۸۱۳۹۰۹
۱۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

استعفای وزیر بهداشت؛ پای نوبخت در میان است؟

در حالی از صبح امروز برخی رسانه به نقل از الیاس حضرتی، نماینده اصلاح طلب مجلس خبری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت منتشر کردند که عضو کمیسیون بهداشت و درمان؛ از عدم پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور خبر داده است.

برترین ها: در حالی از صبح امروز برخی رسانه به نقل از الیاس حضرتی، نماینده اصلاح طلب مجلس خبری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت منتشر کردند که عضو کمیسیون بهداشت و درمان؛ از عدم پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور خبر داده است.

برخی گمانه زنی ها حکایت از این دارد که وزیر بهداشت به دلیل کاهش بودجه سلامت و اختلافات این وزارتخانه با سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است.

استعفای وزیر بهداشت؛ پای نوبخت در میان است؟

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر با اشاره به استعفای قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، گفت: بنده از کانال‌های مختلفی پیگیری کردم که قاضی‌زاده هاشمی سه جلسه است که در جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند و استعفا داده است.

وی ادامه داد: امروز هم دولت به دنبال یک سرپرست برای وزارت بهداشت و درمان است.

همچنین محمد حسین قربانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان درباره استعفای وزیر بهداشت، اظهار کرد: آقای قاضی‌زاده‌هاشمی از سمت خود استعفا داده اما هنوز رئیس جمهور نپذیرفته است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که وزیر بهداشت شنبه دو هفته پیش به دلیل بودجه سلامت برای سال 98 به خصوص عدم تخصیص بودجه تصویب شده برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی از صندوق توسعه ملی، کتباً در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور، استعفا داده است.

با گذشت حدود 15 روز از استعفای وزیر بهداشت، حسن روحانی رئیس جمهور تاکنون در این باره پاسخی به نامه‌ی استعفای قاضی زاده هاشمی نداده است اما محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور تلاش کرده که با وساطت، موضوع را حل کند اما وزیر بهداشت اصرار داشته که بودجه تامین دارو و تجهیزات پزشکی باید تامین شود.

قاضی زاده هاشمی بعد از استعفا و تا مشخص شدن وضعیت استعفا، همچنان در وزارت بهداشت مشغول به کار بوده و در هفته پیش 3 سفر استانی به سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد داشته است.

علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هم در واکنش به اخبار منتشر شده درباره استعفای وزیر بهداشت به خاطر کمبود بودجه طرح تحول سلامت گفت:‌ بودجه وزارت بهداشت نسبت به سال گذشته حداقل ۱۰ درصد افزایش پیدا کر‌د‌ه است، وزارت بهداشت د‌ر زمینه مصرف بودجه، قانون ر‌ا رعایت نمی‌کند و مسئله استعفای وزیر نیز فرار روبه‌جلو است.

معاون کل وزارت بهداشت نیز ضمن تشریح وضعیت این وزارتخانه در لایحه بودجه ۹۸، در پاسخ به برخی اظهارات مطرح درباره بودجه این وزارتخانه در طول اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: با آدرس غلط دادن و حمله به خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت، هیچ مشکلی حل نخواهد شد و تکیه بر بعضی اطلاعات اشتباه و وابستگی‌های شخصی، مشکلات حوزه سلامت را تشدید می‌کند.

دکتر ایرج حریرچی با اشاره به وضعیت بودجه‌ای این وزارتخانه در لایحه بودجه ۹۸ گفت: سهم وزارت بهداشت با احتساب درآمد عمومی و اختصاصی و تملک دارایی و هدفمندی یارانه‌ها و ۱% ارزش افزوده و بیمه سلامت برابر ۵.۱% از بودجه ۱۷۰۳ هزار میلیارد تومانی لایحه بودجه سال بعد است و رشد کل بودجه هزینه‌ایی وزارت بهداشت در لایحه ۹۸ نسبت به سال ۹۷ برابر ۸% است.

وی گفت: وزیر مردمی بهداشت هم در بازدیدهای میدانی بسیار زیادی که دارند، با مشکلات این بازنشستگان و درخواست‌های ایشان مکررا مواجه می‌شوند و پیگیری‌های متعدد و طاقت‌فرسایی در این زمینه انجام داده‌اند و حمله به فردی که در جهت حل مشکلات کارکنان حوزه بهداشت ودرمان را تلاش شبانه‌روزی دارد، جوانمردانه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا میخوایم چکار ولش کن همین هم که دادن بدید به یک نهاد دیگه برای تبلیغات....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش ولایتی هم یه جو غیرت وشرف داشت استعفا میداد نهایت بجای ۳۷ شغل میشد ۳۶ شغل

      • معین

        کاربر ۱۳ ۰۸ ایکاش روحانی و کل دولت ناکارآمدش هم که باعث بانی وضعیت بد کنونی اند استعفا بدند برند.

      • بدون نام

        کاربر 51 13 کاش کل این آشغال ها دست از سر این کشور بردارند .

      • م میر

        ولایتیا بزارن جاش تا بشه39شغله،

      • ایرانی

        ولایتی هم تو مناظرات حامی روحانی بود
        روحانی و ولایتی و ظریف و فریدون و وزیر بهداشت با هم رفیقن
        حالا کاری با مسئولین دیگه نداریم ای کاش وزیر بهداشت رو برش دارن، راحت شیم

      • ایرانی

        چقدر ملت رو ساده فرض کردن اینا همش سناریو دیگه ای از روحانی هستش میخوان چکار کنم خدا به داده مردم برسه

      • ایرانی

        کاربر 14.28 ایکاش شماها به اینها رای نمی دادین تا از وضعیت بدتر به وضعیت تخمی تخیلی برسیم گرچه میگین که هر کی می‌اومد همان میشد از ماست که بر ماست

    • زنجانی

      البته وزیر آموزش و پرورش،بعلت عدم همخوانی بودجه تخصیصی با شرایط معیشت و اوضاع بد مدارس، زودتر از همه در جلسه حاضر و حتی نقل شده که اسباب چای و نبات سایر وزرا را در قهوه خانه، نهاد ریاست جمهوری، آماده میکند و حتی دیشلمه رئیس جمهور و نوبخت را فوت می کند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدا از مطلبی که گفتی عجب نویسنده ای هستی

      • بدون نام

        خداییش راست میگه این دوستمون عجب نویسنده ای هستی .بالاغیرتن کف کردم

      • علی

        ای کاش وزیر آموزش و پرورش هم ی کم به خودش تکانی میداد لااقل فرهنگیان احساس کنند بالاخره وزیری هم در کابینه دارند!!!!!

      • hm@

        احسنت.گل گفتی کلا همه وزرای ا پ همینگونه بوده اند.

      • بدون نام

        کاربر علی مگه فرهنگیا وضعشون بده من بچم تو یه مدرسه ابتدایی دولتی درس میخونه بیشتر معلما با شاسی بلند میان مدرسه دیگه شما فرهنگیا خیلی مظلوم نمایی میکنین ماشالله بیشتر روزارم تعطیلین جایه این کارگرهایه بدبخت بودین چیکار میکردین که بدترین ظلمها در حقشون میشه

      • حامی

        البته کسی منکر زحمات تعدادی از معلمین دلسوز نیست ولی عده زیادی از معلمین انگار تو جامعه نیستند و از درآمد خانواده ها خبر ندارند که برای پر کردن جیب خودشون و خوش خدمتی به مدیر مدرسه اقدام به برگزاری کلاس تقویتی اجباری در روزهای پنجشنبه. با مبلغ بالا میکنند و وای به حال دانش آموزی که به علت نداشتن وسع مالی شرکت نکنه چنان با برخورد ناشایست از طرف معلمو مدیر مواجه میشه که ترک تحصیل را ترجیح میده اره برادر فرهنگی در بین شما چنین موجودات .... هم هست اینقدر مظلوم نمایی نفرمایید

      • بدون نام

        15:23 شدیدا باهات موافقم

    • مهمان

      مگه آدم قحطیه توی این مملکت !؟ یک فراخوان بدهید برای اولین بار مانند روشی که در کشورهای دیگر عمل میشود . ببینید چقدر پزشک دانشمند مقیم خارج از کشور آرزوشونه به مملکت خدمت کنند !؟
      این آقا از ابتدای کارش همش نمایش بازی کرد و میلیاردها دلار دریافتی بابت طرح به اصطلاح نظام سلامت را به حقوقهای نجومی برای منحصرا پزشکان و اساتید دانشگاههای علوم پزشکی تبدیل کرد و پرستاران ، ماما ها و کادر غیر پزشک را به خاک سیاه نشوند....

      پاسخ ها

      • MSD

        پزشک خوب کم نیست اما پزشکی که وجدانشو بذاره زیر پا و بتونه با معیارهای این افراد کار کنه کمه

      • بدون نام

        اولا مشخصه هیچ درکی از وضعیت ایران ندارید که این حرفو میزنید چون کسایی که سواد علمی دارن تو همچین سمت هایی له میشن از بس زیر دستاشون میخورن و میبرن دوما خجالتم خوب چیزیه مگه وزیر بهداشت کم برای این مملکت زحمت کشید؟؟؟؟؟؟؟؟خوبه آدمایی که جرات دکتر رفتن نداشتن بیمه سلامت شدنا!!!!!خوابید؟

      • بدون نام

        واقعا نمک نشناسید یادتان رفته چقدر پول زیر میزی می دادید حالا دم در اوردی

      • بدون نام

        دقیقا آفرین

      • محمد

        با قسمت اول کامنتتون بیشتر موافق بودم تا قسمت دومش و قبول دارم که کسانی هستند در خارج از کشور یا حتی افراد با لیاقتی که داخل کشور هستن و دوست دارن که به مردم خدمت کنن و مردم رو دوست دارن و براشون ارزش قائلن ( بر خلاف یه سری مسئول و وزیر) و توان مدیریتی هم دارن اما مافیایی که توی نظام اداری کشور نفوذکرده مانع میشه و اجازه ی ورود افراد جدید و افراد فهمیده رو نمیده (بگذریم از اینکه این مافیای اداری و مسئولیت هایی که به افراد خاص داده میشه هم کار دار و دسته ی لیبرال هاست). در کل بازم همه چیز به ما مردم بر میگرده و وقتی نماینده های مجلس توسط ما انتخاب نشن و دستچین بشن (توسط همون لیبرال ها یا بالاسریاشون و اربابهاشون) و انتخابها برنامه ریزی شده باشن همون نماینده هایی که اشتباه انتخاب شدن وزیر های اشتباه و بی لیاقت انتخاب میکنن و بهشون رای اعتماد میدن و کلا این چرخه ی انتخاب های اشتباه مردم ادامه داره از حدودا شیش سال پیش تا الان و بقیه باید تاوان بدن چوبشو بخورن و ما مردم همه باید سعی کنیم متحد باشیم و نذاریم کسای دیگه برای کشورمون تصمیم بگیرن چون الان زمان شاه یا زمان رضا پالان نیست که از خارج جایی مثل انگلیس یا آمریکا برای کشورمون تصمیم گرفته بشه.

      • علی

        پزشک باسواد تو ایران فراوان داریم
        الان دانشجوهای ایرانی که پزشکی اروپا آمریکا تحصیل کردن برمیگردن ایران اصلا مدرکشون رو قبول نمیکنن و باید دوباره کنکور سراسری بدن، شما که از پیشرفت پزشکی کشور خبر ندارین در این موارد نظرات غرب زده ندین بهتر نیست؟!

      • بدون نام

        آمریکا اونقدر مدیرانش بی سواد و فاسد هستن که دولتش چند هفته است به خاطر شدت دعوا و اختلافات تعطیله!! اروپا هم که وضعش بدتره! اونا تو کار خودشون موندن بعد ما بریم از اونا مدیر قرض بگیریم!! امان از غرب زدگی!

    • بدون نام

      مگر کسی استعفا می دهد الکی در ضمن خدمات شایسته ایشان در نابود کردن نظام سلامت قابل تقدیره وزیر میلیاردر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا میدونه کجا جلوی مفت خوریتو گرفته که این حرف رو میزنی

      • بدون نام

        میلیاردریش به شما چه دکتره کار میکنه

      • بدون نام

        آقای دکتر جراح خب معلومه که وضع مالیش خوبه زحمت کشیده مثل بعضی ها حقوق نجومی الکی با بی سوادی تمام نگرفته دزدی هم نکرده خداقل به پستش نچسبیده به هر قیمتی بودجه رو بدن به سازمان تبلیغات و حوزه و هزار جای بی مصرف دیگهمردم لنگ یه دارو

      • بدون نام

        کاربر ۱۲/۳۶ معلوم نیست کی و کجا وزیر میلیاردر بهت جیره داده که این حرف داری میزنی؟!

      • Iranian

        آنقدر بوجه واسه دارو ایرانی و خارجي و بیمارستانها می گیرید ،، ولی چرا ما هر موقع دارویی دنبالش توداروخانه ها رفتیم میگن نداریم وارد نميشه یا تولید نمیشه،،،اما بعضيا میگن با رشوه و پارتی پیدا میشه

      • مریم

        وزیر بهداشت چشم پزشکه و مرکز چشم پزشکی داره و درآمدش زیاده و کاری به پول داریش نداریم بره با پولهاش خوش باشه
        ولی کلا فرد سن بالا پولدار برای وزارتخانه نامناسبه چون مشکلات اقتصادی مردم رو درک نمیکنه و فعال نیست

    • رشیدی

      ایشان از اول نمی دانست پول کم می آورد که دریافتی پزشکان را چند برابر کرد بیمه ها را ورشکسته کرد و حالا بیمه سلامت ورشکسته شده

    • بدون نام

      چون منافع خودش و پزشکان دیگه کم میشه ،

    • بدون نام

      بهتر

    • نطری

      آقای وزیر ناراحت نباش هر چهار سال یک عده بر صندلی ریاست سوار میشوند با یک گل شما بهاری در زمستان در راه نیست

    • علی

      همون بهتر که بره
      پول دکتراش کم شده قهر کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بودجه برای دارو و درمان و سلامته می فهمی دکترها که از جای دیگه پولشون و در میارن

    • علی

      همون بهتر که بره
      پول دکتراش کم شده قهر کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها وزیر با وچدان وزحمت کش بود حیف

      • بدون نام

        بیاید بجای این حرفها فکر چاره درست ودرماون کنیم

      • بدون نام

        مردبود رفت دیدید دارن بوجه کشوررو به نهادهایه بی مصرف واویزون میدن قید ریاست روزد

      • بدون نام

        همش کارشون شده خیانت،خیانت

    • بدون نام

      ان شالله که این خبر درست باشد و وزیر پزشکان برود

    • بدون نام

      اگر وزیر بهداشت استعفا داده پس وزیر دفاع ک بودجه وزاارتش ۴۷ در صد کم شده باید خودکشی کنه .
      بیچاره نیروهای مسلح کشور

      پاسخ ها

      • Iranian

        واقعا

    • ااااااااااااااااااااا

      خداراشکر ...

    • بی طرف

      خدا کنه استعفاشو قبول کنن بیچاره خسته شد ازبس حقوق پایینی هارو داد به بالا یی ها

    • بدون نام

      شاید بهتر باشد

    • قاسمی

      بخدا حیفه که آقای هاشمی وزیر بهداشت استعفا بده هیچکس مثلش پیدا نمیشه ادم با ایمان وبا اخلاصی هست خداوند حفظش کنه

      پاسخ ها

      • aida

        هه

      • بدون نام

        فکر کنم خدا هم موافق باشه ...

      • حامی

        آقای بهنام از دوستای نزدیک احمدی نژاد هم کاندید خوبیه

    • بدون نام

      ولایتی رو کاندید وزارت بهداشت کنین اون تواناییش رو داره

      پاسخ ها

      • aida

        خخخخ لایک

      • بدون نام

        ولایتی جنتی...ماشالا گزینه ها زیاده مملکت که قحط الرجال نیس

    • بدون نام

      وزیربهداشت که دغدغه مردم فقیررابرای مداوا ندارد بهترکه بمیرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشیدا بیشتر از همه ایشون برای فقیرا کار کد شما هرکاریتون کنن چاک دهنتون بازه کلا

      • Iranian

        کدوم آدم احمقی میگه این خیلی کار کرده خیلی پرسنل بیمارستانی می شناسم ک از بودجه هایی ک ایشان هر سال میگیرن ولی بعد همش میگه بودجه نداریم حرف میزنن،،،االان با این همه بودجه بازم ما کلی بيمارستانه بی امکانات داریم،،،الان بره مهم نیست فقط خدا کنه یه دلسوز بیاد سر این مقام

    • aida

      همین اقادوماه پیش قبول نکردکه به دانشگاه ازادظرفیت بده ۴۰۰۰دانشجوبه بهانه اشتباه دراعلام ظرفیت وپذیرش ازدانشگاه بیرون کردند باکارت دانشجویی الان نشستم پشت کنکور

    • بدون نام

      به درک الکیه

    • شناس

      خودشو و هفت نسلشو بسته دیگه
      بمونه برا چی؟

    • بدون نام

      هرررررررررریییییییییییی بابا ! به فکر فرارت باش!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      عیبی نداره جاش رو بدین به ولایتی

    • بدون نام

      بهترین وزیر روحانی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی نگو آقای محترم

    • بدون نام

      به حد کافی به وضعیت بهداشت و درمان و وضعیت معیشت کارکنان گند زد همون بهتر که بره ! همه تون استعفاء بدین ! وزیر پورشه سوار به درد مردم نمیخوره ! حالا بره بشینه تو خونه خودش رو بماله ! امیدوارم به دردی دچار بشه که بچه هاش بگن بهتره خرج دارو و درمانش نکنیم چون زنده نمیمونه !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی هم انسان مومن وخوبیه

    • بدون نام

      كار درستي كرده وقتي بودجه كم ميشه عملا دست وزير بسته ميشه به جاي كم كردن بودجه هاي غير ضروري بودجه بهداشت و اموزش و پرورش رو كم ميكنند

    • نااشنا

      باید نوبخت استعفا بده

    • بدون نام

      گزینه پیشنهادی ما محسن رضاییه حیف مدرک پزشکی نداره...البته از اتاق فرمان اشاره میکنن که مدرک پزشکیش آمادست خب حله داداش

    • بدون نام

      خوش نیومدی. همچین برو نادر رفت

    • بدون نام

      احتمالا ایشان نگران هستند که نتوانند کارانه های چند صد میلیونی جراحان شاغل در بیمارستان های دولتی را با این بودجه ای که رییس جمهور برای وزارت خانه شان تصویب کرده، بپردازند

    • بدون نام

      مملکت گل و بلبل همه بدنبال راه در رون

    • بدون نام

      مزخرفترین وزیریه که تا حالا سر کار اومده اصلا نمی دونه فقر یعنی چی فقط تا تونست با این کارها به همکاراش خدمت کرد از پول بیت المال تامی تونست به نفع همکاراش ازدولت گرفت انگار فقط کارمندان وزارت خانه اون کار تخصصی میکنند دیگران بیکارند و فعالیت نمی کنند

    • بدون نام

      خدا کنه بره نظام سلامت را نابود کرد ، آب سیاه یا آب مروارید چشم چهار نفر نماینده را عمل کرد فکر کردند چه خبره ولی ما که در وزارت بهداشت هستیم میدانیم چه بلایی سر بهداشت و سلامت مردم آورده امیدوارم صحت داشته باشد،،،

    • بدون نام

      نه خوشحالی داره نه ناراحتی چون به هر حال همیشه هر کسی تو هر سمتی تو ایران در حال *** زدن به اوضاع مملکت هست و بجز آسیب زدن به مردم و مملکت کاری بلد نیستند
      نفر قبلی همین بوده بعدی هم همین خواهد بود و تنها به فکر پر کردن جیب خودشون هستند

    • اکبر

      کاش یه کوچولو وزیر آموزش و پرورش یاد بگیره...‌

    • آ زاد

      بودجه کشور صرف تبلیغاتی می شود که ریالی به نفع کشور ومردم نیست ،و حکام کشور برای سلامت م دم کشور خود ارزشی قائل نیستند و این بودجه را برای سلامت برادران خارج کشور هزینه می کنند ،ننگ خدا بر شما

    • بدون نام

      این اقا همه بودجه هنگفت طرح سلامت رو ریخت توجیب پزشکا، همه پزشکایی که چندسال پیش باسمند میومدن بیمارستان الان با BMW شاسی بلند، ماشینای اخرین مدل میان، همشون زدن توکار ساخت وساز برج ومجتمعهای بزرگ، شش ماه ازسال رو خارج از کشورن وپولهای مردم مارو اونجا خرج تفریحاتشون میکنن، باید بهش گفت وزیر نامردمی

    • بدون نام

      این بابا دیگه کیه

    • بدون نام

      میگم با این همه مشکلات مردم، پس صداوسیما کجای ایران رو پوشش میده که انقد گل و بلبله؟!!

    • بدون نام

      زلزله در ایران

    • ایرانی

      ببین چطوری شده که خودشون هم سرپول به جون هم افتادند ،کسی که تاچند روز پیش نسخه های ابکی برای بیمارها میپیچید الان ازکمبودبودجه فراری شده ببین دیگه چه وضعی شده،بدبخت ما که گیر چه مسولایی افتادیم،هرچقدرهم که پول باشه باز هم کم میارن

    • بدون نام

      به درک بذار استعفا بده بره.پزشکا رو پروار کرد و مردم و بدبخت

    • کارمند

      وزیر از این آدم بی خاصیت تر ندیده بودم
      فقط به فکر واردات لوازم پزشکی ودندانپزشکی است و اصلا کاری برای جامعه پزشکی و پرستاری انجام نداده

    • ایـــــــــــراندوست

      جناب وزیر اینقدر مال اندوزی ڪرده ڪه سند آزادی حسین فریدون رو جناب وزیر داده ڪه ویلای چند میلیاردی است وبخشی ڪه جناب وزیر از ڪمبود بودجه اش ناراحته مربوط میشه به دارو ڪه مسولش شرڪت خانمش وبرادر خانمش است ڪه از خارج وارد میڪنند از این ناراحته وڱرنه فڪر مردم نیست

    • بی نام

      چرا بیخودی قضاوت می کنید اگه خدای نکرده کسی بیمار سرطانی داشته و در دولت قبل جهت مداوا و تهیه دارو گیر میکرده تفاوت جناب هاشمی رو با وزیر دولت آقای احمدی نژاد درک میکرده واقعا ایشان در طرح نظام سلامت بسیار خوب عمل کردند این من لمس کردم که در هر دو دولت بیمار سرطانی داشتم و پیگیر درمان بودم

    • بدون نام

      به نظرم وزیر در قیاس با هزینه های موجود در کل سیستم بهداشت و درمان و اینکه بودجه سال 98 عددی در مقابل هزینه ها نیست به این نتیجه رسیده که قدرت مدیریت این بودجه خیلی خیلی کم رو ندارند و خلاصه اینکه سال 98 سال حمله هزینه هاست و ...

    • بدون نام

      ایشون وزیر قدرتمندیه، ولی همه میدونیم که بودجه مون تو وضعیت بحرانیه، اگه این وزیر قدرتمند بتونه تو شرایط بحران با بودجه ی مصوب مدیریت کنه، کفایت و شایستگیشو به اثبات رسونده. والّا از اول وزارتش تاحالا طوری حرفشو پیش برده که با بودجه های کلان درامد پزشکان رو نجومی پرداخت میکنه و فقط هم همون قشر رو تو دستگاه خودش راضی نگه داشته، این که هنر نیست. نگاه عادلانه به همه ی ابواب جمعی و مدیریت صحیح محبوبیت وزیر رو دوچندان میکنه. پزشکان طرح "دُکا" که کیف میکنند. نه اجاره ی مطب دارند و نه دردسر سرو کله زدن با مسائل مختلف مطب خصوصی، این طرح هم به لطف این وزیر شامل حال بعضی پزشکان شده. مردم بدبخت هم با نبود دارو و بسیاری نواقص بهداشتی تو عرصه ی درمان یدونه تو سرخودشون میزنن و دوتا تو سر دفترچه ی بیمه شون که از همون ب بسم الله برای ویزیت اعتبار نداره و باید به نرخ آزاد پرداخت بشه... گفتنی زیاده ولی منتظر میشینیم تا ببینیم که این وزیر محبوبمون چقدر انقلابی عمل میکنه!

    • بدون نام

      این بنده خداوثیقه سنگینی که برای حسین فریدون گذاشته فهمیده ممکنه سوخت شه صداش دراومده وگرنه جزیی ازدارودسته دولته وخودشون میدونن بادرامداین کشورچه میکنند

    • بدون نام

      برنامه سلامت و تامین بودجه بهداشت از واجباته کشور سالم نباشه ملت در امنیت سلامت نباش شماها چرا نمیخواین بفهمین که ملت سالم بقای شما رو تضمین میکنه هر چند شماها نه به ملت ارزش قائلید نه به سلامت ملت ....

    • بدون نام

      این بدبخت استعفاء داده. اگه بودجه جای دیگه ای کم میشد فریاد وا اسلام گوش فلک رو کر میکرد.

    • بدون نام

      واقعا متاسفم به جای دادن بودجه واسه سلامتی مردم دارن بودجه بمب و موشک را افزایش میدن چون جان انسانها واسه اینها ارزش نداره

    • بدون نام

      کاش وزیرای آموزش وپرورش هم به اندازه اقای هاشمی درباره وزارت خونه اشون تعصب داشتن

    • حمید فرجی

      بر میگرده این بازی روحانی و هاشمی بامردمه عجله نکنید ببینید نهایتا چی میشه فقط بازیه قدرته

    • مجید

      چه وضعیتی برا کشور و مردم درست کردن باید مسولین اصلاح سیستماتیک بشن و جلوی رانت و ..... گرفته بشه

    • درمورداستعفای وزیر بهداشت

      به خدا قسم اگه ی ادم حسابی و به در بخور و مردم به اسم واقعی توی دولتی ها باشه اقای دکتر هاشمی هستند

    • ناشناس

      ای کاش تمام وزرا به اضافه خود روحانی استعفا بدن !!!!!مرده شور این دولت رو ببره !!!!!

    • علی

      اقای دکتر انسان پاکیست.اما اقای وزیر محترم متخصصان کلیه و مجاری اداری استانها که صاحب رای و نظر هم هستند از بیمه همکاران خود میتوانند هر نظر 200 میلیونی را به بودجه بهداشت بریزند نه به جیب باند مافیایی خود.همکاران خود را قلع و قم میکنند.

    • ایـــــــــــــراندوست

      کاربر۱۴:۲۰
      بودجه وزارت دفاع نصف هم کمتر شده
      از چیزی اطلاع نداری لطفا سخن مگو
      تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد
      معلومه جهت دار داری ور میزنی

    • مردساده

      این خانم بهداشت ها بعضی هاشون که به مغازه ها سرک میکشن ادم فکر میکنه اینها جون خودشون صبح تا شب تو صابون هستن.از چوب فلک بترس

    • بدون نام

      حتما استعفا داده بره

    • بدون نام

      ايشون خسته شدن ،بهتره استراحت كنند ، استراحت

    • علی

      وزیر بهداشت چند ساله با حسن روحانی و دولتش مشکل داره اونم مثل مردم ایران دیگه از حسن روحانی خوشش نمیاد و به عملکرد ضعیف دولت روحانی و اصلاح طلبان به شدت معترضه

    • سمیه

      اشکال نداره استعفا بده جاش یه وزیر دیگه بذارن
      متاسفانه اخلاق خوبی با رسانه ها و مردم و مسئولین شهرستانها نداشت
      اینهمه بودجه میخواد بگیره آخرش هم واردات بیشتر میشه و کمر تولیدی و کارگر ایرانی بیشتر میشکنه

    • بدون نام

      نوبخت باید عوض شود! ایشان وقت بدرد سخنگویی میخورد راست ودروغش هم مهم نیست!

    • بدون نام

      یکی مردو یکی مردار شد رئیسشون هم به غضب خداگرفتارشد ..بخاطرهمینه وضع مردم اینطور اسفناکه ...

    • علی

      وزیر ناز نازی ملیاردر با اون طرح سلامتش نابود کرد کل بودجه کشور رو همشم رفت تو جیب دکترا

    • بدون نام

      وزیر بهداشت خیلی بزرگتراز آن چیزی است
      که شما فکر میکنید

    • بدون نام

      اونایی که میگن روحانی استعفا بده ضد حکومت هستند و حامی هرج ومرج ویا نمیدونن کسی نیست کشور را بچرخونه . عقل خوب چیزی اگه داشته باشید! حتما مربی کیسه رو میخواید بزارید جای وزیر بهداشت خخخ

    • بدون نام

      کل دولت هم استعفا بده و هیچکس نباشه مملکت بهتر اداره میشه!

    • بدون نام

      لعنت بر نوبخت خائن

    • بدون نام

      با استعفا ش کل مراقب سلامت خوشحال میشوند از بس حقوق را خورد و به پزشکها داد چشمها درد گرفته نیاز به استراحت برای تهوع طرح تحول دارد

    • بدون نام

      نمیدونم چرا نظراتی که چهاتا کلمه حرف حساب توش هست رو حذف میکنند. پس دیگه چه فایده ای داره که آدم خودشو خسته کنه و از چشم و انگشتان برای تایپ و مهمتر از همه از وقت ارزشمندش مایه بذاره و نظر بنویسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج