۸۱۱۴۶۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد با عاملان اسکان مسافران در اماکن غیرمجاز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با ارسال بخشنامه‌ای، دفاتر خدمات مسافرتی را به اسکان مسافران در مراکز اقامتی دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملزم دانست.

خبرگزاری ایسنا: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با ارسال بخشنامه‌ای، دفاتر خدمات مسافرتی را به اسکان مسافران در مراکز اقامتی دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملزم دانست.

شهرام علیمحمدی بدون اشاره به تخلفات صورت گرفته در مراکز اقامتی غیرمجاز، گفت: هیچ تضمینی در تامین امنیت، بهداشت و سلامت در مراکز اقامتی غیرمجاز وجود ندارد و به عنوان خط قرمز در صیانت از حق مسافران با دفاتری که برای کاهش هزینه یا سایر موارد به اسکان مسافران در این مراکز اقدام می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

علیمحمدی از گردشگران خواست قبل از بستن قرار داد در مورد محل اقامت دارای مجوز اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری به شماره ۸۸۹۳۴۸۴۴ تا ۵ اطلاع دهند.

معاون گردشگری استان تهران تعداد دفاتری که به اسکان مسافران در مراکز غیر مجاز را داشته‌اند بسیار اندک دانست و تاکید کرد: صنعت گردشگری در مقابل چنین تخلفاتی حتی در مقیاس کم بسیار آسیب‌پذیر است که در نهایت بی‌اعتمادی گردشگران را موجب خواهد شد.

کمتر از ۲۰۰۰ آژانس مسافرتی در تهران فعالیت دارند که بیشترین تمرکز آن‌ها بر اجرای تورهای استانی خارج از محدوده تهران و خارج از کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه قرار دادی دقت کنن !!!؟ خونه برای اجاره خالی شده وتا میاد مشتری برای قرارداد اصلی بسته بشه کلی کثافتکاری و....توش اتفاق و کسی نمیفهمه! میگن مشتری اوردیم خونه رو ببینه .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج