۷۹۱۱۴۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ادای احترام بطحایی به مقام دانش آموز شهید

وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی امروز و در سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، با حضور بر سر مزار این شهید نسبت به مقام شهدای دانش‌آموز ادای احترام کردند.

خبرگزاری فارس: در سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی به همراه خانواده شهید حسین فهمیده، معاون حقوقی و امور مجلس، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر سر مزار شهید فهمیده حضور یافتند و اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد شهدای دانش‌آموز را گرامی داشتند.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چه دشمنی دشمنان بیشتر می‌شود واقعا احساس می‌کنیم که بیش از گذشته به توجه،‌ حمایت و دعای شهیدان نیازمندیم؛ هر چند در کوران کارهای جاری و روزمره، خیلی وقت‌ها فراموش می‌کنیم که این ما نیستیم که گره‌ها را باز می‌کنیم، ما نیستیم که نقشه‌های بسیار پیچیده دشمنان ناجوانمرد را خنثی می‌کنیم.

یادمان می‌رود که پشت خنثی شدن این دشمنی‌ها و هموار شدن مسیر این حرکت، دعای خیر شهیدان است. شهیدانی که خیلی از آن‌ها مانند حسین فهمیده معصوم بودند و در دوران زندگی‌شان هرچند کوتاه هیچ نشانه‌ای از حب به مقام، ‌ماشین‌های گران‌قیمت، خانه‌ها و سمت‌های آن‌چنانی و هیچ ذره‌ای از آلودگی از این منظر پیدا نشده است و نمی‌شود.

وی ادامه داد: ساده‌انگاری است که ما فکر می‌کنیم کار، تدبیر و کاربلدی ماست که کشور را جلو می‌برد. نباید فراموش کنیم که شهدای دانش‌آموز بر گردن من و همکارانم در آموزش و پرورش دین بزرگی دارند و باید تلاش کنیم این دین را ادا کنیم.

علی صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی نیز گفت: امروز حرکتی دوباره برای درس گرفتن از فرهنگ شهداست؛ ما افتخار داریم که سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، روز بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است؛ امروز نزدیک به پنج میلیون دانش‌آموز نام خود را در دفتر بسیج دانش‌آموزی ثبت کرده‌اند تا بتوانند نام و مرام این شهید را ادامه بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیما

      برید خجالت بکشید اگه اون الان زنده بود اصلا شماهارو قبول نداشت ، الکی از اسمش سوء استفاده میکنید ، ای عوضیها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج