اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۱۵۶۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ورود مافیای مباحث آموزشی به پیش دبستانی‌ها

یک عضو هیات رییسه فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مافیا در مباحث آموزشی به خصوص موضوع کنکور فعالانه عمل می‌کند، گفت: به محض مطرح شدن موضوع حذف کنکور، موسسات و مافیا به سراغ انتشار کتب‌ کمک آموزشی برای مقاطع دیگر رفتند که امروز کار را به پیش دبستانی‌ها کشانده اند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رییسه فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مافیا در مباحث آموزشی به خصوص موضوع کنکور فعالانه عمل می‌کند، گفت: به محض مطرح شدن موضوع حذف کنکور، موسسات و مافیا به سراغ انتشار کتب‌ کمک آموزشی برای مقاطع دیگر رفتند که امروز کار را به پیش دبستانی‌ها کشانده اند.

سید حسین نقوی حسینی اظهار کرد: بدون تردید مافیای کنکور وجود دارد و بسیار هم فعال است به طوری که یکی از موانع حذف کنکور همین مافیا می‌باشد که تلاش هایی هم انجام می‌دهند.

وی توضیح داد: درآمد این موسسات به وجود کنکور بستگی دارد. آن هم در شرایطی که طبق قانون دولت مکلف به حذف کنکور شده است هنوز کنکور سر جایش است که دلیل آن فعال بودن مافیا است که با فکر و برنامه پیش می‌رود. به طوری که تا قبل از مطرح شدن موضوع حذف کنکور کتب کمک آموزشی در دوره های اول، دوم و سوم دبیرستان وجود نداشت و کسی به سراغ این کتاب‌ها نمی رفت.

نقوی حسینی افزود: به محض مطرح شدن حذف کنکور موسسات و مافیا به سراغ مقاطع دیگر رفته اند و در حال‌ حاضر برای مقطع پیش دبستانی‌ها کتب کمک آموزشی منتشر می‌کنند. البته که چاپ و انتشار کتاب های کمک آموزشی خلاف نیست. آنها در انتشار کتاب ها و امکانات کمک آموزشی اقدام می‌کنند و خانواده‌ها در استفاده از آن مخیر هستند. مافیا با هدف سودمندی به موضوع آموزش ورود پیدا کرده چون نگاه اقتصادی دارند و برای منافع اقتصادی آن تلاش می‌کنند.

این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس در مورد حذف مشق شب نیز، گفت: کارشناسان تعلیم و تربیت نظرات مختلفی در مورد مشق شب دارند. البته مشق شب به معنای تمرین دانش‌آموز در منزل است که برخی آن را ضروری و برخی دیگر آن را غیر ضروری می دانند. این که کتاب های کمک درسی حتما باید در مدارس وجود داشته باشد موضوعی وابسته به مافیا است چون مشق شب به معنای تست زدن همچون کنکور نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مافیارو رو باید برچید که سالها خون جوونا و خونواده هارو تو شیشه کردن

    • بدون نام

      بچه مياد پيش دبستاني همچي از رو كتاب ميخونه و چهار عمل اصلي رياضي رو بلده ادم شاخ در مياره اونوقت بچه ما كه فقط شعر بلده و تماما بازي كرده خنگ به حساب مياد تقصير والدين مسخره هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج