۸۱۷۹۴۲
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

نماینده پل‌دختر: چرا سرمایه‌گذاران را فراری دادید؟

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: چرا سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم و برای خدمتگزاران واقعی برای تولید و اشتغال مانع‌تراشی می‌کنیم؟

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: چرا سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم و برای خدمتگزاران واقعی برای تولید و اشتغال مانع‌تراشی می‌کنیم؟

سید حمیدرضا کاظمی در نطق میان دستور جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز به دلیل تحریم‌های ظالمانه در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و برای خروج از آن باید الزامات خاصی را مدنظر قرار دهیم.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: می‌توان به سیاست تولید داخلی روی آورد. نگاهی به بودجه‌های جاری و عمرانی در سنوات گذشته نشان از فربه‌تر شدن دولت و نحیف‌تر شدن مردم دارد. چرا میلیون‌ها نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند و برای توسعه تولید این همه مانع وجود دارد؟ چرا سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم و برای خدمتگزاران واقعی برای تولید و اشتغال مانع‌تراشی می‌کنیم؟

وی ادامه داد: راه نجات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی یعنی کار و تلاش مضاعف و استوار در برابر دشمنان. یعنی ملت ایران یعنی مردم، دغدغه آب و نان نداشته باشند، یعنی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس با بیان اینکه لرستان می‌تواند با تقویت زیرساخت‌ها و تقویت کار نیاز مردم را تامین کند، متذکر شد: با ادامه وضعیت فعلی تخصیص اعتبار استان‌های محروم به صورت قطره‌چکانی موجب تداوم دور باطل فعلی می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: وزارت خارجه با انسجام‌بخشی هم‌پیمانان منطقه‌ای و با جذب روشنفکران سیاسی و مدنی در عرصه جهانی، تحریم‌ها را در سطح جهان بی‌اثر کند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خطاب به رییس‌جمهور متذکر شد: آقای روحانی همانطور که می‌دانید شهرستان پلدختر در هفته‌های گذشته گرفتار سیلی وسیع و وارد شدن خسارت سنگین به بخش‌های مختلف شهرستان شد، از منظر رییس‌جمهور دستورات لازم را به وزراتخانه‌های کشور، نیرو، راه و جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه صادر کنید.

نماینده پلدختر در مجلس همچنین متذکر شد: طی هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۷۰ بار بمباران شدیم و شهرستان پلدختر به ویرانه تبدیل شد و به هویزه ثانی مبدل شد. یکی از خواسته‌های مردم شهر، بهره‌مندی از مزایای مناطق جنگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هر روز در شرایط خاص و حساس و مهم و سرنوشت سازی قرار داریم.انگار نباید مثل مردم بقیه کشورها عادی زندگی کنیم

    • روحانی

      چون همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید و کسی کار مفیدی در کشور انجام ندهد.

    • بدون نام

      تعداد کارگاه های تولیدی ما مثل دستگاه های تراش مان ۱/۵ برابر کشور المان است اون کجا و ما ناکجا !

    • کارگر بازنشسته

      سرمایه گذاری.....کو امنیت. تادر اسرع وقت مصادره گردد؟
      سرمایه های ایران را آقایان بردن،دبی،ترکیه،کانادا،استرالیا وووو
      چون بیت المال دزدی انجا بهتر جواب میدهد!
      قبول نداری؟ از خاوری ورفقایش بپرس!

    • رضایی

      کدام سرمایه گذار برادر محترم نماینده عزیز سرمایه گذار کجا بیاد آن هم ایران که افراد تندرو واز خدا بی خبر فقط دنبال فتنه هستند سرمایه گذار با چه شرایطی بیاد ایران ای وای برما که خودمون کردیم تا دیضروز همه سران مملکتی می گفتند تحریم چیز جدیدی نیست اما الان همه ما نابود شده ایم چرا باید همه کشورها ازما باید جلوتر باشند ما ته جدول باشیم خاک برسر ما خاک بر سرما ولا باید سکته کرد با این همه درآمد اما مردم فقیر زیر خط فقر مطلق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج