۷۹۲۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

ضرغامی از سریال روح بازی راضی است؟!

حتی آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا‌و‌سیما در مکالمه تلفنی با علیرضا افخمی احساس رضایت خودش را نسبت به این مجموعه اعلام کرده است. متاسفانه این نوع حاشیه‌سازی کار نشریات زرد است که متاسفانه به این مسئله دامن زده است.

داود هاشمی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پنج کیلومتر تا بهشت» درباره حاشیه‌های فراوانی مبنی بر برگزاری جلسه اضطراری رئیس سازمان صدا و سیما با عوامل این مجموعه، گفت: «چنین مسئله‌ای را کاملاً تکذیب می‌کنم. آقای افخمی یکی از کارگردانان توانمند است که سال‌هاست فعالیت می‌کند. او در کنار نویسندگی و کارگردانی، سال‌ها به عنوان ناظر کیفی مجموعه‌های مختلف تلویزیون بوده است. بنابراین با قوانین سازمان صدا‌و‌سیما کاملاً آشناست.»

او در ادامه افزود: «حتی آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا‌و‌سیما در مکالمه تلفنی با علیرضا افخمی احساس رضایت خودش را نسبت به این مجموعه اعلام کرده است. متاسفانه این نوع حاشیه‌سازی کار نشریات زرد است که متاسفانه به این مسئله دامن زده است.»

هاشمی خاطرنشان کرد: «برایم جالب است که با وجود آنکه آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه این جلسه را تکذیب کردند، ولی نمی‌دانم چرا برخی حاشیه‌نویسان زرد که نمی‌توان نام آنها را منتقد گذاشت اصرار دارند مرتب بگویند این جلسه برگزار شده است.»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «البته من انتظاری از کسانی که علاقمند به انجام این نوع کارها هستند، ندارم، اما نمی‌دانم برخی نشریات وزین ما چرا درگیر چنین مسئله‌ای شدند و بدون آنکه از صحت این مسئله اطلاع داشته باشند این خبر را چاپ کردند. بهتر است دوستان منتقد این مجموعه را تا پایان ببینند و بعد درباره مجموعه «پنج کیلومتر تا بهشت» قضاوت کنند.»

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ضرغامی از سریال روح بازی راضی است؟!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج