۷۸۵۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زلزله قصر شیرین قیمت چادر را ۲ برابر کرد!

این روزها که مردم قصرشیرین به دلیل ترس و نگرانی از وقوع زلزله و برای در امان ماندن از خطرات ناشی از آن شب ها را خارج از منازل می گذرانند، بازار خرید چادرهای مسافرتی حسابی داغ شده است.

خبرگزاری ایرنا: این روزها که مردم قصرشیرین به دلیل ترس و نگرانی از وقوع زلزله و برای در امان ماندن از خطرات ناشی از آن شب ها را خارج از منازل می گذرانند، بازار خرید چادرهای مسافرتی حسابی داغ شده است.

برخی از افراد نیز برای بهره بردن مالی از این شرایط اقدام به تهیه تعداد زیادی چادر از طریق مرکز استان کرمانشاه کرده و در مناطق مختلف قصرشیرین آنها را با قیمتی حدود ۲ برابر قیمت واقعی عرضه می کنند.

در حالیکه در شرایط عادی قیمت یک تخته چادر مسافرتی هشت نفره حدود ۸۰۰ هزار ریال است، این روزها قیمت این کالا در قصرشیرین تا یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال نیز رسیده است.

مسوولان ستاد بحران قصرشیرین دوشنبه شب اعلام کردند امکان توزیع چادر به مردم وجود ندارد و هلال احمر چادرهای گروهی بزرگ را فقط از طریق معتمدین محلی و حداقل به تعداد پنج تخته برای نصب در محلات توزیع می کند.

یکی از فروشندگان چادر مسافرتی که در نزدیکی ساختمان جمعیت هلال احمر تعدادی چادر برای فروض عرضه کرده بود، می گوید: با توجه به نیاز مردم اقدام به تهیه و فروش این چادرها کرده است.

مردم از ترس وقوع زلزله و برای بیرون ماندن در این شب های سرد پاییزی و برودت و سرمای هوا، به اجبار باید مکانی به عنوان سرپناه داشته باشند از این جهت خرید چادر یکی از بهترین راهکارها برای حفظ آرامش و در امان بودن از سرمای هوا است.

عدم توزیع چادر از سوی هلال احمر میان شهروندان و همچنین افزایش نرخ چادر مسافرتی، برخی از مردم را بر آن داشته تا با طرحی ابتکاری، مکان مناسبی برای اسکان خود و خانواده شان در ایام بر پا کنند از این جهت با استفاده از چوب نی، نایلون و مقوا، ˈکپرˈ می سازند.

این افراد با ساخت کپر و پوشش نایلونی روی آن، شب را در این کپرهای گرم و ارزان به سبک عشایر منطقه سپری می کنند تا حداقل در این ایام برای یکبار هم که شده طعم سخت زندگی عشایری را بچشند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه از ساعت ۱۰ و ۲۱ دقیقه روز جمعه یکم آذر تاکنون بیش از ۲۰۰ بار لرزیده که حدود ۱۰ زمین لرزه در این منطقه قدرتی بین چهار تا پنج و هفت دهم داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج