۷۸۲۶۳۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

شارژر بیسیم هوشمند و گران قیمت گوگل

پیکسل استند، شارژر بیسیم گوگل است که پیش از مراسم امشب لو رفته بود از شکل ظاهری و برخی مشخصات فنی این محصول نیز مطلع شده بودیم. همان گونه که پیش بینی میشد، پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال اولین اعضای خانواده پیکسل با قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم هستند.

وبسایت سخت افزار: پیکسل استند، شارژر بیسیم گوگل است که پیش از مراسم امشب لو رفته بود از شکل ظاهری و برخی مشخصات فنی این محصول نیز مطلع شده بودیم. همان گونه که پیش بینی میشد، پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال اولین اعضای خانواده پیکسل با قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم هستند.

شارژر بیسیم گوگل دارای گواهی Qi است که باعث میشود با سرعت بالایی شارژ شود و شما را تا حد زیادی از شر آداپتور و سیم شارژهای دست و پا گیر خلاص کند. با این حال پیکسل استند دارای قابلیت هایی است که آن را از دیگر شارژرهای Qi بیسیم بازار متمایز میکند.

شارژر بیسیم هوشمند و گران قیمت گوگل

پیکسل استند که امشب در مراسم Made By Google رونمایی شد برای پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال جدید طراحی شده است. این شارژر بیسیم از سیستم شارژ سریع از نرخ حداکثر 10 وات پشتیبانی میکند و فرقی نمیکند که دستگاه در حالت عمودی یا افقی بر روی آن قرار بگیرد.

همراه این شارژ بیسیم، یک آداپتور و یک سیم شارژ USB-C با طول کافی است. تا اینجای کار چیز خاصی در مورد پیکسل استند وجود دارد. اما مطمئنا یک ویژگی خاص باید وجود داشته باشد که قیمت 79 دلاری این شارژر گران قیمت را توجیه کند. یکپارچگی با جدیدترین گوشی های گوگل، همان ویژگی برجسته و بارز پیکسل استند است.

شارژر بیسیم هوشمند و گران قیمت گوگل

زمانی که یک پیکسل ۳ یا پیکسل ۳ ایکس ال برای شارژر بیسیم پیکسل استند قرار بگیرد، لاک اسکرین دستگاه تغییر رابط کاربری میدهد و وضوح آن نسبت به حالت عادی بیشتر میشود تا از مسافت دورتر، قابل رویت باشد. کاربر میتواند با استفاده از فرامین صوتی، با گوشی ارتباط برقرار کند یا برنامه های پیشنهادی در صفحه قفل گوشی را با لمس به اجرا درآورد.

در زمان صبح، نمایشگر گوشی پیکسل قرار گرفته روی پیکسل استند، تدریجا روشن میشود و روشنایی آن افزایش پیدا میکند تا از این طریق کاربر را از زمان بلند شدن از خواب مطلع کند.

از آنجایی که اسپیکر گوشی های پیکسل جدید در جلوی دستگاه قرار دارد، میتوانید زمانی که دستگاه روی پیکسل استند قرار دارد به شنیدن موسیقی بپردازید. همچنین زمانی که پیکسل ۳ شما در حالت بیکاری قرار دارد، نمایشگر میتواند بهترین تصاویر شما از Google Photos را در قالب یک اسلاید به نمایش بگذارد.

از دیگر ویژگی های هوشمند پیکسل استند گوگل میتوان به فعال کردن خودکار حالت Do Not Disturb در پیکسل ها، زمانی که شب هنگام گوشی را روی آن قرار میدهید اشاره کرد. با این کار در طول خواب شبانه مطمئن هستید که هیچ تماس و اعلانی خواب شما را مختل نخواهد کرد.

با اینکه پیکسل استند برای بهترین سازگاری با پیکسل های جدید گوگل طراحی شده، اما شما میتوانید هر گوشی دیگری که دارای استاندارد Qi است را با این شارژر بیسیم، شارژ کنید. پیکسل استند از حالا آماده پیش فروش است، هر چند شاید قیمت ۷۹ دلاری آن کمی علاقمندان به این گجت را به فکر فرو ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج