اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۱۵۴۰
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

روزنامه دولت: تاثیر صداوسیما از تلگرام کمتر است

تیم‎های اندیشه ‏ورزی صداوسیما فکر می‎کنند برنامه‎های مؤثری می‎سازند در حالی که با تبلیغات مستقیمی که کمترین اثری هم در ذهن افکار عمومی ندارد، در حال فعالیت هستند. به گونه‎ای که این دستگاه بسیار عریض و طویل با بودجه‎های عظیم اثرگذاری‏‌اش حتی از تلگرام هم کمتر است.

روزنامه ایران: آقای روحانی در تمام مدت ۵ ساله‎ای که ریاست قوه مجریه را برعهده دارد، در معرض حجم زیادی از بی‎انصافی قرار گرفته است.

روزنامه دولت: تاثیر صداوسیما از تلگرام کمتر است

این اتفاق هم در حوزه تعارضاتی که در منطقه با عربستان و اسرائیل داشته‎ایم و هم در حوزه بین‎المللی و برجام رخ داد. آنها نه پیروزی روحانی و تیم مذاکره‌کننده دولت در برجام را برجسته کردند و نه میزان فاجعه ناشی از خروج امریکا آنقدر زیاد است که بخواهند امریکا را محور اصلی تعاملات بین‎المللی قرار داده و دولت را برای نقض برجام زیر سؤال ببرند. اگر این برجام خوب بود چرا برای توافق آن اعلام عزای عمومی کردید و اگر بد بود به چه دلیل برای نقض آن دولت را ملامت می‎کنید؟

رفتار دلواپسان بیش از اینکه تأمین‌کننده منافع ملی یا سیاسی باشد آب در آسیاب دشمن ریختن است. روزنامه کیهان در طول تمام این سال‎ها با هزینه بیت‎المال اداره شده است. منتسب به رهبری است و بدون اینکه وجنات، منزلت و جایگاه ایشان را رعایت کند در حال تخریب نیروها و مدیران میهنی عمل می‎کند. واکنش آقای ظریف که اتفاقاً آدم محافظه کاری هم هست و معمولاً خیلی به مسائل داخلی ورود نمی‌کند نشان از فشاری دارد که رسانه‎های رقیب بر تیم وارد می‎کنند. صداوسیما هم وضعیتی بدتر از کیهان دارد. این رسانه امروز با انتصاب و انتخاب مدیران ناآشنا به امر رسانه و بی‎تفکر کار می‎کند.

نگاهی به تیم‎های اندیشه ‏ورزی صداوسیما فاجعه را تکمیل می‎کند؛ آدم‌هایی که نه دانش لازم دارند، نه از تجربه رسانه‎ای برخوردارند و نه جامعه جهانی را می‎شناسند. یک عده ایدئولوگ‎هایی با دانش کم عمق هستند که با پیچیدگی‏‌های جنگ رسانه‌‏ای اصلاً آشنایی ندارند. آنها اتفاقاً فکر می‎کنند برنامه‎های مؤثری می‎سازند در حالی که با تبلیغات مستقیمی که کمترین اثری هم در ذهن افکار عمومی ندارد، در حال فعالیت هستند. به گونه‎ای که این دستگاه بسیار عریض و طویل با بودجه‎های عظیم اثرگذاری‏‌اش حتی از تلگرام هم کمتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه رسانه ملی بخاطر عملکرد ضعیف انحصارطلبی باعث شده است تا روز بروز مخاطبانش کمتر شده و رویکرد به ماهواره هاو شبکه های معارض خارجی بیشتر شود .معلوم نیست مسئولان رسانه ملی تا کی می خواهند این شیوه نا صواب را ادامه دهند .؟!!

    • بدون نام

      نه خیلی روحانی محبوب قلب هاست!!

    • کاردوک

      اره واسه این دولت که یک نکته مثبت هم نداره و فقط گند زده و تلویزیون هم گندکاریاشو لو میده تلویزیون بده و تلگرام و فضای مجازی که هر دروغی رو میشه توش به خورد جامعه داد بهتره
      واقعا نفهمید یا خودتونو به نفهمی زدید ،مردم دیگه بیدار شدن ،همه چی دستشون اومده
      مثلا با یک سری حرفای پوپولیستی و چرت و پرت میخواین ملتو دورتون نگه دارین؟
      تلگرامو خودتون فیلتر کردید و دو تا کپی داخلی توسط عوامل خودتون ازش زدید و مجوز بهشون دادید و کلی کاسبی روش کردید د وامهای چندین میلیاردی به هاتگرام و تلگرام طلایی دادین و تو این خر تو خر اقتصادی و گرونی باز بحثشو دارید راه میندازید که ذهن مردمو سرگرم کنید . مثل خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بود جناب مستطاب عالی این افاضات دور از ادب و اخلاق را که از دولت سلف خویش آموخته اید در آن زمان ابراز می کردید،ظاهرا در قبال حیف و میل ها و اختلاسهای هزاران هزار میلیاردی دوران گذشته و نیز تهمتها و هتک حرمت های کاندیدای محبوبتان به رقبای خویش در همین رسانه ملی چشمهای مبارکتان را بسته بودید ویا مهر سکوت برلب زده بودید .انصاف و حق طلبی از نشانه های آزادی خواهی و مردانگی است همانگونه که امام حسین (ع)فرمودند ان‌لم یکن لکم دین ولاتخافون یوم المعاد فکونوا احرارا فی دنیا کم. امیداست در زندگی از انصاف و حق طلبی فاصله نگیریم.

    • بدون نام

      صداوسیما دقیقا یعنی پینوکیو. هرچی بیشتر دروغ میگه انتن ماهواره های مردم بلند تر میشه.

    • امیر

      اصلا کسی صدا سیما دروغگو ایران و نگاه میکنه که به تاثیرش فکر میکنید

    • بدون نام

      چه رویی داراز۱۰۰تا۲تاش صداسیمامیلی میگه وگرنه اب صابون به دست ملت میرفتن دنبال روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج