۸۱۶۰۷۱
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

زوج و فرد شدن محل پارک خودرو در تهران

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مدیریت شهری پایتخت و کلانشهرهای دیگر باید از تجارب دیگر کشورها در بحث مدیریت محل پارک خودرو استفاده کنند.

خانه ملت: حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به بازگرداندن پارکبان ها به برخی از مناطق پایتخت توسط شهرداری های مناطق، گفت: به نظر من مسئولان و مدیران شهری باید از تجارب گذشته و مشکلات به وجود آمده در اثر استفاده از پارکبان ها در مناطق تهران بهره بگیرند. به نظر استفاده از پارکبان ابتدایی ترین راه کار برای مدیریت محل پارک خودروها در کلانشهری مانند تهران است.

مدیریت شهری پایتخت از تجارب دیگر کشورها برای مدیریت محل پارک خودرو استفاده کند

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیریت شهری پایتخت و کلانشهرهای دیگر باید از تجارب دیگر کشورها در بحث مدیریت محل پارک خودرو استفاده کنند، امروز در این کشورها شیوه های مختلفی در این حوزه اجرایی می شود. بنابر این نمی توان یک نسخه واحد را در این عرصه به کار گرفت.

دستگاه پارکومتر و زوج وفرد کردن خودرو راه کار مدیریت محل پارک در پایتخت

امروز در شهرهای اروپایی از روش های مختلف استفاده می شود، به طور مثال در برخی مناطق برای مدیریت جای پارک خودرو از دستگاه های پارکومتر استفاده شده و در برخی نقاط، محل پارک طبق پلاک خودروها به صورت زوج و فرد تقسیم می شود که طبق این روش مثلا خودروهای با پلاک زوج در سمت راست خیابان و خودروهای با پلاک فرد در سمت چپ خیابان پارک می کنند

وی گفت: امروز در شهرهای اروپایی از روش های مختلف استفاده می شود، به طور مثال در برخی مناطق برای مدیریت محل پارک خودرو از دستگاه های پارکومتر استفاده شده و در برخی نقاط، جای پارک طبق پلاک خودروها به صورت زوج و فرد تقسیم می شود که طبق این روش مثلا خودروهای با پلاک زوج در سمت راست خیابان و خودروهای با پلاک فرد در سمت چپ خیابان پارک می کنند.

پایتخت امروز با مشکل کمبود پارکینگ های عمومی و پارکینگ های مکانیزه مواجه است

خسته بند ادامه داد: از طرف دیگر پایتخت امروز با مشکل کمبود پارکینگ های عمومی و پارکینگ های مکانیزه مواجه است، از این رو مدیران شهری می توانند با جذب سرمایه گذار به راحتی ضمن ایجاد اشتغال، مشکل جای پارک را حل بکنند.

جذب سرمایه گذار برای ساخت پارکینگ های عمومی و مکانیزه در کلانشهرها

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: شهرداری تهران یا باید برای جذب سرمایه گذار جهت ساخت پارکینگ عمومی امتیازاتی را ارائه کرده یا اینکه خود اقدام به سرمایه گذاری کند، حال با توجه به وضعیت اعتباری شهرداری ها، بهترین راه کار جذب سرمایه گذار است.

وی ادامه داد: ایجاد سازو کار های مشخص و منطبق با تجارب کشورهای دیگر برای مدیریت محل پارک خودرو، بسیار بهتر از به کارگیری پارکبان هایی است که هیچ نظارتی بر عملکرد و رفتار آن ها نمی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: در سال های گذشته شاهد بروز تخلفاتی توسط پارکبان ها در سطح شهر پایتخت بودیم، از این رو به کارگیری مجدد این افراد برای مدیریت محل پارک خودرو اشتباه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینو کم داشتیم
      هر دم از این باغ بری میرسد

    • بدون نام

      یک راه دیگر برای پول درآوردن

    • بدون نام

      نمیشه حقوق ایرانی ها رو هم مثل اروپایی های بکنید؟!

    • amir _lo

      آقا تو بیا مشکل پارک ماشین های شهری که توش هر سال نمیدونم چطور نماینده میشی رو حل کن که مردم بخاطر پارک ماشین هاشون کم مونده بذارن تو خونه هاشون بیان بیرون بعد در مورد کلان شهری مثل تهران حرف بزن

    • بدون نام

      فردا برای نفس کشیدن به این دولت باید مالیات بدیم ....

    • بدون نام

      اول اینکه بدنبال پارکبان رفتن و زوج و فرد کردن یعنی دنبال جیب مردم بودن نه آسایش و رفاه مردم.
      آقایان اگر خیلی به فکر مردم هستند کمی از مجتمع های تجاری کم کنند و پارکینگ بزنند. یه نگاه به اطراف ایستگاه های مترو بندازید.
      ایستگاه نبرد یک مجتمع کسا ساخته شد یه مجتمع دیگه هم در حال ساخته و دروازه شمیران هم به همین نحو.
      چرا آقایون در کنار ایستگاهها و پایانه های اتوبوس رانی پارکینگ نمی زنند که ملت ماشین خودشون و اونجا پارک کنند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند؟
      آقایون به جای گران کردن تهران که همون پر کردن جیبشان است کمی هم به فکر رفاه و تسهیلات مردم برای سوق دادن به سمت حمل و نقل عمومی باشند.

    • بدون نام

      بابا حقوقتان حلال.کسی بشما نمیگه که کارنمیکنید لطفا ماهانه حقوقتو بگیر وازاین طرح ها نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج