اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۲۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مرعشی: شان ریاست جمهوری بازسازی شد

حسین مرعشی شامگاه چهارشنبه در نشست دانشجویان و آینده سیاسی که سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار برگزار کرده است، افزود: اینکه امروز شان ریاست جمهوری ایران بازسازی شده و رییس جمهوری در تراز ملت ایران ظاهر می شود، نعمت بزرگی است.

خبرگزاری ایرنا: حسین مرعشی شامگاه چهارشنبه در نشست دانشجویان و آینده سیاسی که سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار برگزار کرده است، افزود: اینکه امروز شان ریاست جمهوری ایران بازسازی شده و رییس جمهوری در تراز ملت ایران ظاهر می شود، نعمت بزرگی است.

وی اظهار داشت: امروز هیچ ایرانی در هیچ کجای دنیا نگران این نیست اگر رییس جمهوری پشت تریبون رفت، چه بحرانی ایجاد خواهد شد و این نعمت بزرگی است.

مرعشی ادامه داد: همین که یک رییس جمهوری در تراز ملت ایران انتخاب کردیم، ۵۵ هیات خارجی در مراسم تحلیف وی حضور یافتند و دنیا درهای خود را برای مذاکرات عادلانه و مناسب باز می کند و گره هایی که می توانست به یک بحران شدید منجر شود، باز شد.

وی اظهار داشت: اتفاقی که در ژنو افتاد، فراتر از متنی است که امضا شده است؛ متن ممکن است گویای همه مطالب نباشد اما مهم این است که در ژنو یک نقطه عطفی اتفاق افتاد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران افزود: این اتفاق در کمتر از سه ماه رخ داده و رییس جمهوری، دولتی را روی کار آورده که بخش خصوصی و نخبگان می توانند با دولت ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در ۸ سال گذشته روی داد باعث شد که خیلی ها تلاش کنند که با دولت صحبت نکنند اما امروز وزارتخانه ها به روی نخبگان باز است.

مرعشی تاکید کرد: این دولت حق ندارد موفق نشود، چرا که دولت متعلق به آقای روحانی و وزرا نیست بلکه متعلق به ملتی است که در اوج ناامیدی، امید آفریدند.

وی اضافه کرد: دولت حق ندارد نسبت به آرمان ها و خواسته های جامعه کم توجهی کند و باید قدر خود را بشناسد و تلاش کند تا موفق شود.

این عضو حزب کارگزاران اظهار داشت: کشور ما ظرفیت این را ندارد که به دست صاحبان افکار کوچک، ایده های خرد و عقده های گشوده نشده بیفتد و ما باید از این فرصت برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

خلق کنندگان حماسه سیاسی، کوچکترین انحراف را گوشزد کنند

مرعشی اظهار داشت: خلق کنندگان حماسه سیاسی باید برای حفاظت از این دستاوردها جدی باشند و کوچکترین انحراف از معیارها را باید گوشزد و هشدار دهند و با پشتیبانی خود از دولت، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنند.

وی افزود: مهم این است که دولت آقای روحانی بتواند کشور را به سمتی ببرد که مردم قدرت انتخاب داشته باشند و برای اینکه مردم قدرت انتخاب داشته باشند، باید رقابت وجود داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه یکی از معضلاتی که در تمام سال های بعد از انقلاب عموما به آن مبتلا شدیم این بود که فکر می کردیم که تک حزبی و تک صدایی امر مقدسی است، گفت: باید بپذیریم که همه ما تحت تاثیر افکار و جریاناتی بودیم که در تمام دوران جنگ سرد بر دنیای آن زمان حاکم بود؛ همه فکر می کردیم وجود یک رهبر کاریزما و امت یکپارچه یک امر ایده آل است؛ لذا می بینیم بعد از انقلاب هم وقتی حزب جمهوری اسلامی مستقر شد یک مجلس ۹۰ درصدی درست کرد.

مرعشی افزود: ما اگر زمانی که حزب جمهوری اسلامی به دو جناح تقسیم شد به جای اینکه فعالیت حزب را کم کنیم، دو حزب را در کشور به رسمیت شناخته بودیم حتما وضعیت مناسبی داشتیم.

وی با بیان اینکه پس از دوم خرداد هم به طور نسبی دچار همین مشکل شدیم، گفت: وقتی آقای خاتمی با رای ۷۰ درصدی مردم رییس جمهوری شد، فکر کردیم باید یک حزب وجود داشته باشد و امروز هم دوباره این خطر وجود دارد و اگر ما فکر کنیم این ائتلافی که از نیروهای اعتدال و اصلاحات به وجود آمده، قرار است تک صدایی باشد، دچار اشتباه می شویم.

باید رقیب خود را به رقابت و بازسازی تشویق کنیم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه سیاست عرصه رقابت گروه های سیاسی است، اظهارداشت: ما باید رقیبمان را تشویق کنیم که به جای استفاده نابجا از نهادهای داوری بیاید و با مردم زندگی، حرکت و پایگاه خود را در میان آنان بازسازی کند؛ با ما رقابت جدی کند چرا که قوی بودن ما به قوی بودن رقیب ما بستگی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج