۸۱۴۲۱۹
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

بازداشت مهاجران ایرانی در مرز انگلستان

گروهی از مهاجران غیرقانونی ایرانی در مرز انگلستان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایلنا : تصاویر گروهی از مهاجران که توسط مقام‌های نیروی مرزی بریتانیا در ساحل کنت در صبح روز یکشنبه بازداشت شده‌اند، منتشر شد.

۶ تن از اتباع ایرانی از طریق یک کشتی کوچک در حدود ساعت ۷.۳۰ صبح به ساحل کینگز داون رسیدند.

تعدادی از آنها برای مراقبت‌های پزشکی دست به این کار زده بودند.

بازداشت مهاجران ایرانی در مرز انگلستان

ساحلی که این افراد در آن بازداشت شده‌اند حدود هفت مایلی دوور است؛ جایی که کارولین نوکز، وزیر مهاجرت روز شنبه از آن بازدید کرد.

این اتفاق در پی تلاش مهاجران برای عبور از ساحل در ماه دسامبر صورت گرفت که باعث شد وزیر کشور انگلستان این وضعیت را یک حادثه بزرگ بنامد.

«کریستف کاستانر» وزیر کشور فرانسه در این باره گفت که او تلفنی با همتای بریتانیایی خود درباره این وضعیت صحبت کرده‌ است و در توئیتر نوشت: «ما برای تقویت اقدامات خود جهت تامین امنیت کانال‌هایی که مهاجران با قایق‌های کوچک برای انجام مهاجرت‌های غیرقانونی از آنها تردد می‌کنند، تلاش می‌کنیم؛ چراکه از این طریق جان مهاجران به خطر افتاده است.»

در آخرین موج مهاجرت، دو قایق حامل ۱۲ مرد از سوریه و ایران روز جمعه به ساحل دوور رسیدند. ۴۰ مهاجر دیگر در روز کریسمس مورد شناسایی قرار گرفتند.

وزیر کشور انگلیس تعطیلات کریسمس خود را نادیده گرفته و به وست مینستر بازگشت تا به آنچه در آب‌های ساحل جنوبی انگلستان جریان دارد، رسیدگی کند.

وزارت کشور انگلیس قول داده‌ است که کارهای بیشتری برای مقابله با این مساله انجام دهد و اعلام کرده که این نگرانی جدی است چراکه برخی افراد در حال تلاش برای عبوراز راه‌های آبی به شکل مخاطره‌آمیز هستند.

وزیر کشور بریتانیا در پاسخ به درخواست افزایش نیروهای مرزی برای کنترل این وضعیت، گفت: باید بین حفاظت از مرزها و تعداد نیروهای خود تعادلی برقرار کنیم و از تشویق مردم برای انجام این کار پرخطر جلوگیری شود.

«گاوین ویلیامسون»، وزیر دفاع انگلستان هم در واکنش به این اتفاق گفت که نیروهای مسلح آماده ارائه کمک در صورت نیاز هستند.

وی ادامه داد: ما تا به حال درخواستی نداشتیم، اما اگر حل این موضوع به حمایت نیروهای مسلح نیاز داشته باشد، نیروی دریایی، نیروی هوایی و ارتش ما آماده کمک هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هههعععععیییییی دنیا

    • سلام ایران

      انگلیس بایدمرزبانی رااز ایران یادبگیره؛؛مهاجران خیلی با خیال راحت و غیر قانونی وارد ایران میشن میرن میاند؛مانند اینکه خانه خاله هست

    • بدون نام

      چرا مهاجری به ایران نمیاد؟؟

    • بدون نام

      ترجمه اشتباه کرده اید.اینان خود را پناهنده معرفی کردند نه مهاجر. هرکدام ادعا کردند بیست هزار یورو به قاچاق قایق داده اند.

    • بدون نام

      چرا از مملکت گل و بلبل میرند؟ ما که هر روز در حال جا به جا کردن مرزهای فقر و بدبختی هستیم

    • سانسور بی سانسور

      لعنت به شما که مردم رو از کشورشون فراری میدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی جالبه غم انگیز زیادبودجه ومنابع شغل ایران وایرانی بزرگ مطلوم هزینه بالا۲۰۰سال مملکت ومردم حدود۲۰ملیون افغانی قاچاقی بدون مدرک میان ...میکنیم واین توهین به کشورمردم قاچاقی هرجابری ۶ماه زندان وبعداخراج حالا افغانیازبونشونم دراز پروترم شدن خاک برسرتون وبایدجوانان خودمون فرارکنن به اروپاازماست که برماست به قول نمایندگان مجلس یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط وفقط توکارساهتمانی اشغال کردن وبیکاروچندبرابراین هم توشغلهای دیگه بااینکه توهرخانه۱تا۲نفربیکارداریم ...ودولت چرا اخراج نمیکنه وهمش اخراج میکنیم پس چیشدوعده سرخرمن میدین وخود۳۰کشوراروپایی قبول نکردن۱ملیون اوارجنگ زده سوریه ای قبول کننوگفتن به ضررمردم کشورمون وایران برعکس..‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج