۷۸۰۰۶۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تکذیب خبر «خرید و فروش ارز خارج از صرافی‌ها»

زهرا سعیدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: علی رغم برخی اخبار منتشره مجلس امروز مصوبه‌ای در مورد ارز و مشخصا ممنوعیت فروش ارز در خارج از صرافی‌ها نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس امروز مصوبه‌ای درباره موضوع ارز نداشته و همچنان از روند کاهشی نرخ ارز حمایت می‌کند.

زهرا سعیدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: علی رغم برخی اخبار منتشره مجلس امروز مصوبه‌ای در مورد ارز و مشخصا ممنوعیت فروش ارز در خارج از صرافی‌ها نداشته است. ما در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ماده ۱۷ به طور کامل موضوع قاچاق ارز را گنجاندیم چرا که قبلا مواد قانونی قوی در این زمینه نداشتیم که این ماده به کمیسیون اقتصادی جهت اعمال اصلاحات نهایی ارجاع شده است.

این نماینده مجلس یادآور شد در تبصره ۲ ماده ۲۱ بحثی در مورد قاچاق ارز آمده بود که با توجه به اینکه موضوع ارز به طور کامل در ماده ۱۷ آمده این بخش حذف شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با تاکید بر این‌که «مجلس از روند کاهشی قیمت ارز حمایت می‌کند» ابراز امیدواری کرد که تصویب نهایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بتواند به ساماندهی بیشتر بازار ارز بیانجامد.

سعیدی با اشاره به ارجاع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی نیز گفت: در اصلاح نهایی این لایحه همه موارد جمع بندی و به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      سلام بهتر ن


      یست دولت قیمت دلار را از 4200به3800کاهش بدهد تا اثر روانی بیشتری داشته باشد و بانکها هم اعلام کنند دلار را به نرخ قیمت.کالای ثانویه میخرند

    • بدون نام

      اقتصاد دنيا و جهان پيرامون تحت تاثير خلاف مواد مخدر پول شويي و ديگر كثافت بازيهاست ،،،،و پرداختن به اين جهت از لحاظ استراتژيك صد در صد به ضرر اروپاييهاست،،،و همچنين گراني دلار،،،و اتصال زنجيره اين باندهاي فاسد بسيار مهلك براي توده مردمان و عذاب آور است،،،،صرف نظر از اين باندهاي سوداگر و اتيش بيار معركه راهكار و جريان ديگري هست كه من ان را دارم كه بسيار درامدزا و مشكلات اروپاييان را بر طرف و ثروت با لاتر و قدرت وعزت بيشتري هم با خود مي أورد.

    • بهروز ایمنی

      سلام فقط دلال ها را ممنوع کنید برای خرید فروش در خیابان همه چیز درست میشه

    • بدون نام

      همین دیروز خودتون تیتر زده بودید برترین هاااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج