:« فرزندان من مرد-عنکبوتی و ونوم را راحت تماشا کردند .عروسک های ونوم هم وجود دارد همینطور لِگوی ونوم.بچه‌های من از این شخصیت نترسیدند. »

تام هاردی در تور تبلیغاتی برای فیلم «ونوم» به سر می‌برد.«ونوم» یکی از شخصیت‌های خشن دنیای مارول است که برای بعضی ها ترسناک نیز جلوه می‌کند. تام هاردی در یکی دیگر از مصاحبه‌های مطبوعاتی خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا حاضر است در قالب شخصیت‌هایی مانند مرد-عنکبوتی که دوستش تام هالند آن را ایفا کند،ظاهر شود، پاسخ غافلگیرکننده‌ای داد.

او گفت:«تام هالند که دوست است اما از نظرمن شخصیت مرد-عنکبوتی یک بچه است که لباسی از جنس لاکرا تن می‌کند و تار می‌تند.

پاسخ تام هالند همکار بازیگر او ریز احمد را شگفت زده کرد و در ادامه از تام هاردی پرسید:«یعنی هیچ راه و رسم قهرمانانه‌ایی در این لباس لاکرا وجود ندارد؟!»

هاردی گفت:«اگر قهرمان اسکیت روی یخ هستی ،اگر در تیم بابسلد هستی. بله باهات موافقم.اما من لباس لاکرا نمی پوشم که با جنایت‌کاران بجنگم.»

گفتنی است که «ونوم» ساخته روبن فلیشر و با نقش‌آفرینی تام هاردی، میشل ویلیامز، ریز احمدو… از روز پنجم ماه اکتبر به نمایش عمومی درخواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج