adexo3
۷۹۰۹۲۰
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

کاخ سفید همچنان درگیر پرونده خاشقچی است

کاخ سفید اعلام کرد، در سایه گزارش رئیس سازمان سیا که اخیرا با دونالد ترامپ درباره قتل خاشقجی دیدار داشته دولت آمریکا در حال بررسی چندین راهکار برای واکنش نشان دادن به عربستان است.

خبرگزاری ایسنا: کاخ سفید اعلام کرد، در سایه گزارش رئیس سازمان سیا که اخیرا با دونالد ترامپ درباره قتل خاشقجی دیدار داشته دولت آمریکا در حال بررسی چندین راهکار برای واکنش نشان دادن به عربستان است.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: دولت آمریکا در حال بررسی چندین راهکار است و تصمیمات اتخاذ شده اعلام خواهند شد.

وی در کنفرانسی خبری این پاسخ را به سوالی درباره اینکه آمریکا چه تصمیمی در قبال عربستان در پی کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی می‌گیرد، مطرح کرد.

به نقل از الجزیره، جینا هاسپل، رئیس سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) آخرین تحولات و داده‌ها از دست داشتن عربستان در قتل خاشقجی را در اختیار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گذاشته است.

هاسپل یک روز پس از بازگشت از ترکیه که پنج‌شنبه گذشته بود با ترامپ در کاخ سفید دیدار کرد و گزارشی مفصل شامل اطلاعاتی از مرگ خاشقجی را تقدیم او کرد.

رئیس سیا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را از فحوای نوار صوتی ضبط شده‌ای که گوش داده بود مطلع کرده که مربوط به بازجویی و قتل خاشقجی به دست تیم ترور سعودی به شیوه وحشتناک است.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک منبع نوشته بود، نوار صوتی مذکور بر فشارها بر آمریکا برای مجازات عربستان به دلیل قتل خاشقجی می‌افزاید.

منابع ترکیه‌ای اخیرا از وجود نوار صوتی در نزد مقامات ترکیه‌ای خبر داده بودند که صراحتا به شکنجه خاشقجی و قتل او به شیوه وحشتناک سندیت می‌بخشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا بقرآن دیگه زن قاشقچی هم براش عزاداری نمیکنه شماها ول کن نیستین؛تلویزیون رادیو سایت برترینها همه شده قاشقچی

    • رحیم شکری

      ای خاک برسر ترامپ که بعداز یازده سپتامبر چقدرآمریکایی باپولهای عربستان کشته شوند وداعشی که چندین اروپایی وآمریکایی رابه دست پرورده عربستان یعنی آل سعود کشته ُشدند رانادیده گرفت مگر کشتها آمریکایی نبودند پس چرا بجای دفاع از مردمش پول سناتورهای آمریکای مهمتربود چون خودش هم یکی از آنان بود پس مزگ بر طاغوتیان واستکباران جهانخوارباد

    • بدون نام

      از ما بیشتر درگیر نیستید.ما خواب و خوراک نداریم . 28 روز است تمام کانالهای تلویزیون ایرا جز مرگ خاشقچی چیز دیگری نمی بینیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میدونم اخرش میوفته گردن ما میکن کار ایران بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج