۸۱۵۷۸۳
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

گرانی کالاهای ایرانی به بهانه افزایش قیمت دلار

عضو مجلس خبرگان رهبری از گرانی کالاهای ایرانی به بهانه افزایش قیمت دلار به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: آیت الله محمدتقی پورمحمدی عصر امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری مراغه به مدیران و مسئولان شهرستان مراغه گفت: نظارت در جامعه کمرنگ شده و این درست نیست. باید با متخلفان در هر حوزه ای به شدت برخورد شود.

وی با بیان اینکه به بهانه افزایش دلار برخی ها در داخل کشور قیمت محصولات را افزایش داده اند، گفت: فرآورده های کشاورزی با قیمت بالایی به مردم عرضه می شود و باید در این خصوص با متخلفان و دلالان برخورد شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خودروسازان به عنوان تولیدکنندگان داخلی به صورت خودمختار عمل کرده و قیمت خودروها را افزایش داده اند، ادامه داد: آنها از مصوبات دولت پیروی نمی کنند و این درحالیست که این خودروها تولید داخل هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد افزایش قاچاق هستیم، افزود: با اینکه گفته می شود قدرت نظارت و اشراف اطلاعاتی داریم ولی شاهد هستیم که در استان های مرزی همچون سیستان و بلوچستان سوخت و گازوئیل از طریق مخازن بزرگ قاچاق می شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه باید با متخلفان در بازار نیز برخورد شود، گفت: نظارت بر بازار و مسائل اقتصادی مناسب نیست و با وجود تعیین قیمت ۱۰ هزار تومانی برای هرکیلو مرغ متاسفانه شاهد فروش آن با قیمت خیلی بالاتر هستیم.

وی سپس در خصوص تخلف برخی فروشگاه های بزرگ شهری نیز گفت: در برخی فروشگاه ها وزن محصولات کاهش یافته و قیمت ثابت مانده است که این خود نیز تخلف محسوب می شود و باید با آن برخورد شود. مسئولان نباید در قبال جامعه بی تفاوت باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمایت چی انقدر بیشعورن دلاررو بهانه کردن باید نخریم ورشکست بشن

    • بدون نام

      زورگو و ظالمید

    • مختاری

      آقایان اگر با این وضع پیش برود کسی که مصوبه دولت پیروی نمی کند باید با ان برخورد شود وگرنه دولت را بعنوان یک تمسخر می شناسند اگر جنسها پایین نیاد بدان دولتی وجود ندارد تا جنسها پایینی بیاد

    • بدون نام

      دلار هم که ارزون شد ولی قیمت جنسها پائین نیومده،وقتی هم میگیم بهشون میگن این جنس ها با دلار قیمت ۱۷ تومن خریداری شده از تولید کننده ها،وگر نه ما خرده فروش ها گرون میخریم تز تولید کننده

    • حیران

      آیت الله سلام شما فقط چند مورد از دریای موارد را فرمودید یه مورد مثلا مواد غذایی هم وزن را کم کردن و هم قیمت را ۳ چهار برابر کردند آنهم در مدت زمان بسیار کوتاه کمتر از ۶ماه # حالا هم تو گردن کیه نمیدانم مسئول کنترل این اوضاع کیه نمیدانم خوب دولت میترسه جلوی این ظلم و ستم را بگیره حیف حیف دولت اسلامی که نباید از مردم بترسه

    • AAAAAAAAAA

      تا پایان این دولت هر اتفاقی ممکن است بیفتد پس نگران نباش تغییراتی ها همه مرخصی اجباری هستن حال تا دولت جدید.

    • بدون نام

      نظارت باکیه دست خودتونه پس جرا انجام نمیدین نمیتونیدازخارج ناظر استخدام کنید فقط حراف هستید والسلام

    • بدون نام

      بهانه ای ندارد، کشوری که 90درصد تولیداتش وابسته به قطعات ومواداولیه وارداتی است، دیگر چه بهانه ای دارد شعار آبکی حمایت از تولید داخلی، کاملا بی معنی است..

    • بدون نام

      اشتباه هست از تولید داخلی حمایت کنیم

    • ناصرافشار

      وقتی شما دلار را گران می کنید وبعد قیمت بر ق واب وگاز وبنزین را با خارج مقایسه می کنید ومی گویید یارانه پنهان می دهید چرا کالا های دیگر گران نشود قیمت کالا های داخلی را هم با قیمت دلار جدید در خارج مقایسه می کنند وبعد می فروشند مثل پسته و....همه گرانی ها به قیمت دلار بستگی دارد تغسیر را گردن دیگران نیندازید عامل همه گرانیها دلا ر است و علت ان .....

    • مملی

      پول این دزدیا میخواد از کجا بیاد همینه دیگه

    • ناآشنا

      بی عرضگی تعزیرات رو نشون میده.

    • کامران

      روزی که تاکید کردن تولید ایرانی وجلوی خارجی گرفته شد یاتعرفه سنگین بستند اول باید فکرعرضه نظارتی رامی کردند!وچون پشت این شرکت دم کلفت های دولت یادرارتباط باآنهاهستندتوپ راانداختند زمین آنهااینهاهم ترکتازی راشروع کردندودلار گران شد بهتر بهانه شد برای انها
      مااز دولت طاغوت می نالیدیم اینا روی آنهاراسفید کردند.
      یافیلم می افتم طرف بدبخت بودولی به قدرت می رسید خودش ازقبلی هابدتر می شد!؟فکرکنم اسمش خرده بورژوابود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج