۷۹۸۰۵۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تهرانی‌ها برای مهاجرت گرمدره را انتخاب می‌کنند

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج از توقف خرید و فروش مسکن در این کلانشهر خبر داد و گفت: این روزها معاملات مسکن بیشتر به صورت معاوضه انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج از توقف خرید و فروش مسکن در این کلانشهر خبر داد و گفت: این روزها معاملات مسکن بیشتر به صورت معاوضه انجام می‌شود.

محمد قمی در خصوص آخرین وضعیت مسکن در کرج گفت: بازار مسکن در روزهای جاری تقریباً راکد است اما انتظار داریم قیمت‌های به شدت بالا که منجر به این رکود شده تا ۲۰ درصد کاهش داشته باشد اما نمی‌توانیم برای آن بازه زمانی مشخص کنیم.

وی در ادامه از افزایش ۲۰ درصدی مهاجرت به استان البرز نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: اکثر تهرانی‌ها برای مهاجرت گرمدره را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند اما وضعیت برای شهروندان شهرهای دیگر که به کرج می‌آیند متفاوت است.

قمی افزود: اکثر مهاجرانی که عمدتاً از شهرهای جنوبی ایران به سمت کرج مهاجرت می‌کنند مناطقی چون شاهین‌ویلا، عظیمیه، گوهردشت و باغستان را برای اجاره و خرید انتخاب کرده و در این مناطق ساکن می‌شوند.

وی از کاهش قدرت خرید و عدم توانایی اجاره مسکن در مناطق متوسط به بالای کرج توسط بخشی از شهروندان هم گفت و تصریح کرد: در این مدت برخی از مستأجران به عنوان مثال از مناطقی چون شاهین‌ویلا و باغستان به محله‌های پایین‌تر کوچ کرده‌اند؛ بخشی هم در گرمدره ساکن شده‌اند.

رئیس اتحادیه مسکن البرز در ادامه به اختلاف قیمت مسکن در کرج هم اشاره و اعلام کرد: پایین‌ترین مبلغ معامله شده برای یک واحد آپارتمانی در کرج ۵۰ میلیون تومان و مربوط به مناطقی مانند حیدرآباد، حسن‌آباد و ترک‌آباد بوده و در مقابل گران‌قیمت‌ترین معامله‌ها مربوط به آپارتمان‌های جهانشهر بوده که به مبلغ تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

قمی از شهروندان خواست برای معاملات املاک حتماً به دفاتر املاک قانونی و مجوزدار مراجعه و کد رهگیری دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از اونا من و همسرم هستیم که از تهران به گرمدره رفتیم چون خونه های تهران برای خرید کوچیک بود با توجه به بودجه ما و آسانسور و پارکینگ نداشتن ولی ما ترجیح دادیم جای بزرگتر با امکانات بگیریم برای همین فاصله چند کیلومتر به تهران برای اومدن به سرکار رو قبول کردیم و الان هم راضی هستیم.

    • بدون نام

      هیچ کاهشی در قیمت مسکن اتفاق نخواهد افتاد. انقدر اخبار کذب تحویل مردم ندین. وقتی هزینه تولید مسکن بعنوان یک کالای مصرفی تا 2 برابر افزایش پیدا کرده و از طرفی هیچ سازنده ای هم در شرایط فعلی اقدام به ساخت و ساز نمیکنه، صحبت از کاهش قیمت بیشتر به جک شبیهه تا واقعیت. ضمن اینکه این آقای به اصطلاح کارشناس صحبت از کاهش قیمت میکنه و درصدش رو هم تعیین میکنه ولی از اونطرف میگه بازه زمانی مشخص نیست. پس نظر شما هم کارشناسی شده نیست

    • بدون نام

      خلاصه اینکه ملت رو بد جوری سر کار گذاشتن علی برکت الله .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بر همشون

    • بی نام

      کاش لااقل شماهایی که قیمت مسکن رو افزایش دادید تا مردم رو از تهران فراری بدید ،قیمت مسکن در حومه تهران رو افزایش نمیدادید ،که قشر ضعیف بتوانند اونجا خونه خریداری کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج