۷۸۶۶۰۴
۷۲ نظر
۵۰۱۸
۷۲ نظر
۵۰۱۸
پ

اعترافات هولناک مربی بوکس

مربی حرفه‌ای بوکس که در اقدامی هولناک دو دختر جوان خود را به همراه پدر و مادرزنش در خانه به قتل رسانده بود پس‌از ۱۴ ساعت خود را به پلیس معرفی کرد.

روزنامه ایران: مربی حرفه‌ای بوکس که در اقدامی هولناک دو دختر جوان خود را به همراه پدر و مادرزنش در خانه به قتل رسانده بود پس‌از ۱۴ ساعت خود را به پلیس معرفی کرد.

راز این جنایت‌های فجیع در حالی فاش شد که دایی خانواده به‌دنبال تماس‌های بی‌پاسخ پدر و مادرش نگران شده و به‌دنبال راهی برای اطلاع از سرنوشت آنها بود. شهرام می‌دانست پدر و مادر پیرش به خانه دامادشان رفته‌اند اما هر چه با آنها و دو خواهرزاده‌اش تماس می‌گرفت بی‌فایده بود و کسی پاسخ نمی‌داد.

بشدت نگران شده بود، چند روز قبل خواهرش با شوهرش سیروس دعوایش شده بود و به حالت قهر به خانه او آمده بود. سیروس مردی عصبی و بد اخلاق بود و شهرام احتمال می‌داد اتفاقی رخ داده باشد. به ناچار با برادر سیروس تماس گرفت و از او خواست تا با وی تماس بگیرد و علت این ماجرا را جویا شود.

جنایتی که نیمه شب رخ داد

در حالی که تلاش شهرام برای پیدا کردن اطلاعی از سرنوشت پدر و مادر و دو خواهرزاده‌اش ادامه داشت، ساعت ۳ بعد از ظهر چهارشنبه ۲۵ مهر، سیروس به همراه مرد میانسالی به کلانتری ۱۳۲ نبرد رفت. او زمانی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت راز هولناکی را برملا کرد. مرد ۴۷ ساله گفت: بامداد امروز دو دخترم؛ پدرزن و مادرزنم را به قتل رساندم.

ساعتی قبل برادرم با من تماس گرفت و سراغ آنها را از من گرفت. من هم گفتم که آنها را به قتل رسانده‌ام. برادرم باورش نمی‌شد، با او در خیابان پیروزی قرار گذاشتم و وقتی آمد او را به خانه‌ام بردم و اجساد را نشانش دادم. حالا هم به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم که خودم را به پلیس معرفی کنم.

به‌دنبال اظهارت مرد میانسال، او به همراه مأموران کلانتری راهی خانه‌اش که واحدی ۱۲۰ متری در طبقه اول یک آپارتمان در یکی از خیابان‌های نبرد جنوبی بود شدند. با ورود مأموران به محل و مشاهده اجساد خونین ۴ قربانی موضوع به بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه آنها با جسد خونین دو دختر جوان و مرد و زن ۷۹ و ۷۰ ساله‌ای مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند.

سرهنگ ظهیری- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ - در رابطه با این خبر گفت: با تکمیل تحقیقات، متهم به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با متهم

مرد ۴۷ ساله مربی بوکس است او دو دختر و پدرزن و مادرزنش را کشته و حالا دستبند بر دست رو به روی افسر پرونده نشسته و از جزئیات این جنایت می‌گوید:

چرا دست به چنین جنایتی زدی؟

همسرم دو هفته پیش قهر کرد و از خانه رفت. من و دو دخترم در خانه بودیم. عصر روز سه‌شنبه پدرزن و مادرزنم برای میانجیگری و سرکشی به وضعیت بچه‌ها به خانه‌ام آمدند. ساعتی نگذشته بود که با مادرزنم بحثم شد. همان حرف و حدیث‌های همیشگی و دخالت‌های بیجا و طرفداری از دخترش. عصبانی شدم و تصمیم گرفتم که آنها را به قتل برسانم.

قتل ها را چطور انجام دادی؟

مقدار زیادی قرص خواب آور خریدم. بعد از برگشت به خانه شیرموز درست کردم و داخل آن داروی خواب آور ریختم.دخترانم در اتاقشان در حال درس خواندن بودند و پدرزن و مادرزنم داخل پذیرایی بودند. کم کم خوابشان گرفت میهمان‌هایم داخل پذیرایی رختخواب پهن کردند و خوابیدند.

در این مدت من به ظاهر مشغول دیدن تلویزیون بودم و زمانی که مطمئن شدم به خواب رفته‌اند به آشپزخانه رفتم و چاقوی دسته زرد رنگ بزرگی را برداشتم. ابتدا به سراغ دختر بزرگم- سولماز - که ۱۹ سال داشت ودانشجوی حقوق بود رفتم. می‌خواستم او را خفه کنم که بیدار شد و مجبور شدم با چاقو او را بکشم.

دختر کوچکم - ساناز- که روی تختش خوابیده بود با سرو صدای ما بیدار شد او هم مقاومت کرد اما درنهایت او را هم کشتم. بعد به سراغ پدرزنم - سبزعلی- رفتم پس از قتل وی مادرزنم- بمانی- را نیز با چند ضربه چاقو کشتم.

این جنایات چقدر طول کشید؟

شاید نیم ساعت، زمانی که قتل‌ها تمام شد به ساعت دیواری که نگاه کردم ساعت یک بامداد را نشان می‌داد.

بعد از قتل چه کردی؟

خیلی تشنه‌ام شده بود به سراغ یخچال رفتم و دو بطری آب و کمی میوه خوردم. بعد از آن هم به بالای سر دخترهایم رفتم و تا ساعت ۶ صبح گریه کردم.

چرا دخترهایت را کشتی؟

دخترهایم را کشتم چون مادرشان الگویشان بود. می‌دانستم که در آینده مثل مادرشان خواهند شد و زندگی مرد دیگری را مثل من بهم می‌ریزند. مادرزن و پدرزنم را هم به خاطر دخالت‌هایشان به قتل رساندم. مخصوصاً مادرزنم که با دخالت‌هایش زندگی‌ام را بهم ریخته بود.

از چه زمانی با همسرت مشکل داشتی؟

۴ سال است باهم مشکل شدید داریم، مدام سر کوچک‌ترین موردی قهر می‌کرد. اصلاً باهم تفاهم نداشتیم.

 آخرین بار سر چه موضوعی همسرت خانه را ترک کرد؟

دو هفته قبل بود که همسرم به خانه آمد متوجه شدم شیشه خودرواش را باز گذاشته است خیلی عصبانی شدم و سر همین موضوع باهم بحثمان شد و کتک کاری کردیم. او هم قهر کرد و به خانه برادرش رفت.

در این مدت با همسرت تماس نگرفتی؟

نه ولی می‌خواستم او را هم به قتل برسانم. اما از آنجایی که خانه برادرش بود و من با برادرش اختلاف داشتم به سراغش نرفتم.

چه شد که تصمیم گرفتی خودت را معرفی کنی؟

بعد از گریه بالای سر بچه‌ها، ساعت حدود ۷ صبح بود که از خانه بیرون زدم. بی‌هدف در خیابان‌ها پرسه می‌زدم تا اینکه برادرم با من تماس گرفت. او گفت برادر خانمم به او زنگ زده و از آنجایی که پدرزن و مادرزنم پاسخ تلفن‌هایش را نداده بودند نگران شده بود. به برادرم گفتم که آنها را کشته‌ام. بعد هم با برادرم به کلانتری آمدیم و خودم را معرفی کردم.

شغلت چیست؟

کار اصلی‌ام خرید و فروش موتورسیکلت است. اما از ۲۵ سال قبل در رشته ورزشی بوکس حرفه‌ای کار می‌کنم و مربی هم هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بیچاره اون بچه ها ولی بدانی که چقدر زنش ا اذابش داد که خواست بچه ها ش مثل اون نشن خدا لعنت کند هرچی ادم بی منطق

      پاسخ ها

      • سارا

        میگه بخاطر باز بودن شیشه ماشین دعوا و کتک کاری کردیم یعنی سر هر موضوعی مرتیکه دعوا راه مینداخته و خانمه رو میزده

      • بدون نام

        مشخصه مرده دیوانه است از بالا نکشیدن شیشه ماشین جنجال درس کرده کار رو رسونده به قتل ادم بدبخت همینه ....واقعا زندگی بعضی ادما تراژیکه

      • راستگو

        اخه چرا بی جهت قضاوت می کنی ایا سخنان زن راهم شنیده ای برسر موضوع کوچکی که چرا شیشه را باز گذاشته زنش دعوا کرده پس مرد چقدر عصبی بوده

      • بدون نام

        واقعا که چهار تا ادم بیگناه و کشته هنوزم میگین تقصیر خانمشه این ادم روانی بوده معلومه که به خاطر باز بودن شیشه ماشین کتک کاری کرده .خدا به داد خانمش برسه که یه عمری با یه روانی زندگی کرده

      • بدون نام

        تبریک میگم بهت با این نوع نگاهت خودت یه پا مربی بوکسی به پا عاقبتت مثل این بنده خدا نشه

      • عذاب

        بیسواد تو هم لنگه ی همونی

      • بدون نام

        بمیر فقط

      • بدون نام

        شما چه زود هم قضیه رو برسی کردی و به نتیجه رسیدی!!!! واقعا خسته نباشی. واقعا که

      • بی نام

        از کجا متوجه شدی خانومش مقصره

    • سعید

      خب مرتیکه طلاق میگرفتی چرا این کارو کردی تو ک همه چیا بدترش کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبلا قضیه جا کفشی را نوشته بودم، بیش از این نميدانم که چطوری میشود که اینجوری میشود اما یک ضرب المثل قدیمی هست که میگن (خر زورش نميرسد پالان خود را پاره میکند) تازه مطمئنم به خر بیچاره توهین کردم، جناب خر منو ببخش ضرب المثل بود این طوری نوشته شده،!!!

      • دروغگو

        خداوندا بزرگی و کرم تو شکر، ولی جماعت عزیز شاید یا احتمال دارد این نوشته حقیقت نباشد، برای چی مردم را قضاوت میکنید، ماها اگر راهکار خوبی داریم ارائه بدهیم، ولی با ناسزا و بدگویی و بددهنی هزاران هموطن دیگه میخوانند، ممکن است حرف ما بر تعدادی اثرگذار باشد خدای ناکرده بدون اینکه بخواهیم مرتکب جرمی بشویم که جبران ناپذیر است بیایید باهم مهربان باشیم،

      • دروغگو

        خداوندا بزرگی و کرم تو شکر، ولی جماعت عزیز شاید یا احتمال دارد این نوشته حقیقت نباشد، برای چی مردم را قضاوت میکنید، ماها اگر راهکار خوبی داریم ارائه بدهیم، ولی با ناسزا و بدگویی و بددهنی هزاران هموطن دیگه میخوانند، ممکن است حرف ما بر تعدادی اثرگذار باشد خدای ناکرده بدون اینکه بخواهیم مرتکب جرمی بشویم که جبران ناپذیر است بیایید باهم مهربان باشیم،

    • Ali haghjoo

      متأسفانه خوی خشم و نفرت در جامعه زیاد شده و کسی هم بفکر نیست ? چرا داروخانه بدون نسخه پزشک انواع دارو های خواب آور و مشکل دار را می فروشند?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطر پول

    • نظر

      ۵بارقصاص+یکباراعدام بخاطرعمق جنایت‌%

    • بینام

      خدا لعنت کنه مرد پس چرا جدا نشدی از زنت بیچاره دخترها چه کاری می تونستن بکنند ‌بیچاره پدر زن ومادر زنت را دخترشان را به یه جانی وحشی داده بوده اند زود اعدامش کنید این دیوانه وحشی را

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره زنش چندین سال این روانی رو تحنل کرده بوده!
        میگه به خاطر باز موندن شیشه ماشین از زنش ناراحت شده و باهاش کتک کاری کرده!

    • مریم بانو

      دروغگوی کثیف چطور دلت اومد آدم بکشی اونم فرزندت بدبخت زنت چی کشید از دستت وای دلم پر پر شد اول صبحی

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر مریم بانو 08/51لطفاً بفرما که من چه بی ادبی یا کلمات بدی گفتم یا نوشتم که مرا مورد لطف قرار داده اید و توهین باران مون کردید، باز هم از لطف شما سپاسگزارم، میشد بنویسید دروغ زن است یا دروغ گو را اینطوری بنویسی اگر منظور شما من نیست، خدا شاهد است خوبیت نداره، که به کسی که گناهی نداره یا چیزی نگفته ناسزا بگویی،

      • دروغگو

        کاربر مریم بانو 08/51لطفاً بفرما که من چه بی ادبی یا کلمات بدی گفتم یا نوشتم که مرا مورد لطف قرار داده اید و توهین باران مون کردید، باز هم از لطف شما سپاسگزارم، میشد بنویسید دروغ زن است یا دروغ گو را اینطوری بنویسی اگر منظور شما من نیست، خدا شاهد است خوبیت نداره، که به کسی که گناهی نداره یا چیزی نگفته ناسزا بگویی،

    • بدون نام

      مرتیکه روانی بوده

    • بدون نام

      من نمیدونم واقعا خریت آخه حدی داره خو لامصب طلاقش بده برو دنبال زندگیت عجب خریه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا خر بدبخت ی غذا می خوره و از صبح تا شبم کار می کنم،فکرشم ب این کار نمی رسم ،هرچی بدبختی از دست این انسان دوپای وحشیه بدست میاد

    • لیلی

      فک کردی همه مقصرن اما خودت بی عیب واشکالی که به همین راحتی چهار نفر فرستادی سینه ی قبرستون؟؟؟خدا لعنتت کنه مگه میخواستی مرغ بکشی؟؟داعش هم ایقد بی رحم نبود چطور تونستی تو خواب کارد فرو کنی تو گلوی دخترات پست فطرت؟ایشاالله بری به جهنم

    • فاطمه

      واه چون شیشه ماشین پایین بوده کتک کاری کرده باهاش.خب منم بارررها شده در ماشین قفل نکردم،همسرمم فقط با گفتن دره ماشین بازم باز بوده کفایت میکنه.طفلی دخترااا

      پاسخ ها

      • پری خانم بخت برگشته

        ای بابا همه روانی شدندازاین اوضاع بداقتصادی.همه ی این رفتاربرمی گرددبه این گرونیا هرروزکه بلندمی شی یه چیزگرون شده خوادم سالم هم روانی میشه درسی سال گذشته کی اینقدرتورم داشتیم.حالامیگن چراسن ازدواج بالارفته نمی دانی دردتو به کی بگی.

      • بدون نام

        بخت برگشته جان، گرانی توجیهی برای همه جور کثافتکاری و جرم و جنایت نیست. اگه اینطوری باشه که کشورهای مرفه دیگه پلیس هاشون رو بفرستن خونه دیگه

      • بدون نام

        فاطمه جون شوهرت شما چکاره است این مهم است،

    • سيد

      لعنت خدا برتو اي نامرد اي بيشرف اي پس فترت بعضي ها ميگن فلاني مثل حيوان ميمونه اگر حيوان بود چنين كاري نمي كرد.

    • اعظم

      چه‍ دلی داشتی تو من یک مرغ مینا داشتم خودش مرد سه روز تمام گریه می کردم دلم براش می سوخت کاش می تونستم کمکش کنم که نمیره حالا تو چه داغ بزرگی در دل این خانواده گذاشتی سنگدل مردم عزیز میدونم زندگی سخت شده گرانی همه را از زندگی سیر کرده یکی خودش را زیر مترو می اندازه یکی خانوادهاش را می کشد یکی از پل میندازه خودش را واقعا همه دیوانه وروانی شدند از دست این مسعولان ودولت بی عرضه که خودشان در رفاه هستند ومردم در بدبختی وفلاکت زندگی می کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ ربطی به فقر و گرونی نداره

      • بدون نام

        بازم از اون نظرها, کجا اشاره ای به فقر این روانی شده که باز بحث فقر رو پیش میکشید؟

      • بدون نام

        تو مملکت ما یه ذره شادی وجود نداره ....همش ماتم ....عزاداری و.....نتیجه میشه این.....مملکت مرده.....روحیه نیست

      • بدون نام

        درود بر اعظم

    • نازنین

      واقعا که, دیگه میگن کسی روحیه ورزشکاری داره آدم خوف برش میداره, بیچاره همسرش, خدا بهش صبر بده, لعنتی هم جونیش رو ازش گرفت, هم پدر و مادر و دختراش رو, واقعا متاسفم....

    • بینام

      خدا لعنت کنه خودت را می کشتی الان دخترات زنده ومادرزن وپدر زنت زنده بودند ودخترهایت با مادرشان زندگی می کرد ای قاتل وحشی چه اسان وقتی کشتی نشستی میوه خودی وای خدا از وقتی این ماجرای دردناک را خواندم هر لحظه از یادم نمی ره بیچاره مادرش هم دخترانش وهم پدر ومادر غم سنگینی است

    • مرتضی

      یا خدا!!! چه راحت هم تعريف میکنه با جزئیات!!!!!

    • ناشناس

      این ماجرا اینقدر وحشتناکه که حتی آدم از خوندنش احساس ترس و درد میکنه ؛ خب اگر شما ادعات میشد میتونستی بچه هات رو نذاری مثل زنت بشن نه اینکه اونا رو سلاخی کنی ؛ ای تف به ایجور انسانیت نداشته ات ، تو از حیوان هم پست تر شدی . حیوان حریم زندگیش رو حفظ میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا ایشون که میگه به خاطر باز موندن شیشه ماشین با زنش دعوا کرده پس مشکل اساسی خودش بوده نه خانمش, بیچاره خانمه چطور این همه سال با چنین آدم آنرمالی زندگی کرده... البته از دخالت مادرش و کینه طرف هم نباید ساده گذشت. من خودم همسرم یه کم تنده و به مامانم گفتم تو هیچ بحث ما دخالت نکنه که احترامش حفظ شه

    • متین قهاری

      خدا لعنت کنه اون زن را که به مرز دیوانگی کشونده شوهرش را..‌مطمئنم اگر از نزدیک در جریان بودین اولین مقصر را خانم بی شرفش قلمداد میکردین...‌‌ کلا بی حیایی داره بیداد میکنه...بعدم دخالت های بیجا ونابخردانه ی اطرافیان که حتی حاضر نیستن حرفهای طرف مقابل را بشوند ..یکطرفه قضاوت میکنن وتصمیم میگیرن...اون زن بیشرف اگه زن بود دوتا دختررا رها نمیکرد وبره.‌‌اگرهم این ادم اینقدر بدبود پدرومادرزنش واسه میانجی به خونش نمیرفتن

      پاسخ ها

      • بینام

        چقدر اسان حرفت را گفتی مرد را این قدر بیگناه دانستی خدا بر سرت بیارد ازهمین مرد را که دیگه نتونی قضاوت کنی

      • بدون نام

        اینقدر راحت قضاوت نکنید, اولا عصبی بودن این آقا که سر پایین موندن شیشه دعوا و جنجال راه میندازه با این فاجعه ای که به پا کرده مشخصه, دوما دخترای خدابیامرزش بچه که نبودن دو تا خانم جوون بودن طفلیا, چه کینه ای با زنها دارین بعضیاتون

      • بدون نام

        خودتو دکتر نشون بده به خدا دلم میسوزه

      • بدون نام

        واقعا با این قضاوتهاتون حال آدم رو بهم می زنید

    • بدون نام

      خدایا آخر و عاقبت ما را ختم بخیر کن

    • راستگو

      این وحشی را زود اعدام کنید وطناب دار را باید زنش بیندازدگردن این نامرد تا یه کمی قلب این زن غم دیده ودلشکسته تسکین یابد

      پاسخ ها

      • ح

        اتفاقا باید زنشم باهاش اعدام کنن
        توی یه همچین جریاناتی هردو مقصر هستن

        زنش هم حتما رفتار صحیحی نداشته که مرد می ترسیده دختراش مثل مادرشان شوند

      • بدون نام

        آخه پس مردک وحشی خوی درندگی را از کی به ارث برده ما همسایه داشتیم مردک بسیار وحشی بود زن بیچاره اش را به قصد کشت میزد و دست آخر زنده رفت و برادرانش را آورد با شلنگ چنان زدنش که تا همسایه بودیم جیک نمی زد فقط چون از تو کوچه سر و صدا میومد زنه را می زد به همه مردم کوچه هم فحش میداد و تحریکشون میکرد باهاش دعوا کنند فقط از اسم پلیس مثل سگ می ترسید

    • بی نام

      عجب مرتیکه روانی بوده به خاطر بالا نبردن شیشه ماشین کتک کاری کرده. اون وقتم میگه نمیخواستم دخترام مثل مادرشون بشه. بدبخت روانی باید میگفتی نمیخواستم مثل من بشن. بیچاره مادره. تا عمر داره ناراحته هم دختراش و هم پدر و مادرش از دست داده.

      پاسخ ها

      • بی نام

        اول اینکه واقعا نمی شود به او انسان گفت از حرمله هم بی رحم تر بود دوم اینکه اون یک ورزشکار سالم نبود انهم مربی چون اکثر مربی ها دلسوز و مهربان شا گردانشان را مثل فرزندشان دوست دارند متاسفانه چیزی مصرف می کرد حتی مادر زن برادر زن خواهر زن در زندگی ادام دخالت بکنند برویم انها و فرزند خودمان رابکشیم یعنی هیچ راهی دیگر نبود قانون یا طلاق یا نهایت بجای چهار نفر خودش خودکشی می کرد .

    • لبیک یا مهدی

      باور کنید برای اون دخترهای معصوم ناراحت شدم و بغض کردم....اوووووف...چه کردی مرد روانی

    • عباس

      مردک روانی

    • نبرد شمالی

      حالا ناگفته های دلیل برای قتل عام وحشیانه نباید رو شیشه ماشین قضاوت کنید! زنش اگه سرخود بوده و کتک کاری نمیکرد و با کوچکترین حرفی نمیرفته خونه برادرش ! برادر زن قاتل چرا خواهرش رو نصیحت نمیکرده نمیگفته بمون تو خونه ت تا شوهرت فکر نکنه .....دخترانش هم در اینده مثل مادر سرکش میشوند ! پدر زن و مادر زنش هم بیگناه بودن ولی طلاق م میخواست بده میگفتن دختر بزرگ داری ؛ این معضل خانواده ها و ترک خانه زن بدون اجازه و یا بخاطر شیشه ماشین قهر میکره و میرفته معلومه چیه هست . یه زن پرو که با یه ماشین هوا برش داشته بوده الانم عین خیال نیست و قهر قاتل با برادزنش هم بخاطر همین بوده ،شاید میگفته هر بار میاد یکماه نگهش ندار و نصحیتش کنه بخاطر شیشه لااقل قهر نکن . ای کاش دخترانش هم باخودش برده بود . ضمنا بیهوشی در کار نبوده شاید خواب اولودگی بوده ولی دختر کوچکتر که از صدا بیدار شده یعنی بیهوشی باطله همین طور پدرزن و مادر زنش . اتفاقا پدر زنش میخوره ادم خوش اخلاق بوده و اومدن برای میانجیگری درست است .

    • بدون نام

      حکایت یکی خبر قبلی گفته بود معتاده !! بازوش اندازه دوتا بازوی منه تقریبا . ضمنا زیاد شغلشم .....تعریفی نداشته و رعایت حلال و حروم م یکم بین مردم نادیده گرفته شده .کلی بخوایم بگیم این زن و شوهر هردو نوعی یاغی بودن و اون چهار نفر بیگناه بودن .این دو با هم روبرو میشدن و قرار به کشتن بود یکشیون کشته میشدن بهتر بود تا دیگران ...قتل عام بتمام معنا خصوصا دختر بزرگش رو فجیع کشته و نحوه ان کم منتشر شده .

    • بدون نام

      آشغال روانی

    • بی نام

      دیگه یارو خیلی اوضاعش خراب بوده که سر باز گذاشتن شیشه ماشین زنشو کتک زده

    • بدون نام

      مادر زن. ها حواسشون جمع باشه دخالت نکنید تا جونتون حفظ بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که سوهان اعصاب مادر شوهره و یکه تازه سلطانه به برا خودش

    • بدون نام

      خواهشا زود اعدامش نکنید تا وقتی که خوب اوج فاجعه را حس کرد و معنی واررس زندگی را برای خودش ودیگران فهمید ، اون وقت اعدامش کنید .

    • بدون نام

      دخترای بیگناه کشته شدن و دوتا روانی زنده موندن

    • بدون نام

      اگه تو مشهد بود اول از همه مینویسین به گزارش خراسان دررر مشششششهددددد

    • بدون نام

      چه دیویه این خدا زجرت بده آدم به بچه اش رحم نداره حقته تو همین دنیا سرب مذاب تو حلقت بریزن

    • یک هموطن

      توف به روت اشغال عوضی

    • بدون نام

      حیف انسان عقده ای خدالعنتت کند چطوری دلت اومد دختران معصوم که زورشان بهت نمیرسید بکشی از خدا بی خبر.

    • بدون نام

      مسولین بی غیرت ببینیدچ بلایی سراین ملت بزرگ اومده هر۴نفر۱نفرروانین اعصبانی ترین افسردترین کشوردنیاییم شرم اورننگ

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه...واقعا اگه قیامت نبود تو این دنیا این حیوان چجوری میخواست تقاص پس بده ...

    • ونوس

      واقعا این ادم روانی و بیمار بوده،بیچاره دختراش،بیچاره همسرش که سر ی شیشه ماشین چقد از دستش حرص خورده و حالام که این بلا سرش اومد

    • ققنوس

      از هیچ معیاری جز جنایت نمیشه به این موضوع نگاه و پرداخته بشود.

    • نادر شلنگ

      شعر گفته.. تعادل روحی نداشته.... از نوع ورزشش مشخص بوده. .... ضمنا اینو هم بدونید دلیلش چرت و پرت بوده میتونستی طلاق زنت رو بگیری یا زنت رو بکشی که بچه ات الگو نداشته باشن چرا دوتا دوختر بدبخت رو کشتی حیوون..... جفنگ.... آشغال

    • یار

      این آقا رو ۲۰ ساله میشناسم فوق العاده هیز بود و خانمش آرایشگر بود طفلک دیوانه شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج