جاباما
۸۲۴۰۹۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

صدیقی: نتیجه برجام، گوشتِ ۱۰۰ هزار تومانی است، علم‌الهدی: فضای مجازی فریاد لائیک‌ها را درآورده

امامان جمعه مشهد و تهران در خطبه های امروز نماز جمعه تذاکراتی را درباره فضای مجازی، حجاب، برجام و گرانی خطاب به مسئولان ایراد کردند.

برترین ها: امامان جمعه مشهد و تهران در خطبه های امروز نماز جمعه تذاکراتی را درباره فضای مجازی، حجاب، برجام و گرانی خطاب به مسئولان ایراد کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به چهل سالگی انقلاب، با اشاره به دشمنی‌های صورت گرفته با انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینکه دشمن بنشیند و در یک اتاق فکر برای ما تصمیم گیری کنند و ما هم آنها را قبول کنیم، خلاف استقلال فرهنگی است چرا که ما تابع قرآن و ائمه اطهار هستیم.

صدیقی: نتیجه برجام، گوشتِ ۱۰۰ هزار تومانی است، علم‌الهدی: فضای مجازی فریاد لائیک‌ها را درآورده

صدیقی افزود: این ما هستیم که باید به آنها درس دهیم نه اینکه آنها بنشینند و برای ما تصمیم بگیرند.

خطیب نمازجمعه تهران بیان داشت: اینها در جنگ اقتصادی نیز می‌خواهند مجاری و مخارج ما را رصد کنند تا ببینند چطور و از کجا درآمد داشته و با چه کسانی ارتباط داریم و در دنیا چه کسانی با ما مراودات اقتصادی دارند.

وی افزود: آنها می خواهند ما را خلع سلاح کنند و می‌خواهند از روی قانونی که خودمان امضا می‌کنیم ما را متهم کنند.

صدیقی با بیان اینکه من سرّش را نمی‌دانم که چرا آقایان این مساله FATF را رها نمی‌کنند، تصریح کرد: در جریان قرارگاه خاتم که در پارس جنوبی کارهای بزرگی انجام داده‌ است آلمان از ما سوالاتی کرده است. اگر ما در جریان FATF رفتیم نمی‌توانیم این سوال را جواب ندهیم و قانونا ملزم می‌شویم.

صدیقی با اشاره به اینکه انسان عاقل سر خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، اظهار داشت: ما نباید از دشمنان رنگ بپذیریم، شما در برجام هم اینقدر اصرار داشتید مگر نتیجه‌اش این نشده که بعضی به ما می‌گویند بچه‌هایمان مدت‌هاست گوشت نخورده‌اند‌؛‌ الان گوشت کیلویی 100 هزار تومان شده و این نتیجه برجام شما بود.

وی ادامه داد: چه تضمینی دارید اگر FATF ر ا امضا کردید چوب‌های محکم‌تری نخورید؟ FATF وسیله‌ای می‌شود برای تحریم‌های بدتر و فشارهای بیشتر. لذا اطمینان دارم هم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که از فرماندهان دفاع مقدس بودند و از امثال آقای وحیدی وقتی بدانند رهبری جنگ اقتصادی را از جنگ نظامی مهمتر معرفی کردند (مخالفت می‌کنند) رهبری فرمودند در جنگ اقتصادی توپ و تانک و تفنگ نیست اما ابزارهای خطرناکتری وجود دارد.

صدیقی اضافه کرد: همه ما می‌دانیم دنیا با ما در حال جنگ اقتصادی است. آنها می‌خواهند با دست خودمان خودمان را تحریم و نابود کنیم. در دو کمیسیون مجمع به اتفاق آراء با FATF مخالفت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انشاءالله همه با تمام توان روز 22 بهمن می‌آییم تا تاکید کنیم از راه امام و شهدا خارج نشده‌ایم و زیر پرچم ولایت فقیه همچنان با سربلندی بر مشکلات اقتصادی هم غلبه می‌کنیم.

صدیقی اظهار داشت: مردم ما با سوء مدیریت‌ها گرفتار فشارهای عجیبی شدند چند روزی که مشهد بودم تماسی که با زائرین داشتم این بود که برخی از فشار و مشکلات اقتصادی که دارند گریه می‌کردند و می‌گفتند به کجا پناه ببرند.

وی تصریح کرد: مسئولین ما باید بیدار شوند. خدا را در نظر بگیرند و مشکلات اقتصادی را حل کنند و حاشیه‌سازی نکنند. باید نسبت به مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده توبه کنند و برگردند و خادم مردم باشند.

خطیب نمازجمعه تهران گفت: وقتی جواب درست به مشکلات داده نشد به سراغ حاشیه‌سازی می‌روند تا سرگرمی دیگری برای مردم درست کنند. مسئولین مسئولیت دارند و باید تصمیمات نپخته خود را جبران کنند و از مردم و خدا عذرخواهی کنند.

صدیقی: نتیجه برجام، گوشتِ ۱۰۰ هزار تومانی است، علم‌الهدی: فضای مجازی فریاد لائیک‌ها را درآورده

فضای مجازی فریاد خانواده‌های لاییک را هم درآورده است

حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت: هفته قبل گفتم قیام حضرت زهرا (س) برای به دست آوردن فدک غضب‌شده و برای رسیدن شوهرش به قدرت نبود. بلکه برای خطی بود که کور شدن و آن تداوم رهبری در وحی است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه چهل است که امریکا و جریان استکبار در حال مبارزه با ماست ولی نتوانسته است به ما ضربه‌ای وارد کند،‌ تصریح کرد: عزت و اقتدار ما در این مدت، بیشتر است و ذلت و خواری امریکا بیشتر. امریکا به خط آخر رسیده است. بیشتر از این نمی‌تواند چون موجب فروپاشی ایالات متحده است. امریکا فرومی‌پاشد همانطور که شوروی فروپاشید. امریکا همه توطئه‌ها را به‌‌کار می‌برد تا ایران را براندازی کند. راهبرد ما در برابر امریکا باید راهبرد حضرت زهرا (س) باشد.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور موظف هستند ابزار مقاومت مردم را در برابر استکبار جهانی فراهم کنند، خاطرنشان کرد: امریکا با دو شگرد می‌خواهد به کار خود برسد؛ یکی استیصال مردم است. اینکه مردم دچار مشکل معیشتی شوند، خانواده‌ها معطل نان‌شان بمانند، گوشت در خانه‌شان پیدا نشود و مردم مستاصل شوند. شگرد دوم این است که سفره دین زیر پای مردم جمع شود.

وی ادامه داد: آنچه روبه‌رو هستیم تنها تحریم اقتصادی امریکا نیست. آنچه با آن روبه‌رو هستیم، این است که سومدیریت مسئولان به کمک امریکا رفته است. این مشکل اصلی مردم است.

امام جمعه مشهد با انتقاد شدید از عملکرد دولتمردان ابراز داشت: یک جریان امنیتی به کار افتاده است که گوشت را با کیلویی ۲۷ هزار تومان به مشهد برسد و با تمام هزینه‌ها ۳۵ هزار تومان بفروش برسد. در این شرایط مردم گوشت کیلویی ۸۰ هزار تومان را بخرد و از طرفی مردم در صف‌های طولانی بایستند. جلوی این سومدیریت را بگیرد. ما مشکلی نداریم که مستاصل شویم بلکه دشمن می‌خواهد ما را مستاصل کند.

علم‌الهدی افزود: دشمن می‌خواهد سفره دین را جمع کند. می‌گویید چادر مهم نیست؟ در تمام مذاهب اصلی یک فرقه و مذهب را پیدا نمی‌‌کنید که بگوید حجاب واجب شرعی است. بی‌حجابی منکر شرعی است. شهید دادیم که منکر شرعی در جامعه وجود داشته باشد؟

وی با بیان اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امروز فریاد همه را در آوورده است، عنوان کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فریاد حتی خانواده‌های لاییک و غیرمذهبی را در آورده است. آنها می‌گویند امنیت ناموس من گرفته شده است. بعد شما می‌گوید از همان مقدار کم فیلتر هم پشیمان هستیم؟ پشیمان هستید چون درست هم انجام ندادید. شما پهنه باند ۵۰۰ را به شبکه خارجی مفسد دادید و پهنه باندی ۳۵ را به شبکه داخلی داده‌اید. معلوم است که این فیلتر اثر معکوس دارد و برای مردم مشکل ایجاد می‌شود. می‌خواهید به دشمن کمک کرده و چراغ سبز نشان دهید؟

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن هیچ قدرتی ندارد. تحریم امریکا می‌تواند موجب کمی زحمت شود ولی سومدیریت‌ها در حال مستاصل کردن مردم است. وقتی ابزار مقاومت از مردم گرفته شود، چگونه در برابر دشمن مقاومت فاطمی داشته باشند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدون کوچک ترین فهمی ار اقتصاد
      دلیل تورم ، وابستگی بانک مرکری است

    • بدون نام

      برجام چیز خوبی بود خدا لعنت کنه اونایی که پیچ برجامو شل کردند تا ترامپ اونو باز کنه بندازه دور ثانیا غلط کردند اونایی که اجازه دادند تا برجام به سرانجام برسه !

    • بدون نام

      خدایا مردم را از شر نادانان نجات بده.....

    • مهدی

      اگر برجام نبود گوشت هسته ای ارزان داشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج