۸۱۷۵۷۴
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

مقاومت پیرزن، سارق را فراری داد

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری مرد معتادی خبر داد که با ورود به منزل پیرزنی قصد سرقت داشت.

خبرگزاری میزان: رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری مرد معتادی خبر داد که با ورود به منزل پیرزنی قصد سرقت داشت.

سرهنگ علیزاده اظهار داشت:عصر روز گذشته ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین از طریق سامانه پلیسی در جریان سرقت به عنف از منزل پیرزنی قرار گرفته که با ورود همسایه‌ها به ماجرا، متهم اسلحه به دست از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی در طرح شکایت خود عنوان می‌کند: امروز در خانه در حال نماز خواندن بودم که فردی در خانه را زد. در را باز نکردم تا اینکه با سماجت متهم در را کمی باز کردم و او خودش را همسایه معرفی کرد. فکر نمی‌کردم سارق باشد که در یک لحظه او تفنگ را روی سینه من قرار داد و مرا به سمت اتاق فشار داد، من خیلی ترسیده بودم و در لحظه‌ای که او برگشت تا در را ببندد که تمام نیروی ام را جمع کردم و اورا به سمت بیرون هل دادم که با جیغ و فریاد من همسایه‌ها هم متوجه شدند و او که ترسیده بود خیلی سریع از مهلکه گریخت.

سرهنگ علیزاده در توضیح این خبر عنوان داشت: در ادامه ماموران عملیات کلانتری که به محل اعزام شده بودند در مسیر رسیدن به محل به مورد مشکوکی بر می‌خورند.

وی توضیح داد: از قرار مردی که سوار بر موتور سیکلت یکی از شهروندان شده بود با او درگیری داشت و به همین دلیل ماموران به بررسی موضوع پرداختند که مشخص شد فرد سوار شده بر موتور سیکلت، همان سارق فراری است که چند لحظه پیش از طریق شهروندان گزارش متواری شدن او از صحنه انجام شده بود.

وی ادامه داد: ماموران طی عملیاتی متهم را بازداشت کرده و به همراه وسایل مکشوفه از او شامل یک اسلحه گرم، چاقوی سلاخی و یک عدد کلاه پشمی مخصوص پوشاندن چهره او را به کلانتری دلالت دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: طی این مدت شاکی پرونده نیز که پیرزن ۶۵ ساله‌ای بود به کلانتری فرا خوانده شد و در رودررو شدن با متهم او را مورد شناسایی قرار دادند.

براساس گفته رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، متهم به علت اعتیاد به مواد مخدر احتیاج مالی پیدا کرده بود و با ادعای خودش برای اینکه بتواند به شهرستان اش باز گردد با قصد سرقت وارد خانه پیرزن شده بود تا بتواند پول بلیت اتوبوس خود را تهیه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در این مملکت به مرد پنجاه پنج ساله میگن جوان و زن شصت و پنج ساله که جای خواهر این مرده پیرزن فرتوت گوز آورده خمیده ست .خاک بر سر تیتر زدن و خبر نویسی تون.فقط از حقوق زنان آزادی حجاب و آزادی داف بودن رو فهم کردید

      پاسخ ها

      • م۴

        دمت گرم شیرپیرزن آفرین برتو

    • بی نام

      برای 65سال بکار بردن کلمه پیرزن درست نیست پس چطور این خانم توانسته دزد رو بیرون بیندازه

      پاسخ ها

      • حسین

        باشه پیر دختر خوبه

    • بدون نام

      افرین شیر زن

    • سارا

      اینکه چیزی نیست من چهل سالمه و مغازه دارم چند روز پیش یه آقا اومده بود مغازه ی من ک حدودا پنجاه ساله بود میخاست تخفیف بگیره می گفت خاله تخفیف نداره؟؟به امید روزی ک کلمه پیرزن و پیرمرد رو بکار نبریم و فقط بگیم آقا و خانم چون اینطوری محترمانه تره

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      وقتی رئیس کلانتری این ادبیات را بکار میبرد از بقیه چه انتظاری دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج