۸۱۵۲
۱ نظر
۵۶۰۲
۱ نظر
۵۶۰۲
پ

طلاق به‌خاطر بازگشت شوهر به زن اول

من به‌تازگي اين مساله را متوجه شده‌ام و زماني كه از همسرم دليل اين كارش را پرسيدم، گفت پدر همسر اولم فوت كرده و او به دليل وابستگي شديدي كه به پدرش داشت به زنی افسرده تبديل شده بود و من به دليل شرايط روحي‌اش مجددا او را به عقد خود درآوردم، زيرا او از رفتار خود در گذشته پشيمان بود.

وطن امروز: زني در دادگاه خانواده گفت: خانواده همسرم به دليل نفوذي كه روي او دارند، شوهرم را متقاعد كرده‌اند همسر نخستش را كه چند سال پيش از يكديگر جدا شده بودند بار دیگر به عقد خود درآورد.

زني با حضور در دادگاه خانواده با ارائه درخواست طلاق خود به قاضي دادگاه در حالي كه کودکش را در آغوش داشت درباره دليل درخواست خود اظهار كرد: ازدواج من و همسرم از همان ابتدا با مخالفت شديد خانواده من صورت گرفت، آن هم به دليل تفاوت سني و اختلافات فرهنگي و مذهبي كه بين خانواده من و همسرم وجود داشت.

وي ادامه داد: زماني كه به عقد همسرم درآمدم ۲۵ سال سن داشتم و همسرم مردي ۴۵ ساله بود و قبل از اينكه مرا به عقد خود درآورد، ازدواج كرده و بچه‌ای هم‌سن و سال من داشت اما به گفته وی به دليل اينكه اخلاق همسر قبلي خود را نمي‌پسنديد او را طلاق داده بود.

اين زن جوان بيان كرد: اكنون زني ۲۸ ساله هستم كه با يك بچه ۲ ساله خواهان جدايي از همسرم هستم و ديگر نمي‌توانم با او به زندگي مشترك ادامه دهم زيرا او با اينكه ۴۸ سال سن دارد اما همچنان تحت نفوذ خانواده خود است و نمي‌تواند براي زندگي خود تصميم‌گيري كند.

اين زن در حالي كه اشك‌هاي خود را به آرامي پاك مي‌كرد تا به صورت دختر كوچكش كه در آغوشش خوابيده بود، نريزد، گفت: من به خاطر همسرم جلوی خانواده‌ام ايستادم، چون فكر كردم گذشته هر كسی متعلق به خود اوست در حالي كه اشتباه كردم، زيرا همسرم به خواست خانواده خود بار دیگر همسر اولش را به عقد خود درآورد و اين در حالي بود كه من فرزندم را باردار بودم.

زن جوان خاطرنشان كرد: من به‌تازگي اين مساله را متوجه شده‌ام و زماني كه از همسرم دليل اين كارش را پرسيدم، گفت پدر همسر اولم فوت كرده و او به دليل وابستگي شديدي كه به پدرش داشت به زنی افسرده تبديل شده بود و من به دليل شرايط روحي‌اش مجددا او را به عقد خود درآوردم، زيرا او از رفتار خود در گذشته پشيمان بود.

وي افزود: ابتدا سعي كردم همسرم را متقاعد كنم كه اكنون داراي زن و بچه است و نبايد بر اساس احساس خود تصميم‌گيري كند اما او تحت هيچ شرايطي به حرف‌هاي من اهميت نمي‌داد، در حالي كه من به خاطر او به خانواده خود پشت كردم و اعتقادات مذهبي خود را زير پا گذاشتم.

اين زن جوان در پايان عنوان كرد: من نمي‌توانم با چنين مردی به زندگي ادامه دهم و او با خيال راحت مي‌تواند با همسر اولش به زندگي خود ادامه دهد و خواهان همه حق و حقوق خود و بچه‌ام نيز هستم.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زن جوان به دليل عدم حضور مرد در جلسه، حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و رسيدگي به پرونده را به جلسه بعد موكول كرد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

طلاق به‌خاطر بازگشت شوهر به زن اول


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash

      چرا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! مگه دروغ گفته بود. یکی مثل این خانم یکی مثل من خدا به داد ما برسه. کجا داریم میریم نمیدونم ...........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج