۸۲۲۶۹۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بندرعباس کلانشهر شد

️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با تصویب کارگروه ساماندهی درجه‌‌بندی شهرداری‌‌های کشور، شهر بندرعباس با ارتقاء به رتبه ۱۱ از مجموعه کل ۱۲ رتبه شهرداری‌های کشور، به جمع کلان‌شهرهای کشور پیوست.

خبرگزاری ایرنا: ️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با تصویب کارگروه ساماندهی درجه‌‌بندی شهرداری‌‌های کشور، شهر بندرعباس با ارتقاء به رتبه ۱۱ از مجموعه کل ۱۲ رتبه شهرداری‌های کشور، به جمع کلان‌شهرهای کشور پیوست.

رضا مدرس عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده یک آیین‌ نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و براساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

وی یاد آور شد: به موجب شیوه نامه ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تایید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند که این امر در هرمزگان نیز صورت گرفت و ارتقای درجه دو شهرداری را در پی داشت.

به گفته‌ معاون استاندار هرمزگان، درجه‌بندی شهرداری‌ها باعث می‌شود ساختار تشکیلاتی شهرداری‌ها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر و نظام پرداخت حقوق به شهرداران هم ارتقاء یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه تاثیری به حال مردم داره که بندر عباس کلانشهر بشود یا نشود بقول خودتان فقط حقوق شهرداران افزایش می یابد پس حقوق مردم چی میشود دولت اسلامی جواب بده،،،،

    • بدون نام

      خب... هجوم بیشتر به بندر عباس واسه کار و تفریح... بندرم آلودگی هوا رو دیگه داره از چند سال بعد... البته مزایایی هم داره... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج