۸۱۴۶۱۹
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

خرازی: آمریکایی‌ها آرزوی همکاری با نیرو‌های قدس ایران را دارند

سفیر اسبق ایران در سازمان ملل گفت: آمریکایی‌ها هر چند روز یک بار نامه‌ای می‌نوشتند و خواهان همکاری نیروهای قدس به فرماندهی سردار سلیمانی و نیروهای خود در منطقه بودند.

خبرگزاری مهر : برنامه «این.جا»‌ با محوریت بررسی خروج آمریکا از سوریه، منطق منطقه‌ای ایران شامگاه یکشنبه (۹ دی‌ماه ۹۷) از شبکه چهار سیما با حضور صادق خرازی از دیپلمات‌های باسابقه ایرانی و سفیر اسبق ایران در سازمان ملل برگزار شد.

در ابتدا خرازی در خصوص تحولات منطقه خاورمیانه و عملکرد بازیگر منطقه‌ای اظهار داشت: تصمیم جدیدی که ایالت متحده آمریکا و یا بهتر بگویم ترامپ و تیم مخفی او گرفته است جهان را با معادلات جدید و منطقه را با معادلات پیچیده‌ای روبه‌رو کرده است.

وی افزود: این استراتژی جدید مهم‌ترین استراتژی در ایالت متحده در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. چرا که اجرا و برنامه‌های آن حجم سنگین فشار را در آغاز سال ۲۰۱۹ هم در منطقه و هم در ایالت متحده آمریکا خواهد گذاشت.

وی با اشاره به حضور سه هزار نیروی آمریکایی در سوریه بیان کرد: آمریکایی‌ها نیروهای بسیاری در عراق و افغانستان دارند. ضرباتی که اینها داشته و دوگانگی‌هایی که در سیاست و عملکردشان دارند مأمور این سیاست‌ها دوگانگی‌ها و پارادوکس‌های جدی را به همراه خواهد داشت.

خرازی در ادامه گفت: ایران با داشتن دو بال یعنی یکی در سیاست خارجه وزارت امور خارجه و دیگری داشتن نیروی قدس به عنوان نیروی اقدام‌کننده سریع ملی ایران توانست قدرت بسیار بالای بازدارنده‌ای را برای ایران ترسیم کنند.

وی در همین رابطه افزود: این قدرت به قدری قوی است که آمریکایی‌ها نه با عنوان ترس بلکه با امید و آرزوی همکاری با اینها یاد می‌کند. یعنی می‌گفتند که آمریکایی‌ها هر چند روز یک بار نامه‌ای می‌نوشتند و خواهان همکاری نیروهای قدس به فرماندهی سردار سلیمانی و نیروهای خود در منطقه بودند و آروز می‌کنند که این اتفاق بیافتد. ما برای این مقاومتی که در منطقه داریم خون دادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      امریکاییها گناه دارن به خدا بهشون پا بدید گناه داره امریکا همیشه و همه جا محتاج ما هستن ارزو ملت امریکا اینه که تو ایران زندگی کنن مگه ندیدی در سال چقدر تقاضا داریم برای زندگی در ایران و هیچ کس هم از ملت ایران و فرزندان مسئولین امریکا نیستن همش امسال دو نفر تقاضا داشتن از طریق لاتاری برن امریکا اونا هم نفهمن.

    • بدون نام

      این اقای تىوریسین با پیژامه ویک فنجان قهوه داغ جلو پنجره با روبه کوهای شمیران ایستاده واخرین تراوشات مغذی خود را ارم ارام بیرون میدهد وضمن مزه مزه کردن قهوه گاهی به سفر در پیش رو به واشنگتن هم گوشه چشمی میاندازد وحساب های بانک سویس را نیز زیر نظر دارد .مرسی

    • بدون نام

      چی بگم والا .. شاید اینطوره دیگه!!!

    • بدون نام

      مردم رو چی فرض کرده

    • بدون نام

      واقعا راست میگی

    • بدون نام

      هماهنگی عملیاتی در مناطق مشترک ، جز اصول اولیه نظامی است ، هماهنگی در عراق ، سوریه ، خلیج فارس ،... و تعبیر ان به ، وحشت ، التماس ، اجبار ، اصرار ،.....از عقل و منطق به دور است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج