جاباما
۸۱۹۶۲۱
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

علم الهدی: مشکلات اقتصادی ناشی از روزمرگی مدیران است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکل ما در عرصه اقتصادی و اجتماعی کشور ناشی از خستگی و روزمرگی برخی مسؤولان و مدیران در فعالیت روزانه آنان است.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی ضمن تقدیر از فعالیت این سازمان، گفت: الحمدلله جوابدهی به مردم با روی خوش از ویژگی این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مشکل ما در عرصه مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور خستگی و روزمرگی برخی مسؤولان و مدیران در فعالیت‌های روزانه شان است.

وی با بیان اینکه این نظام وابسته به پیغمبر(ص) است، افزود: جمهوری اسلامی باید توسعه جهانی بیابد و‌ این تفکر خستگی و روزمرگی مسؤولان، سنگلاخ حرکت ما در این مسیر است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: ظرفیت ما در کشور آنقدر زیاد است که با به‌کارگیری درست همین ظرفیت‌ها تمام مشکلات قابل حل است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی افزود: امکانات مورد نیاز برای زیارت معلولین را با هماهنگی مسئولین استان ما فراهم‌کنید تا زیارت این عزیزان تسهیل شود.

نماینده ولی فقیه افزود: در بحث آسیب های اجتماعی ما در مشهد مشکلات خاصی داریم که در هیچ جای کشور وجود ندارد و حل این مشکلات تدابیر خاصی را می طلبد

وی تصریح کرد:هماهنگی در نوع مراجعات بین شما و کمیته امداد امام خمینی(ره) هم بسیار مهم است چون بسیاری از مددجویان شما کارشان مرتبط با کمیته امداد یا بر عکس است.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: یک تفکیک شفاف باید بین فعالیت‌ها باشد تا تکلیف موارد مراجعه و سوژه مراجعه معلوم باشد و این نیاز یک تعامل بین شما و کمیته امداد امام خمینی می طلبد

وی با اشاره به اینکه در ۳۲میلیون زائر ما حتما معلول وجود دارد، بیان کرد: این معلول در زیارتش ممکن است مشکلات و بیماری هایی برایش پیش بیاید که این قضیه در جای دیگر بدین شکل نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نخیر ناشی از بیسوادی و حماقت مدیرانه

    • ۰۰«محمد مهدی عسکری»۰۰

      احسنت تمام حرفاش درسته. بخاطر همین همش می‌خوان خرابش کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج