اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۱۴۸۰
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

بانک‌ها دلار را ۹۹۵۰۰ ریال می‌خرند

امروز بانک ها هر دلار آمریکا را بدون تغییر نسبت به ۲ روز گذشته ۹۹۵۰۰ ریال از فروشندگان خریداری می کنند.

خبرگزاری ایلنا: بانک مرکزی از روز دهم مهرماه و همزمان با سقوط نرخ دلار و سایر ارزهای خارجی در بازار به بانک های مجاز به عملیات ارزی مجوز داد تا نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.

این بانک با اشاره به تمایل مردم به فروش ارزهای خود و نیز امتناع دلالان ارز و برخی صرافی ها از خرید ارز، از مردم خواست با مراجعه به شعب ارزی بانک های دارای مجوز عملیات ارزی، نسبت به فروش ارزهای خود به قیمت اعلامی اقدام کنند.

در حالی که در روز نخست اجرای این طرح، بانک ها هر دلار آمریکا را تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می کردند اما امروز بانک ها با توجه به کاهش ادامه دار نرخ ارز در بازار هر دلار را ۹۹۵۰ تومان خریداری می کنند.

همچنین این امکان برای مشتریان بانک ها فراهم است تا با استفاده از بخشنامه ارزی بانک مرکزی، در بانک ها حساب سپرده ارزی افتتاح کنند.

براین اساس بانک مرکزی روز سوم شهریورماه ۱۳۹۷ بخشنامه سپرده گیری ارزی را به بانک ها ابلاغ کرد که براساس آن بانک ها مجاز شدند سپرده گیری ارزی به صورت اسکناس ارزهای یورو، درهم امارات و دلار آمریکا را با نرخ های سود به ترتیب ۳، ۲ و ۴ درصد سالیانه با تضمین بانک مرکزی برای متقاضیان افتتاح کنند.

بازپرداخت اصل و سود وجوه ارزی سپرده گذاری شده به صورت اسکناس ارزی توسط بانک مرکزی تضمین شده است و در حقیقت دارندگان ارزهای اشاره شده، پول خود را با عاملیت بانک ها در اختیار بانک مرکزی قرار می دهند.

امروز و همزمان با تصویب لایحه CFT بازار ارز دچار شوک شده و صرافی ها خرید ارز از مردم ندارند. دلالان کوچه و خیابان قیمت فروش را بین ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین می کنند ولی قیمت خرید آنها بین ۱۰ هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا آخه چرا نمیزارید بیاد پایین چطور بالا رفتنی کسی خونه نیست

      پاسخ ها

      • AIHANAAAAA

        بابا این گران شدن دلار کاردولته.
        یادت هست زمانی که بر جام امضا شد دلار در بازار ۲۶۰۰تومان شده بود که داد بانک مرکزی در آمد گفت نمیدانم چرا دلار اینقدر پایین آمده طبق خواسته ما دلار نباید از ۳۵۰۰ تومان کمتر شود.
        که دقیقا فردا صبح دلار شد ۳۶۰۰ این یک باز یه با دارایی مردم است.

    • بدون نام

      اهای بانک اهاااااااااااااااااااااااااااای دولت ضعیف کش اهای دولت نفهم خیلی ها گشنگی میکشن تا امثال شماها پروار شین بزارین مردم زندگی کننن مردم به ارامش نیاز دارن بااین بالا وپایین اوردن ارز خیانت نکنین بسه دیگه چاپیدن مردم ضعیف بسه این جیب های شما کی پر میشه خدا عالمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      والا مااونجابوديم دلالها چنین نرخی که شما میگید رونميداد قیمت خرید 14700فروش 15اين نرخی که دادين خیلی جالبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم دیدم 14500قیمت میدادن

      • asasasas

        کاربر بی نام 13/24 تو اونجا بودی و قیمت 14/5 بود بعد اون یکی بی نام دیگه میاد حرفت رو تایید میکنه بابا جوجه دلالای زشت همه در های رکب زدن را ما روی شما بستیم پس هی سعی نکنید از دری دیگه وارد شید مردم گول نمیخورند بعد از ظهر قیمت به زیر 10 رفته و همه فروشنده اند دلاراتو نگهدار بعد 13 ابان ببر بفروش نگران مردم نباش نگران استرس و سکته خودت باش

    • رضا

      دولت و بانک ها در افزایش لجام گسیخته دخالت نکرد پس در کاهش آن هم دخالت نکن وقتی شما ده و پانصد می خری پس عملا کف آنرا روی یازده یا دوازده بستی وقتی ده و پانصد بخری بعد به مردم چهار و دویست میدی صددرصد نه اگر دخالت نمی کرد پایین تر هم می آمد

    • بدون نام

      بانک نمیخره روحانی و کابینشه که دلار میخرن جقد ملت بدبخت و فلک زده ان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دلارو گرون فروختن الانم جمع میکنن مفت از مردم تا واسه تحریما آماده بشن وقتی جمه کردن میگن 50تومن.....خو اینم یجور کاسبیه دیگه

      • asasasas

        کاربر 15/36 جوجه دلال خب تو که پیشگو هستی و میگی دولت مفت میخره و میخواد بعدا 50 بفروشه تو هم برو بخر بعد 50 بفروش . بخدا یا الان فردوسی هستی یا اول وقت فردا اونجایی برای فروش 1200 دلار خانگیت که بیشتر ضرر نکنی . اصل افت دلار از فرداست و بانکها هم که قرار بود هر هفته 500 تومن از قیمتهاکم کنن امروز اولین 500 تومن رو کم کردند و تا اواسط ابان به 7 تا 8 رسیده و بعد حذف دلار میریم به سمت دلار زیر 4 و شایدم خیلی بیشتر . راستی اقایون و خانومها که قیمت پرت و بالا میدید از امروز قوه قضائیه دستور داده کاربرهای شایع درست کن که میخواهند قیمت دلار را کذایی بالا ببرند رو شناسایی و دستگیر کنند و بعنوان مخل اقتصادی به حبس های طویل المدت زندانی شوند از برترینها کمال همکاری جهت شناسایی این دلالان و جوجه دلالان را مسئلت داریم

    • بدون نام

      داداش ی وقت‌ ضرر نکنی...‌بعد اونوقت چند میفروشی

      پاسخ ها

      • صپیقه

        واقعا ما مردم ابلهی هستیم

    • بدون نام

      خوب، چند می فروشند؟؟؟

    • دلار خانگی

      اگه بانک 9950 تومان میخره پس بدونید ارزشش حداقل بالای 15000 تومان هستش !

      پاسخ ها

      • Zorooooooooo

        دلار خانگی فردا یه سر بازار بزن هفته دیگه زیر 9 بزور بخرن ازت ولی چون نیم سکته زدی نمیخام اذیتت کنم نگه دار ابان ماه بفروش ولی متاسفانه اون موقع سکته کامل میزنی چون میره زیره 7 تومن ولی اگه سکته رو بازم رد کردی نگه دار ژانویه ببر بفروش یه کاربر دلال اینو میگفت نمیدونم راست گفت یا نه اصلا شاید تا الان سکته رو زده باشه و با هم .....

    • پیمان

      کسی نیست بپرسه آیابه این هم قیمت میفروشند؟؟ فقط میخرند؟؟

    • بدون نام

      غلط می کنه این بانک نفهم .
      دلار ۴ هزار نمی ارزد.

      پاسخ ها

      • حمید

        توراخدا به مردم انقدر ظلم نکنید حرف از امامم مگید درحالی که راه اونو نمیرید ظلم تاکی

    • آرش میرمحمدی

      ولی 14000تومن میفروشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج