۸۰۵۱۱۰
۱۹ نظر
۵۰۰۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
پ

کدخدایی: اظهارات صادقی را پیگیری می‌کنیم

سخنگوی شورای نگهبان درباره شکایت این شورا از محمود صادقی نماینده تهران گفت: اظهارات این نماینده به حیثیت نظام و شورای نگهبان برمی‌گردد، ابتدا از وی تقاضای ارائه مستندات شد ولی چون ارائه نشد موضوع را از طریق قوه قضائیه پیگیری کردیم.

خبرگزاری تسنیم: عباسعلی کدخدایی در جمع فعالان فضای مجازی اصفهان با بیان اینکه شکوه و بزرگی انقلاب اسلامی در طول تاریخ نسبت به سایر انقلاب‌ها بی‌نظیر بوده ‌است، اظهار داشت: پیروزی این انقلاب نیز ثمره حرکتی بود که امام راحل از سال ۴۲ آغاز کرد.

وی با اشاره به عدم تصویب قانون اساسی در اولایل اکثر انقلاب‌ها به دلیل وجود تهدیدات و تشتت آرا، گفت: اصولا برای تصویب قانون اساسی تا کسب ثبات انقلاب صبر می‌کنند ولی امام خمینی (ره) آن‌قدر به این انقلاب اطمینان داشتند که از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب بر تدوین قانون اساسی و تعیین نوع نظام و انتخابات مجلس اصرار داشتند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: با وجود اینکه در طول عمر انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دشمن از پای ننشست و همواره در صدد رخنه و بروز آسیب بر انقلاب بوده است، امام خمینی (ره) فرمودند «اگر از خدا بترسید از هیچ‌کس نخواهید ترسید» و هیچ‌گاه از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی نکردند و اکنون نیز مقام معظم رهبری همین راه را پیشه گرفته‌اند و مشاهده می‌کنیم که اسیر رجزخوانی‌های واهی دشمنان نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه طبق اصول متعدد قانون اساسی حضور مردم زمینه پایداری اصل نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: این بر ارزش ‌قانون اساسی جمهوری اسلامی افزوده ‌و سبب شده ‌است در طول ۴۰ سال عمر انقلاب بیش از ۳۵ انتخابات را با حضور طیف گسترده‌ای از مردم برگزار کنیم.

کدخدایی پیرامون ضرورت فضای مجازی با بیان اینکه به طور قاطع فضای کنونی آخرین مرحله در حوزه فناوری ارتباطات نیست و قطعا در آینده نسل‌های پیشرفته‌تری از آن ‌را خواهیم دید، گفت: از نگاه قانون اساسی اتصال به این ابزارها صرفا باید در راستای اصلاح جامعه و قرار گرفتن در مسیر الهی باشد.

وی با بیان اینکه انعکاس صحیح مطالب قطعاً زمینه تأثیرگذاری را فراهم می‌کند، تصریح کرد: زمینه فعالیت ما در فضای مجازی باید منطبق بر روش‌ها و سبک‌های جدید با نگاه به اهداف تعیین‌شده در قانون اساسی در فضای مجازی باشد چراکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مسائل مربوط به وسایل ارتباط جمعی مطرح شده‌ است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: در مقدمه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده ‌است وسایل ارتباط باید در راستای افزایش روند تکاملی انقلاب اسلامی در جهت ترویج فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه طبق این تفاسیر مطرح شده تدوین‌کنندگان قانون اساسی به بحث گسترش وسایل ارتباط جمعی نیز در قانون اساسی پرداختند، گفت: اصل دوم قانون اساسی یکی از اصول بنیادی در این زمینه است که طبق آن بر استفاده از ابزارهای نوین تأکید شده‌است.

کدخدایی پیرامون تصویب لایحه CFT نیز با بیان اینکه رفت و برگشت لایحه مابین مجلس و شورای نگهبان برای اکثر مصوبات مجلس وجود دارد و امری مرسوم است، گفت: اما در شرایط بروز اختلاف و تأکید مجلس بر نظر خود آنگاه مجمع تشخیص مصلحت به مسئله ورود پیدا می‌کند و تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

وی پیرامون بحث شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی به‌دلیل اظهارات خلاف قانون، گفت: شورای نگهبان به هیچ وجه قصد شکایت از کسی را ندارد، اظهارات این نماینده به حیثیت نظام و شورای نگهبان برمی‌گردد ابتدا از وی تقاضای ارائه مستندات شد ولی با توجه به اینکه مستنداتی ارائه نشد موضوع را از طریق قوه قضائیه پیگیری کردیم تا تعیین تکلیف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صادقی محبوب مردم ...

      پاسخ ها

      • @

        چشم بسته از کسی دفاع نکن کاربر اول برو خوب راجبش مطالعه کن بعد. این همونیه که گفته بود جزایر 3گانه رو اجاره بدیم به امارات !!...

      • بدون نام

        از طرف خودت حرف بزن اخوی

        مردم نتایج افکار امثال صادقی رو دارن لمس میکنند

        نمک نپاشید لطفاً !!!!

    • بدون نام

      آقای کدخدایی بهتر نیست بری مطالبات کارگران هفت تپه را پی گیری کنی که نزدیک یک ماهه میگن نون نداریم بخوریم نه پیگیر حرف درست یه نماینده بشی

      پاسخ ها

      • صابر

        ظاهراً شما متوجه نیستی تقسیم کار در حکومت یعنی چه ؟؟؟. دولت و وزیر مربوطه و مجلس. ....

        سخنگوی شورای نگهبان و کارگران هفت تپه ؟؟؟؟ !!!!!!!

        خخخخخخخ

    • بدون نام

      البته آقای صادقی حرف هم زیاد میزند

      پاسخ ها

      • آ زاد

        اینا آ دم لال می خوان؟؟؟؟

    • حمید

      بالاخره یه چیزی پیدا می کنن که صادقی رو گیر بندازن! خیلی وقته دنبالشن که تلافی خیلی حرف هاشو در بیارن,آقای صادقی باید مواظب خودش باشه

    • بدون نام

      درود بر دکتر صادقی (نترس و مدافع حقوق مردم )

      پاسخ ها

      • @

        مگه این جز توئیت زدن کار دیگه ای هم بلده کاربر؟؟ :) مدافع مردم!! مردم رفع حصر میخان؟ مردم آزادی زندانیان سیاسی رو میخان؟ مردم میخان جزایر خودمونو اجاره بدیم به اماراتیا کاربر؟؟

    • بدون نام

      نماینده تهران چرت زیاد میگه.
      وقتی مردم تهران لیستی رای میدن نتیجش میشه یکی مثل صادقی.

    • بدون نام

      صادقی هرچند وقت یک اوردی میده نمیدونم چرا از کارگرای هفتپه یا کارگرای دیگ که حقوق خودشون نگرفتن از دولت سوال نمی کنه مگر نماینده ملت نیستند گرونی بی حد پدر مردم و در اورده شما ها حتی یک پیام ندادید حتما به چند ماه جبهه و جنبازیت می نازی ما شهید دادیم و مدعی هیچ چیدی نیستیم لطفا کم هم شده برای رضای خدا به داد ملت برسید

    • بدون نام

      آقای صادقی مرد شجاعی است و تا اینجا پته خیلی ها رو رو آب انداخته و آخرش هم مجبوره فرار کنه.

    • علیرضا

      طبق قانون نمایندگان مجلس می توانند در مورد تمام مسائل مملکت اظهار نظر کنند ‌.

    • آ زاد

      درود بر صادقی که حرف دل مردم را می زند

      پاسخ ها

      • حسنی

        باید جوابگو باشی نه پیگیر

    • بدون نام

      خداحفظ کنه آقای صادقی وهمه آنهای که حرف حق می زنند

    • بدون نام

      برین به جای پیگیری حرفای همدیگه ،معیشت وزندگی مردم پیگیری کنید. خسته شدیم نا نداریم

    • بدون نام

      برین به جای پیگیری حرفای همدیگه ،معیشت وزندگی مردم پیگیری کنید. خسته شدیم نا نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج