adexo3
۸۲۷۹۴۲
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بدهی میلیاردی شرکت نفت صحت دارد؟

بدهی ۵۰ میلیارد دلاری شرکت ملی نفت، خبری است که اخیراً در برخی شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و حتی گفته شده که این شرکت برای تسویه این بدهی درحال فروختن فرش زیر پای خود است!

خبرگزاري ايسنا:‌بدهی ۵۰ میلیارد دلاری شرکت ملی نفت، خبری است که اخیراً در برخی شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و حتی گفته شده که این شرکت برای تسویه این بدهی درحال فروختن فرش زیر پای خود است!

به تازگی خبری در شبکه‌های مجازی منتشر شده، مبنی بر اینکه بدهی شرکت ملی نفت ایران از مرز ۵۰ میلیارد دلار گذشته است و این شرکت درحال تبدیل کردن ذخایر استهلاک و اندوخته‌هایش است.

پیگیری‌های ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم این مطلب حاکی از آن است که متأسفانه این موضوع صحت دارد، اما اوضاع آنقدر وخیم نیست که این شرکت اقدام به فروش ذخایر استهلاک خود کند.

یک منبع آگاه در این مورد به ایسنا گفت: این بدهی مربوط به وام‌هایی است که دولت نهم و دهم برای تکمیل برخی فازهای میدان گازی پارس جنوبی و همچنین طرح‌های ۳۵ ماهه از صندوق توسعه ملی گرفته و از آنجایی که این طرح‌ها در آن زمان به سرانجام نرسید، تسویه نشده بود. مبلغ ۵۰ میلیارد دلار در واقع اصل و تأخیر همان وام‌ها است.

به گفته وی شرکت ملی نفت به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شاید دچار مشکلاتی شده باید، اما این مشکلات به قدری نیست که فرش زیر پای خود را بفروشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهید

      خوب یکمی از حقوق پرسنل رو کم کنید همتون ماشاالله حقوقتون بالی 10 میلیون است یکمی مثل ما کارگرهای تامین اجتمایی زندگی کنید درست میشه از بس نیروهای شرکت نفت پول یا مفت میخورند مثلا" نفت ما ملی است همش الکی بیشتر پولش خرج وزارت نفت و کارگراش میشه بقیه مردم ایران بوق هستند. ولی شرکت نفتیها تو ناز و نعمت زندگی میکنند بخدا این عدالت نیست بخدا این عدالت نیست آقای زنگنه چقدر پول نفت رو خردین با این شرکت نفتیها یکمی حقوق خودت و کارگرهاتو کم کن ببین ما بقیه مردم ایران که شرکت نفتی نیستند چه بدبختی میکشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست گفتید خداوکیلی کارمند ساده رسمی حقوقش ضریب چهار میشه کاریم انجام نمیده فقط نیروهای پیمانکاری کار انها انجام میده باحقوق تامین اجتماعی اصلا عدالتی وجود ندارد کارمندی که پانزده میلیون توی مناطق جنوب میگره به اوپنج میلیون بدهید درعوض پنج نفر استخدام کنید ببین بیکار توی مملکت میمانه

    • بدون نام

      آنقدر از شرکت اختلاص کردن وخوردن که شرکت را ورشکست کردن

    • بدون نام

      خخخخخخخخ بجای اخبار داغ تغییر نام بدین به تکذیبیه ....

    • امیر

      من موندم شرکت‌هایی ملی و دولتی برای اشخاص و دولت نیستند!!! چرا فروخته شده. به چه قانونی مگر مردمی نیست. دزدی درین حد.... شرف و غیرت خوبه.....

    • رضا

      خدایا این چه مصیبتی است که گریبان این کشور رو گرفته .

    • محمدرضا بختیار

      جالبه مدیریت مدیران کشور ما!!! عرب ها با نفت تو جهان چه جایگاهی به دست آوردند و ما چه افتضاحاتی!!!این نیز از دست آوردهای مدیران ویران ایران!!!

    • حسین

      حتما هست..تکذیب شما یعنی واقیعت!!!

    • بدون نام

      کجاست اون کاربری که همیشه واسه احمدی نژاد درود وسلام میفرسته!اینم از گندکاریهای مموتی
      فرق مموتی وحسن کلید همینه،گندهای دکتررررراحمدی نژاد چندسال بعدرفتنش عیان شد مال حسن فریدون همین الان بوش همه جاروبرداشته

    • بدون نام

      اگرشرکت نفت ورشکسته سود باید گفت الفاتحه

    • بدون نام

      درغگو ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج