اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۵۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اغلب مجری های تلویزیونی مدیر برنامه دارند!

بازیگر سینما و تلویزیون می گوید: بسیاری از مجری های تلویزیونی مدیربرنامه دارند و باید قبل از طرح هرگونه درخواست جهت اجرای یک مراسم، مبلغی را به حساب مدیر برنامه آنها واریز کرد.

خبرگزاری ایرنا: بازیگر سینما و تلویزیون می گوید: بسیاری از مجری های تلویزیونی مدیربرنامه دارند و باید قبل از طرح هرگونه درخواست جهت اجرای یک مراسم، مبلغی را به حساب مدیر برنامه آنها واریز کرد.

احمد نجفی افزود: بسیاری مدیران بخش های مختلف صداوسیما پیش از هر مسئولیت جدیدی، مدیر تلویزیونی بوده و بسیاری از آنان پس از پایان ماموریت های خود در نهاد های مختلف، به تلویزیون باز می گردند و مجری ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مجری اسبق برنامه صندلی داغ افزود: به هر حال مردم مجری را می شناسند و به اعتقاد مدیران، شاید یک مجری در قامت روابط عمومی یک دستگاه یا سازمان بتواند ارتباط بهتری برقرار کند، ممکن است مردم به یک مجری بیشتر اعتماد کنند.

نجفی درباره دستمزد مجری های تلویزیونی تاکید کرد: از روند دستمزد مجری های تلویزیونی خبر ندارم اما این دستمزدها تغییر کرده است. بعید می دانم وضع مجری های تلویزیونی خیلی خوب باشد و به هر حال دستمزد مجری های خوب تلویزیونی همیشه بالا است.

این بازیگر تلویزیون و سینما گفت: شهرت با خودش این مسائل را به همراه دارد اما در خارج از کشور کمتر این اتفاق می افتد اما در کشور ما این شرایط بیشتر دیده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج