adexo3
۷۹۸۵۰۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

العربیه: البغدادی در «هجین» مخفی شده است

شبکه العربیه با اشاره به اینکه اغلب فرماندهان تکفیری داعش در شهرک «هجین» سوریه مستقرند، از احتمال حضور خلیفه خودخوانده این گروه تروریستی در این شهرک خبر داد.

خبرگزاری فارس: شبکه العربیه با اشاره به اینکه اغلب فرماندهان تکفیری داعش در شهرک «هجین» سوریه مستقرند، از احتمال حضور خلیفه خودخوانده این گروه تروریستی در این شهرک خبر داد.

در حالی که تاکنون چندین بار خبر مرگ یا جراحت شدید «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش، منتشر شده است، برخی منابع از زنده بودن او و اختفایش در سوریه خبر می‌دهند.

پایگاه خبری شبکه «العربیه»، نوشت که مقامات مسئول کُرد و همپیمانان آنها در سوریه، همان‌گونه که اطلاعات مربوط به باند آدم‌ربایی موسوم به «بیتلز» داعش را که گروگان‌ها را ذبح می‌کرد، پنهان می‌کنند، از انتشار اخبار درباره سرنوشت البغدادی نیز خودداری می‌کنند.

پس از آنکه این خبر که نیروهای دموکراتیک سوریه مکان اختفای البغدادی را شناسایی کرده و آن را تحت نظر دارند، در یکی از رسانه‌های بریتانیایی منتشر شد، شبکه العربیه نیز این خبر را پیگیری کرد. یک مقام مسئول کُرد بدون تایید یا رد این خبر به این شبکه گفت که آنچه منتشر شده و یکی از روزنامه‌نگاران به شما انتقال داده، اطلاعات به شمار نمی‌رود.

«کینو کبرائیل» سخنگوی رسوی نیروهای دموکراتیک سوریه این اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها را تکذیب کرد اما منابع نظامی دیگر می‌گویند که به احتمال زیادی البغدادی در شهرک «هجین» سوریه واقع در نزدیکی شهر «دیرالزور» که به مرزهای عراق نیز نزدیک است، حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه حیوون سر زن بچه مردم میبرین الله اکبر میگین بعدش میری قایم میشی مگه به بهشتت ایمان نداری و امسالی مثل تو که دستشون به خیلی خون مردم آغشته هستش برید شرتون کم کنید برید پیش هوری های که وعده میدین

    • خودتی

      این هم یک سرگرمی دیگه رو شروع کنید باز جوانها رو بفرستی د سمت کشتن باز محرم وصفر تموم شد تا مردم شاد باشن !،،!

    • بدون نام

      تروریستها هر از گاهی با یه اسم خاصی ظهور میکنند همشون یکی هستند و از یک گروه
      خدا لعنت کند باعث و بانیش را هر وقت اشغالها ناتوان میشوند یه را کلاهبرداری درست میکنند اون وقت به اینها هم میگن با سوا دخنده دار نیست ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج