۸۰۶۳۲۰
۱۳۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳۳ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی: چه اشکالی دارد بنزین را دو نرخی کنیم؟

رئیس جمهور در دیدار با مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی گفت: چه اشکالی دارد سوخت را دو نرخی کنیم برای کسانی که با احتیاط رانندگی می‌کنند. معمولا در سایر کشورها بنزین چند نرخی است و در روزهای تعطیل و یا روزهای شلوغ قیمت بنزین متفاوت است، اما ما به قیمت ثابت بنزین عادت کرده‌ایم. من معتقد هستم که از طریق سیستم هوشمند جاده های خود را امن کنیم.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار با مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه گزارش‌های این وزارتخانه امیدوارکننده بود، اظهار کرد: از اواسط دولت یازدهم به این نتیجه‌ رسیدیم که برخی از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و صنعت و معدن و تجارت باید به دو وزارتخانه تبدیل شوند که لایحه آن را به مجلس شورای اسلامی دادیم. ما به دنبال جداسازی مسکن و شهرسازی از راه و حمل و نقل و بازرگانی از صنعت و معدن بودیم.

روحانی ادامه‌ داد: الان هم این کار را ضروری می دانم، اما به هر دلیلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی نکردند. به نفع کشور بود که در شرایط تحریم این وزارتخانه ها تفکیک شوند. ما در شرایط تحریم به یک وزارتخانه بازرگانی نیازمند هستیم، اما صنعت و معدن و تجارت هم در این وزارتخانه وجود دارد و کار پیش نمی‌رود.

روحانی: چه اشکالی دارد بنزین را دو نرخی کنیم؟

وی با اشاره به این که مسکن و شهرسازی و حمل و نقل مقوله مهمی هستند، خاطرنشان کرد: حمل و نقل در شرایط تحریم قرار گرفته است و ما در این زمینه به یک کار ویژه‌ نیازمندیم. بار سنگینی بر دوش وزرای راه و شهرسازی و صنعت و معدن و تجارت قرار دارد، البته هر دو وزیر تازه نفس هستند.

روحانی ادامه‌ داد: در بحث حمل و نقل باید اعتراف کنم در پنج سال گذشته کارهای بسیار بزرگی انجام شده است، راه‌ آهن یکی از هدف‌های دولت یازدهم و همچنین دولت دوازدهم است. راه‌ آهن یک مسیر مطمئن، ارزان، راحت و امن هم برای مسافران و هم برای بار است؛ بنابراین باید راه‌آهن را توسعه دهیم. در پنج سال اخیر حدود دو هزار کیلومتر راه‌ آهن یعنی 20 درصد کل راه‌ آهن کشور ایجاد شده است. راه‌ آهن همچنین اولویت دولت است مخصوصا در مسیرهای ترانزیتی. مسیر سرخس ــ چابهار و قزوین ــ رشت ــ آستارا برای ما اهمیت زیادی دارد که باید هر چه‌ بیشتر این مسیرها افتتاح شود. همچنین برقی کردن راه‌ آهن یا پر سرعت کردن آن را دنبال می‌کنیم. امیدواریم که در همین دولت راه‌ آهن اینچه برون ــ گرمسار افتتاح شده و سریع السیر کردن مسیر قم ــ اصفهان و تهران ــ مشهد انجام شود، البته اعتبارات این پروژه‌ ها آماده است، اما مشکلات حقوقی وجود دارد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه برای امن کردن جاده ها باید وزارت راه با وزارت ارتباطات همکاری کنند، گفت‌: باید در جاده‌ها تشخیص دهیم چه راننده ای منظم و امن رانندگی کرده است و چه رانندگانی قانون را رعایت نمی‌کنند. ما می‌توانیم به رانندگان منظم تشویقی هم بدهیم حتی به لحاظ سوخت امتیاز به او بدهیم. چه اشکالی دارد سوخت را دو نرخی کنیم برای کسانی که با احتیاط رانندگی می‌کنند. معمولا در سایر کشورها بنزین چند نرخی است و در روزهای تعطیل و یا روزهای شلوغ قیمت بنزین متفاوت است، اما ما به قیمت ثابت بنزین عادت کرده‌ایم. من معتقد هستم که از طریق سیستم هوشمند جاده های خود را امن کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه جاده و راه‌ آهن به نوسازی نیاز داریم، زیرا نوسازی موجب رفاه مردم، حفظ محیط زیست و امنیت جاده ها می‌شود. اتصال راه‌ آهن خرمشهر به بصره نیز برای ما مهم است و این کار شدنی است که تا پایان سال 98 انجام شود.

به گفته رییس جمهور در زمینه توسعه بنادر هم کارهای خوبی انجام شده است و یک تحرک بسیار خوب و ارزشمندی به دست آمده است. ظرفیت بندر چابهار از دو و نیم میلیون تن به هشت و نیم میلیون تن رسیده است.

بر اساس این گزارش، روحانی در ادامه‌ با تاکید بر اینکه مسیر اتصالات ما با کشورهای همجوار به خصوص برای شرایط تحریم خیلی مهم است، گفت‌: بنادرمان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، به ویژه‌ چابهار که ما را با آفریقا، آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه و اروپا متصل می‌کند و این بندر می‌تواند بخشی بزرگی از بار و حمل و نقل را انجام دهد.

وی افزود: در بخش هوایی طی پنج سال گذشته کارهای خوبی صورت گرفت، سرمایه‌گذاری از لحاظ فرودگاهی انجام شد که بیشتر شاید مربوط به بخش‌های سیاسی و اجتماعی بوده و اقتصادی نبوده است. اگر فرودگاه های کشور را ببینیم 80 درصد از پروازهای ما از 10 فرودگاه انجام می‌گیرد، سایر فرودگاه‌ها هم فقط ساخته شده‌اند و شاید در هفته‌ یک یا دو پرواز داشته باشند، این کار معنی ندارد.

رییس جمهور تصریح کرد: در واقع برخی از فرودگاه های ما جنبه سیاسی و اجتماعی داشته و خیلی بعد اقتصادی در نظر گرفته نشده است و ما نیازمند هستیم که فرودگاه‌های مجهزی داشته باشیم.

رییس قوه مجریه همچنین با تاکید بر این که توسعه فرودگاه‌ها، حمل و نقل منطقه‌ای و جهانی داشته باشند، گفت‌: زمانی یک فردی گفت‌ فرودگاه امام خمینی (ره) را طی دو سال ساخته و راه‌اندازی می‌کند آن هم با سرمایه‌های خودش می خواست از این فرودگاه به مدت 10 ــ 15 سال استفاده کند. یک وزیری در آن زمان گفت‌ اجازه نمی‌دهیم، سوال کردیم چرا، گفت‌ سالن های ترانزیتی که قرار است ایجاد شود باید تعهد کنند مسافر خارجی که از هواپیما پیاده می‌شود حتما روسری بر سر داشته باشند، هر چه که گفته شد این موضوع را حل می‌کنیم، زیر بار نرفت و گفت که این چیزی نیست، ما خودمان فرودگاه امام خمینی (ره) را درست می‌کنیم.

وی افزود: در آن زمان مشکلاتی داشتیم و هنوز هم مشکلاتی داریم، سرمایه‌گذار خارجی بیاید اشکال دارد، اما مربی فوتبال بیاید مشکلی ندارد؟ اگر یک مربی خارجی فوتبال تیم‌ ‌ملی ما را اداره کرده است و ارتقا می‌دهد چطور است که یک دانشمند و سرمایه‌گذار خارجی وارد کشور شود، حرام است؟

روحانی ادامه‌ داد: شاید 20 سال پیش این فرودگاه امام خمینی (ره) را ساخته بودند، اما ما هنوز در خم یک کوچه هستیم. این اشکال کار ما است. فرصت‌ها را می سوزانیم و هدر می‌دهیم.

رییس جمهور در ادامه‌ اظهار کرد: اکنون می‌خواهیم با بانک های خارجی کار کنیم. بدون کار کردن با بانک های خارجی اقتصاد ما حل می‌شود، اما با 20 درصد گران‌تر؛ یعنی شما جنس را وارد می کنید از این صرافی به آن صرافی، نهایتا 20 درصد گران‌تر به دست مصرف کننده می‌رسد. اگر می‌گویید FATF باشد یا نباشد، یک نفر نمی آید بگوید اگر باشد 20 درصد ارزان‌تر کارها انجام می‌شود و اگر نباشد 20 درصد گران‌تر . آن کسی که شعار می‌دهد بیاید هزینه‌اش را پرداخت کند. نمی‌شود که یک نفر در کشور شعار دهد و آثار شعارش را برای مردم ترجمه نکند.

وی گفت‌: می‌گویند برجام باشد یا نباشد. ترجمه کنید یعنی چه؟ برجام باشد یعنی چه؟ برجام نباشد یعنی چه؟ بگویید بودن چقدر سود دارد و نبودن آن چقدر ضرر؟ از مردم سوال کنید. از مردم سوال کنید که شما می خواهید زندگی کنید آیا آن را ارزان می خواهید یا گران؛ مگر می‌شود در دنیای امروز با بانک های خارجی کار نکنیم؟

روحانی اظهار کرد: یک نفر از یک گوشه‌ای که نمی دانیم کجاست مردم را تحریک می‌کند که اگر FATF امضا شود و یا با گروه اقدام مالی کار کنیم، اسلام از دست می‌رود. ای کاش اسلام را می‌فهمید، بعد می‌گفت اسلام از دست می‌رود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: حکومت و اداره کشور برای مردم است. هزینه‌ها را به مردم بگویید. اگر این کار را نکنیم مردم چقدر از جیب باید دهند؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صنعت ساختمان و ساختمان سازی در کشور، گفت‌: این همه در کشور مهندس و متخصص داریم بعد یک شرکت ناظر از خارج بیاوریم که نظارت کند. ساختمان هایی که امروز در ایران ساخته می‌شود در چارچوب نیست و چند سال عقب است. خود شما بگویید، مهندسان ما بگویند، آیا نظارت ما دقیق است؟

رییس دستگاه اجرایی کشور همچنین تصریح کرد: چگونه است ساختمانی را در سرپل ذهاب می سازیم سه سال بعد با زلزله فرو می ریزد؟ چگونه است که یک بیمارستانی را در اسلام آباد می سازیم، افتتاح نکرده با زلزله خراب می‌شود؟ رژیم گذشته هم همین طور بود. همین فرودگاه مهر آباد سقف آن پایین آمد.

روحانی ادامه‌ داد: چرا مشکل داریم؟ چرا در زلزله تا این اندازه تلفات می‌دهیم؟ چرا در کرمانشاه و سر پل ذهاب خانه ساخته می‌شود، اما در زلزله ای که اخیرا آمد اثر نداشته است، اما در دنیا ساختمانی را می سازند که 300 سال عمر می‌کند. در ایران قدیم نیز ساختمان‌هایی درست می‌شد که هزار سال عمر می‌کرد. مساجدی داریم که قدمت آنها به 700 ــ 800 سال می رسد. طاق کسرا را داریم که برای بیش از 1400 سال پیش است. همه اینها کار ایرانیان است. اصفهانی را در کشور داریم که برای 500 سال پیش است. چگونه است که این ساختمان ها با این زیبایی می درخشند، شما اگر می خواهید چشمتان بدرخشد به کجا می روید. میدان نقش جهان مثل گل می ماند. چرا از ساختمان‌هایی که برای هزار سال و 500 سال پیش است وقتی نگاه می‌کنیم لذت می بریم، اما اکنون ساختمان‌هایی درست می‌کنیم که بعد از 15 سال به آن کلنگی می گویم.

وی افزود: در اروپا خانه‌های مسکونی وجود دارد که همه برای 200 یا 300 سال پیش است. باید ببینیم شهرسازی ما در کجا مشکل دارد، چرا یک ساختمان سندی ندارد که تمام مشخصات ساختمان از سیم کشی تا ... در آن مشخص باشد، اما در اروپا هر خانه ای سندی دارد که مسیرها در همه آن مشخص است؛ چرا ما سند نداریم و ساختمان‌های ما فاقد سند هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا اشکالی ندارد شما خودش را ناراحت نکن اصلا چه اشکالی دارد برای تنفس هر ایرانی کنتور بر دهانشان نصب کنیم خودش درآمدزایی برای دولت فخیمه هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای جلوگیری از قاچاق بنزین به خارج از کشور این کار ضروریه

      • بدون نام

        این مگه تا دیروز نمیگفت بنزین گرون نمیشه

      • سعید

        الفاتحه!!!

        واقعا الان میخوام نظر اون کسایی که این جمله رو میگفتن بدونم:
        «با روحانی تا 1400» !!!!
        حالا که فقط یک سال گذشته! 3 سال دیگه داریم تا 1400!!

      • بدون نام

        یکی به روحانی توضیح بده که اگر بنزین تو کشورهای دیگه چند نرخیه بخاطر کیفیت بنزینه نه یارانه ای و غیر رایانه ای.ملت رو ببین که چه کسی رو رءیس جمهور کردن.

      • ترسو

        " دولت فخيمه " ، عالي بود ........

      • Alirw

        کاربر محترم 12:28 . در جریانید که یکی از افتخارات جناب روحانی تک نرخی کردن قیمت بنزین بود(حذف بنزین ارزان) حالا هم دو نرخی کردن فقط جنبه مالی دارد و لا غیر

      • ترسو

        كاش من هم يك فرانسوي بودم !!!!!!!

      • بدون نام

        امریکا گرون نفت ندارن تازه درامد همشون بالاست ایفون یک پنجم درامد شون
        ایفون ایران 18میلیون میانگین به نفر 16 ماه باید کار کنه تا بتونه بخره
        فرانسه هم نتونست بالا ببره بخاطر اعتراض جلیقه زرد ها اونام نفت ندارن
        ایران نفت داره هزار تومن هم زیاده گرون کردن یعنی تورم گرونی روی گرونی تحریم و سو مدیریت خودتون

      • بدون نام

        برای جلوگیری از قاچاق بنزین به خارج از کشور این کار ضروریه

        خیلی کارهای دیگه هم میشه کرد
        مثلا ارزش پولمون وببریم بالا که قاچاق ارزش نداشته باشه
        اینا فقط میخوان پدر مردم دربیاد

      • بدون نام

        سوخت ارران قیمت ضرر بزرگی به ایران زده قیمت باید افزایش داشته باشد

      • بسیجی

        بنزین باید افزایش قیمت داشته باشه

      • بسیجی خط امام

        بنزین ارزان ضرر بزرگی به اقتصاد ایران زده است

      • hassan.h

        بنزین دو نرخی معقول است به شرطی که در سهمیه ی بنزین ارزان خساست نشود

    • بدون نام

      هیچ اشکالی ندارد

      فقط خداروشکر مانند فرزندان بعضی از سروران گرامی چ در داخل و چ در خارج ما خودرو فراری نداریم
      چون تامین منابع مالی جهت بنزین خودرو را نداریم

    • بدون نام

      هيچ إشكالي نداره حسن جان شما راحت باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسن جون به همون زبون سرخه ایت صحبت کن

    • همان

      اینا بدگیردادن به بنزین .میگن.آن شنیدستی که دراقصای غور.بارسالاری بیفتادازستور.گفت چشم تنگ دنیادوست را.یاغنائت پرکندیاخاک گور

      پاسخ ها

      • Alirw

        قناعت

      • بدون نام

        بجای ملا لغتی بودن بفهم

    • علی

      سر تا پا ایراد داره رئیس جمهور . من توان پرداختش رو ندارم.

    • بدون نام

      چه اشكالي داره شما ريس جمهور ديگر نباشي؟؟چه اشكالي داره؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چه اشکالی داره!

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی هم خوب که رییس جمهور نباشه.حالا مشکل بزرگتر.کی باشه؟رییسی قالیباف؟

    • بدون نام

      هیچ اشکالی ندارد

    • رضا

      فرق ملت ایران و فرنسه تویه چیزه!!غیرت!!!!!!کجا گذاشتیم غیرتمونو که هر بلایی سرمون میارن بیخیالیم!!!!؟؟؟؟؟واقعا زندگی به هر قیمتی آیا ارزش داره!!؟؟این همه ذلت و خواری!!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • خودم

        درودددد

      • شسی

        افرین دقیقن

      • بدون نام

        آفرین رضا

      • بدون نام

        واقعا ما خیلی مردم ذلیل و حقیری هستیم

      • ترسو

        ايرانيان با بصيرت و فهيم !؟ اشكال ژنتيكي دارن ، قبل از حمله و فحش و ناسزا ! كمي فكر كنيد بعد حمله كنيد .....

    • mehdi...3424

      قدیما میگفتن گلو چهل پله داره میخوای حرفی بزنی یکم مزه مزه کن بعد بزن زندگی مردم و شخم زدن چه لطفی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از فرانسه بگو اونجا چه خبره

    • بدون نام

      چه اشکالی داره حقوق کارمندان با توجه به تورم صد در صد اضافه بشه....چه اشکالی داره دلار برگرده به قینت قبلی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ اشکال نداره شماکه پول دارین براتون فرقی نمیکنه مابدبختها ناراحتیشو میکشیم

      • گلی

        صد باریک الله

    • بدون نام

      چه اشکالی داره ، هی زیر حرفمون بزنیم و چه اشکالی داره حرفه ای قبلی خودمون رو انکار کنیم

    • حسین

      خداییش معلوم نیس ملّت توی تنگنا هستن؟

    • بدون نام

      چه اشکالی داره قبلش دروغ بگوییم که نمیخواهیم بنزین را گران کنیم؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی

    • سیاست ابکی

      چه لشکالی دارد حقوق ها سه برابر شوند چه اشکالی دارد شما کنار بروید ونظامی که میتواند پول نفت را به مردمه خود بدهد راس کار بیاید چه اشکالی دارد قیمتهایه اجناس ولوازم کم شود وبه روال قبل برگردد..اشکال دارد چون ما عرضه نداریم مردم عرضه ندارند مثله خوده من ..برایه بالا بردن هیچ چیز اشکال ندارد ..الا برکت ا...

    • بدون نام

      هیچ اشکالی ندارد شما راحت باش اصلا سه نرخیش کن.درک از وضعیت معیشت مردم نداری پس تا میتونی با همین فرمون هزینه های مردم را بالا ببر

    • رجایی

      آقای رئیس جمهور چه اشکالی دارد حقوقها هم به دلار باشد یا به ریال بالاتر برود دلت خوشه ها خودت و وزیران مشکلی نداری به ما فشار میاری فقط بلدی اظهار نظر کنی هیچ کاری نکردی فقط شعار دادی حیف از اون رائی که بهت دادیم تا الان هیچ راه حلی نداشتی که هیچ مملکت رو نابود کردی و فقرا رو بیشتر برات متاسفم

      پاسخ ها

      • بی نام

        نه همون به دلار باشه راه حل بهتریه. واقعا چه اشکالی داره؟

    • بدون نام

      والا از روز اول هم خودتون گفتید بنزین دو نرخی بد است و فساد می آورد.
      حالا یه طوری سوال میکنن چه اشکال داره دو نرخی کنیم، انگار تا حالا بخاطر ما تک نرخی کرده بودند!!!

    • MSD

      شیخ حسن قشنگ حرف میزنی اما نمیدونم چرا عمل نمیکنی؟
      اگه واقعا نمیذارن به مردم بگو کیا مانعت میشن

    • س

      همش دروغ می گی
      یه روز وزیر نفتت میگه اصلا بنزین همین قیمته ابدا تغییر نمی دیم
      یک روز خودت می گی نه!!!

    • بدبخت

      تو رو خدا بسه کند زدید به زندگی مردم.بسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دیگه کیه چقدر.....

    • بدون نام

      کی گفت اشکال داره....شماها عقل کل هستید شماها واقعا نمونه هستید ..هرکاری میخواهی انجام بدهید اصلا 3 نرخی کنید....

    • بدون نام

      الان دوستان از خجالتت درمیان خخ

    • نیلوفر

      هیچ اشکالی نداره شماهرطوری دلتون میخواد بتازونید ما هم که ببخشید بره هستیم .

    • بدون نام

      بخدا قسم واقعا پر رویی

    • بدون نام

      دیگه چیزی از ما نمونده! دست از سر مردم بیچاره بردارید
      این همه گرونی و بی تدبیری بس نبود؟؟

    • بدون نام

      زندگی مردم را نابود کردید به نظر شما اشکالی داشت .؟؟؟؟؟با کلیدقفلی کردی زندگی قشر ضعیف که تا ابد باز شدنی نیست .خدا جوابتون را بده

    • بدون نام

      هیچی مردم رسما بمیرن

    • بدون نام

      حسن اگه موقع رای آوردنت این حرفارا میزدی که مردم جای رای چلغوز هم تو صندوق برات نمیریختند

    • بدون نام

      پس حقوق های رو بکن سه برابر .... چاپ کنید

    • بدون نام

      چه ایرادی داره گوشت بشه 40000هزار...چه ایرادی داره مرغ بشه 5000..چه ایرادی داره رب بشه 2000...چه ایرادی داره پسته بشه 50000...چه ایرادی داره لبنیات ارزون شه آقای کلیدباز..پدرمردم دراومده

    • بدون نام

      خجالت بکش مردم دارن میمیرن از گشنگی

    • بدون نام

      آخی ! راست میگه بیچاره .چه اشکال داره دولتش متمول تر بشه و ملتش بدبختر

    • بدون نام

      برای شما که هیچی پدر مردم در میاد

    • رضا

      نه اشکالی نداره هر طور راحتی ...

    • بدون نام

      هر کاری دلتون میخواد بکنید چون مردم خوابیدن

    • بدون نام

      پس وعدهای انتخابات چی میشه دروغ پدر این مملکت رو دراورد

    • بیخیال

      بسه حسن
      فقط برو دیگه گند زدی به ایران و هرچی کشور دیگه‌ست
      چه بودی تو
      نوبره واقعا

      پاسخ ها

      • بیخیال

        سانسور چی حالم بهم خورد از سانسور کردن های بیخودی تو هم ی مزدوری مثل باقی

    • ا

      هیچ اشکالی نداره این همه دورغگو

    • شهرام

      چه اشکالی دارد که شما اول ارزاق مردم رو ارزون کنی ؟؟؟؟؟؟ چه اشکالی دارد شما دلار رو برسونی به ۴۲۰۰ تومن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه اشکالی دارد شما درب خودرو سازهای داخلی رو تخته کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ چه اشکالی دارد شما بفکر مردم باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه اشکالی دارد شما حداقل یکی از وعده های انتخاباتی خود را بهش عمل کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چه اشکالی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ممد

      این بود کلید امید و تدبیرت؟؟؟ ؟

    • بدون نام

      تیترتون اصلا سنخیتی با صحبت رئیس جمهور نداشت.
      منظور ایشان تشویق و تنبیه راننده های خوب و بد بود ولی از متن شما این برداشت میشه که ایشون با گرانی بنزین موافق هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر تو بدختی که هنوز انقدر ساده ای
        نمیدونی از الان حرفش رو میزنن که ماه دیگه گرون کنن
        ....

    • بدون نام

      محض رضای خدا گرون نکنین
      رحم کنین به مردم
      با گرونی بنزین،همه چیز دوباره افزایش پیدا میکنه

    • ناک اوت

      چرا مشکل داریم؟
      اقای ر وحانی این سوال رو از خودت باید بپرسی

    • بدون نام

      یه تیتر می زنید دو صفحه مطلب میذارید آدم بخونه آخرشم تیتر را پیدا نمی کنه ، ما فقط حرف شنیدیم خواهشاً دیگه شما ، مارا مجبور به خواندن به زور نکنید !!!!

    • علی

      هیچی نگران نباش اصلا چند نرخیش کن هرکی هرچی دوس داره بفروشه چه اشکالی داره..اصلا مگه تا حالا تو کاری کردی که اشکال داشته باشه..کارت درسته

    • بدون نام

      چه اشکالی داره ما هم مثل بچه آدم زندگی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه اشکالی داره ما هم حقوق به دلار بگیریم همانطور که همه اجناس را با ما به دلار حساب می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه اشکالی داره که نمایندگان ما در مجلس هم کمی جرات داشتند و افرادی مثل شما را سر جای خود می گذاشتند.

    • بدون نام

      راست میگه چه اشکال داره مردم نون شب ندارند...اکسیژن موجود

    • بدون نام

      خيلي بي چشم و رو هستيد ...!!!!
      كمر مردم هنوز از تورم 500% دلار راست نشده ....
      ملت در تامين خوراكشون مونده اند شما دم از گران كردن ميزنيد ...

    • بدون نام

      اينقدر دزدي و اختلاس و چپاول و دلار از اين كشور شده ... كه حالا در تامين ضروريات كشور عاجز شده اند

    • بدون نام

      همه ريس جمهورهاي ايران 4 قبل از انتخابات وعده و وعيد ميدن 4 سال اول همه چيز و كنترل ميكنند و 4 سال دوم پوست ملت ميكنند و تلافي 4 سال اول و در ميارن

      ....

    • بدون نام

      شما كه خرت از پل گذشته و نيازي به راي ملت نداري حالا ....

    • بابا

      چه اشکالی داره که شما به وضعیت زندگی مردم هم توجه کنی.. آقای روحانی فرصت داره از دست میره بیا حداقل یک اسم خوب برای خودت در تاریخ باقی بگذار اين مردم به شما اعتماد کردند

    • علی

      بعضی حرف برای همین روزهاست
      توی که هرروز حرفی میزنی وزیرهایت حق دارن

    • عمار

      دروغ دروغ و دروغ

    • بدون نام

      چه اشکالی دارد شما بروید ما از دست کارهایی شما راحت شویم

    • ابوالفضل رمضانی

      آروم آروم میخوای بنزین گرون کنید بهترین حربه هم سهمیه بندیه بعد سهمیه بندی تعطیل میشه و بنزین 5000 تومنی تو پاچه مردم میکنید

    • Mohamaad

      چه اشکالی داره استعفا بدی یه ملت از شرت خلاص بشن هاااان چه اشکالی داره ؟؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        فکر می کنی دیگری بهتر خواهد بود این همه عوض شدن وضع بهتر شد

    • بدون نام

      اصن اشکالی نداره حسن تو هر کاری دلت میخاد بکن.....

    • بدون نام

      کی یاد میگیره مارو با کشورهای دیگه مقایسه نکنه!!!!!ما چیمون به اونا رفته که بخواییم تو قیمت سوخت از اوناپیروی کنیم
      اونا ماشین سوار میشن 100کیلومتر3لیتربنزین مصرف میکنه؛ماهنوز پیکان کاربراتوری مدل 57سوار میشیم

    • بدون نام

      خداوندا مملکت ما را از فریب ، دروغ و نیرنگ مبرا کن ....

    • خواب

      حسن جان هر کاری می خوای بکنی بکن اشکال نداره خیالت راحت .....اخه همه خوابند

    • بدون نام

      هیچ اشکا
      لی نداره تو که از جیبت هزینه نمیکنی میخای از جیب مردم بدزدی من از جیب کی بردارم راست میگی یارانه ۵ برابر کن چه اشکالی داره واقعا رونیست سنگ پای قزوین مردم میگن از گرسنگی میمیرم روخانی میگه چه اشکالی داره سوخت دونرخی شه اینگار تو مملکت زندگی نمیکنه متاسف...

    • بدون نام

      برو‌خجالت‌بکش

    • بدون نام

      چه اشکالی،داره،شمابری،بااون،کلیدکه،اومدی،مردم،رونابودکردی

    • احمدرضاشیری

      نفست از جای گرم بلند می شه . معلومه اشکال داره. مردم در تنگنا هستند ریال را ارزش بهش بدین

    • بدون نام

      چه اشکالی داره بلای فرانسه سرتون بیاد

    • اریا

      تو دولت شما فقط بنزین مونده اونو هم گرون کنید نوش جونتون نباشه مردم نابود کردید خدا نابودتون کنه پشیمونم رای به شما دادم با وزیرای بی عرضت

    • بدون نام

      تا ۱۴۰۰ با روحانی ....
      از نظر بعضی ها یه زمانی چقدر این شعار قشنگ بود ولی الان همشون فهمیدن که ...

    • بدون نام

      هیچ اشکالی ندارد آقای ریس جمهورآررررررررره شما که در نا بود کردن اقتصاد ایران تخصص داری

    • بدون نام

      چه اشکال دارد سود بانکها دونرخی بشه چه اشکالی داره همه هزینه های امکانات زندگی دونرخی بشه. چراافراد ثروتمندان دولتی بامردم عادی به یک نرخ رفتار میشه .بیاییدفقیروغنی جامعه را درهزینه ها یکجور حساب نکنید.....

    • بدون نام

      مردین جلو قاچاقا بگیرین چرا دست از رندی بر نمیداری دو نزخی یا گرانی دونسته باش یعنی جرقه زدن مسل فرانسه ....

    • یا

      مردم ایران همه کفن بپوشن بیان بیرون منم میام فقط استعفای روحانی

    • بدون نام

      اصلا خودت و ناراحت نکن راحت باش
      مگه ا تا حالا هرکاری کردی اینهمه تورم و گرانی و مصیبت که سر مردم آوردی کسی جیکش در اومد
      این یکی هم سر اون همه مصیبتهای دیگه

    • بدون نام

      هیچ اشکالی نداره ۱۰ نرخی کن بنزین راتوکه مردم ومملکتو به باد دادی

    • بدون نام

      حقوق ها رو هم مثل کشورهای دیگه کن خوب اون صرف نداره برات؟!

    • بدون نام

      اگه اشکالی هم داشته باشه فقط اشکالاش واسه مردم منفعتش واسه شماها
      مردمم که غیرت ندارن پس دیگه گفتن نداره

    • بدون نام

      اشکالی ندارد. هر بلایی که سرمان بیاید ما ملت مقاوم و صبور تا پای جان ایستادگی میکنیم.

    • بدون نام

      چه اشکالی داره درهای مملکت باز شه و ما بتونیم ماشین بدون تعرفه بخریم , چه اشکالی داره مردم بتونن مثل آدم زندگی کنن

    • بدون نام

      حیف از وقتی که ادم بخواد برای ایشان کامنت بگذاره تازه بعدش هم سانسورچی سایت حذفش کنه.

    • وحید

      چه اشکالی داره شمام برید آقا بکشید کنار کار رو به کاردون بسپارید. آقا شمام مثل کل دنیا ماشین کم مصرف بدید به ملت . ضریب آسایش رو مثل کل دنیا کنید یه اقتصاد باز ایجاد کنید قیمت بنزینم ببرید بالا. کیلو 1400 گندم رو میخرن بنزین رو میخواد بکنه 5000 تومن.

    • بدون نام

      اقای رئیس جمهور سر از برف دربیاور و دنیا را ببین
      در دیگر کشورها خیلی چیزهای دیگر هم هست که تو ایران نمیشه بهش فکر کرد
      کمی تفکر و غیرتم ارزوست

    • بدون نام

      چه اشکال داره هزینه های درمانی هم مثل بقیه کشورها رایگان باشه ، چه اشکال داره مدیران بر اساس صلاحیتشون انتخاب شن نه بر اساس روابط و ... مثل بقیه کشورها ، چه اشکال داره مثل بقیه کشورها مدیران وقتی گند میزنن معذرت خواهی میکنن استفا میدن شمام معذرت خواهی کنی استفا بدی ، چیمون مثل خارجیاست که نرخ بنزینمون مثل اونا باشه ، چه اشکال داره پاداشای بازنشستگی ملتو بدید ، از تولید حمایت کنید ، کارافرینی کنید و حداقل اصلا یه کاری بکنید

    • جمعی از مردم جنوب

      چرا دو نرخی تا ده و صد نرخی کردن بنزین و حتی مواد خوراکی شما آزادی مردم راحت هستند شما نگران نباش

    • بدون نام

      اقا یک کم خودت رو جای مردم کوچه و بازار بگذار ببین. که با چه سختی دارن زندگی می کنن شما ظاهرا اصلا تو این مملکت زندگی نمی کنید وصدای ناراحتی و نارضایتی مردم رو نمی شنوید و هر چی زور دارین بکار میبرین تامردم رو بیچاره تر کنین

    • بدون نام

      چه اشکالی دارد مردم غذا نحورند نخوابند و فقط بمیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • احسان

      ی باره بگو مردم از گشنگی بمیرن چ اشکالی داره

    • hgj

      اقای روحانی کسری بوجه داری بگو ولی با درورغ به مردم جو سازی نکن تو که لاخره بنزین رو میاری بالا قاجاق بهانست این قاچاق چهل سال داره انجام میشه چه با سهمیه چهبدون سهمیه

    • کامران

      هر قول ارزانی بدهد خبری نمی شه!؟
      ولی دست به گرون کردنش حرف نداره!!!!!!؟

    • بدون نام

      خدا وکیلی من اگر جای روحانی بودم همین الان دولتم راجمع میکردم برای همیشه میرفتم ،،، با این همه هجمه و کامنت های مردم یکنفر راضی نیست از این رییس جمهور بابا رفراندوم بزارید مردم دوباره به رئیس جمهور رای دهند ببینت نارضایتی مردم را خیلی سخت نیست بخدا ، وقتی مردم راضی نیستن از این بابا چجوری به حرفش گوش کنند دوتا کار خیر برای مردم انجام نداده از زمانی که آمده همه ناراضی هستن

      پاسخ ها

      • مهدی

        برادر من روحانی یک عضو این همه مشکلات هستش بقیه
        عضو ها رو در نظر بگیر

    • 20:30

      اشکالش اینه که احتمال دارد کلید زنگ زده شما نتواند قفل های آثار تورمی و مشکلاتی را که برای مردم پیش می ایند را باز کند !!!!!! علی برکت ا....

    • بدون نام

      هرچقدرکمترحرف بزنی ملت راحتر ..

    • بدون نام

      هرچقدرکمترحرف بزنی ملت راحتر ..

    • نازی

      مردم دارن فشار اقتصادی جون میدن اینا چی می گن

    • کرمانشاه

      چه اشکالی داره اصلا کلید رو قایم کنیم ،نه واقعا چه اشکالی داره .

    • مهدی

      این بابا با این حرفها همه مردم رو داره بازی میده .آخرش هرکار که دلش میخواد می کنه.جوانمردی کجایی که یادت بخیر.

    • بدون نام

      داداش برای شما که پول پارو میکنی و قلمبه قلبمه ار بیت المال میگیری مشکلی نیست...
      ولی مواظب باش اوظاع مملکتت بدتر از فرانسه نشه.. که وای به حالت
      بترس از خشم این جماعت

    • بدون نام

      اشکال نداره،ادامه بده

    • بدون نام

      واقعا رو داری

    • بدون نام

      هیچ چیزی ازشما اشکال ندارد گرانی بیکاری مهاجرت وبی ابی بی خانمانی چه اشکال داره بنزین هم گرون کنید یاداوری کنم نان هم هست انم میتونید گرون کنید کی به کیه

    • بدون نام

      اقای روحانی دیگه چه بلایی نمونده که بسراین ملت درنیاوردی این همه نازونعمت که سرسفره ملت اوردی متشکریم بنزین هم روی همه این خوشی مردشورتوودولت امیدت ببره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج