جاباما
۷۹۰۱۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کوالکام در یک قدمی نسل جدید فناوری شارژ سریع

کوالکام قصد دارد با معرفی نسل جدید فناوری شارژ سریع در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی نشان دهد که این فناوری به مرحله شکوفایی رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: کوالکام بعنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات فناوری اعم از سخت افزار و پردازنده‌های موبایلی به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد در سال آینده میلادی از نسل جدید فناوری شارژ سریع برای دستگاه‌های الکترونیکی نظیر گوشی‌های هوشمند رونمایی کند و تلاش‌های مداوم و بی‌وقفه خود را برای توسعه این تکنولوژی به تمامی شرکت‌های رقیب نشان داده و اثبات کند.

سالهای گذشته که میزبان فناوری شارژ سریع در دستگاه‌های الکترونیکی قابل شارژ بوده است، بسیاری از شرکت‌های فناوری از تلاش خود برای کاهش مدت زمان شارژ باتری گوشی‌های هوشمند خبر داده‌اند و همواره سعی کرده‌اند که مدت زمان شارژ آنها را به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش داده و همزمان با آن ظرفیت باتری‌ها را نیز کاهش دهند.

گفته می‌شود کوالکام برای نسل جدید فناوری شارژ سریع خود توان خروجی ۳۲ وات را در نظر گرفته است؛ این در حالیست که تاکنون نسل چهارم این فناوری با توان خروجی ۱۸ وات باتری وسائل مختلف و گوشی‌های هوشمند را شارژ می‌کند. بنابراین با این حساب می‌توان دریافت که تحقق این نسل جدید، موجب بهبود قابل توجهی در این فناوری جدید خواهد شد.

برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند از آنجایی که توان خروجی ۳۲ وات برای شارژ کردن موبایل بسیار زیاد است و ممکن است موجب گرمای بیش از اندازه و آسیب رساندن به این دستگاههای الکترونیکی شود، باید دید که کوالکام چه برنامه و تکنولوژی جدیدی را به کار خواهد گرفت تا علاوه بر بهره مندی از سرعت بالای شارژ، از صدمه رساندن به موبایل‌های کاربران نیز جلوگیری به عمل بیاید.

گفته می‌شود نسل جدید فناوری شارژ سریع تحت عنوان Quick Charge ۵.۰ و همزمان با رونمایی از نسل بعدی پردازنده موسوم به اسنپدراگون ۸۱۵۰ در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج