۸۱۳۸۳۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

«آینه سیاه: بندراسنچ» با ۵ پایان‌بندی منتشر شد

فیلم «آینه سیاه: بندراسنچ» به صورت تعاملی می باشد و وقتی از شبکه استریم نتفلیکس مشاهده می کنید چندین بار اواسط فیلم متوقف میشود و از شما می خواهد که مثلا صبحانه و یا آهنگ و خیلی چیزهای دیگر را به دلخواه خودتان انتخاب کنید و مسیر داستان فیلم را با توجه به انتخابی که انجام میدهید پیش ببرید.

سینما نیوز: فیلم «آینه سیاه: بندراسنچ» به صورت تعاملی می باشد و وقتی از شبکه استریم نتفلیکس مشاهده می کنید چندین بار اواسط فیلم متوقف میشود و از شما می خواهد که مثلا صبحانه و یا آهنگ و خیلی چیزهای دیگر را به دلخواه خودتان انتخاب کنید و مسیر داستان فیلم را با توجه به انتخابی که انجام میدهید پیش ببرید.

همچنین مدت زمان فیلم هم متفاوت است، ممکنه فیلم را در ۴۰ دقیقه تمام کنید و یا در ۲ ساعت!

«آینه سیاه: بندراسنچ» با ۵ پایان‌بندی منتشر شد

جالبه بدانید بیش از یک تريليون احتمالات برای آن در نظر گرفته شده است و هر کسی می‌تواند با تصمیماتی جزئی، نسخهٔ مخصوص خود را داشته باشد، اما در مورد پایان‌بندی کلی این موضوع صدق نمی‌کند.

بیش از یک تريليون احتمال عددی عجیب است، اما باید بدین نکته اشاره داشته باشیم که همهٔ این احتمالات و تغییراتی که می‌توانید اعمال کنید، ضروری و آنچنان بااهمیت نیستند. بسیاری از تغییرات تنها جزئیات کوچکی در داستان را عوض می‌کنند، اما برخی تغییرات مهم‌تر هستند.

- ناگفته نماند این موارد را فقط کاربران شبکه نتفلیکس میتوانند تجربه کنند. برخی تلویزیون‌های اسمارت قدیمی که اپلیکیشن نتفلیکس روی آن‌ها دیگر آپدیت دریافت نمی‌کند، این ویژگی را نخواهند داشت و در کل باید گفت برای داشتن حق انتخاب، باید به تکنولوژی جدید هم دسترسی داشته باشید.

- نسخه منتشر شده که دارای ۵ پایان متفاوت (۳۱۲ دقیقه) است، تمام حالات و انتخابهایی است که به همدیگر چسپانده شده و کنار هم و شده ۵ ساعت!

تماشای این نسخه به شما پیشنهاد نمیشود، چون هم بیش از حد طولانی، تکراری و همینطور بعضی از صحنه ها را باید چندین بار ببینید! زیرنویسی هم ممکنه ازش منتشر نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج