adexo3
۸۲۷۹۵۴
۴۷ نظر
۵۰۲۶
۴۷ نظر
۵۰۲۶
پ

اسیدپاشی روی صورت عمه و برادرزاده اش (۱۶+)

دختر جوان در حالی که کودک خردسالی را در آغوش داشت به وسیله افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت.

خبرگزاري فارس: دختر ۲ ساله‌ را در آغوش گرفته و به سمت چهار راه در حال حرکت است، بی‌اطلاع از اینکه قرار است چه اتفاق تلخی برای رخ دهد با دخترک هم‌صحبت شده و کنار خیابان منتظر تاکسی است که ناگهان احساس سوزش تمام وجودش را فرا می‌گیرد.

صدای فریادشان به ناگاه در خیابان می‌پیچد و بلند می‌گوید: سوختم...سوختم... اتومبیل سفید رنگی برای چند لحظه چند متر جلوتر توقف می‌کند و با سرعت زیاد از محل حادثه متواری می‌شود.

اسیدپاشی روی صورت عمه و برادرزاده اش (۱۶+)

نرگس در حالی که می‌سوزد، فقط سعی می‌کند تا دستش را از روی صورت دخترک قرار دهد و شعله‌های آتش را خاموش کند، دست و صورتش از شدت شعله‌های آتش می‌سوزد اما کاری از دستش برنمی‌آید...»

این بخشی از اظهارات «مهدی» است که فرزند دو ساله و خواهرش قربانی شده‌اند.

اسیدپاشی روی صورت عمه و برادرزاده اش (۱۶+)

با اضطراب و نگرانی از روز حادثه می‌گوید: همه چیز ناگهانی اتفاق افتاد، خواهرم به همراه فرزند خردسال من برای خرید راهی بازار شده بودند که در مسیر برگشت در حالی که فرزند خردسالم را در آغوش داشت، قربانی حادثه می‌شوند.

یکی از دوستان وقتی صدای فریادهای «شیما» و خواهرم را می‌شنود به سمتشان روانه می‌شود و به هر طریقی که بوده آنها را به بیمارستان «شهید رجایی» منتقل می‌کند.

حادثه به قدری سریع اتفاق افتاده که افرادی که در محل حضور داشتند نتوانستند ضاربان را شناسایی کنند اما شاهدان می‌گویند یک خانم و دو آقا در اتومبیل حضور داشته‌اند؛ یعنی خودروی پراید ۳ سرنشین داشته است.

خواهرم برای گرفتن تاکسی کنار خیابانی در محله «زیباشهر» استان قزوین ایستاده بود که اتومبیل پراید سفید رنگی از فاصله‌ای دور برایشان بوق می‌زند، وقتی به نزدیک آنها می‌رسد برای چند لحظه حادثه اتفاق می‌افتد و صورت خواهر و فرزند من توسط اسید یا اسپری آتش‌زایی که از اتومبیل پراید به سمت آنها پرت می‌شود، می‌سوزد.

اسیدپاشی روی صورت عمه و برادرزاده اش (۱۶+)

هویت ضارب مشخص نیست

از هویت ضارب اطلاعی نداریم و مشخص نیست این فرد با چه قصد و نیتی این کار را انجام داده است و ما امیدواریم با بررسی دوربین‌های مداربسته منطقه بتوانیم به قصد و نیت وی پی ببریم. به دلیل اینکه حتی شماره پلاک خودرو را در دست نداریم نتوانسته‌ایم از شخص خاصی شکایت و پرونده را پیگیری کنیم.

کسی به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند

ساعتی پس از وقوع حادثه وقتی به بیمارستان مراجعه کردم بلافاصله با پلیس برای رسیدگی به موضوع و تشکیل پرونده تماس گرفتم اما متأسفانه کسی پاسخگوی ما نبود، هزینه‌های درمانی آنقدر زیاد است که برای سه شب بستری بودن خواهر و فرزندم حدود ۷ میلیون تومان هزینه کردم و با اینکه تحت پوشش بیمه هستیم، هزینه‌های درمان را قبول نمی‌کنند.

خواهر من تنها ۲۰ سال سن دارد و در صورتی که درمانش به سرعت پیگیری نشود، ممکن است آثار سوختگی تا مدت‌های طولانی بر روی بدنش بماند.

بیمه به ما اعلام کرده به دلیل اینکه این پرونده ضارب دارد نمی‌تواند هزینه‌های درمانی را پوشش دهد و متأسفانه هیچ نهادی برای پیدا کردن ضاربان به ما کمک نمی‌کند، برخی از شاهدان حادثه اعلام کرده‌اند که در آن منطقه دوربین‌های مداربسته قرار داشته است و من از پلیس و قوه قضاییه درخواست دارم برای شناسایی ضاربان به ما کمک کنند و به فریادمان برسند.

به دلیل اینکه توان پرداخت هزینه‌های درمانی را نداشتم خواهر و فرزندم را از بیمارستان مرخص کرده‌ام و برای هزینه‌هایی که تا کنون صرف شده چکی را به عنوان ضمانت نزد بیمارستان قرار داده‌ام. خواهر و فرزندم به دلیل اینکه از ناحیه دست سر و صورت دچار سوختگی شدید شده‌اند، نیازمند درمان و رسیدگی هستند اما من یک کارگر ساده‌ام و توان پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور درمان را ندارم.

اکنون این دختر و کودک از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نیستند و به دلیل عدم رسیدگی مراجع ذی‌صلاح به این پرونده بیمه تأمین اجتماعی نیز پوشش هزینه‌های درمانی را متقبل نشده است، بهتر است برای تسکین دردهای این خانواده مراجع قضایی با رسیدگی سریع‌تر به این پرونده شرایط را برای درمان آنها فراهم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدا لعنتش کنه

    • رسول احمدی

      خدا لعنتش کنه چطور دلشون مياد اين کارا رو بکنند خدا اون بچه ۲ ساله چه گناهی کرده

    • بدون نام

      وای خدا جیگرم آتیش گرفت حالم بد شد.
      چرا آخه
      اون طفل معصوم چه گناهی داشت
      لعنت بهتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون شیطان صفتی که اینکار و کرد و باید روی صورتش اسید بپاشن الکی هم نباید به کمپینهای بازیگران برای جلوگیری از قصاص توجه کرد اگه چند بار روی اسید پاش اسید پاشیده میشد آدم میشدن اون بازیگرانی هم که مخالف مجازات اسید پاش هستن اگه رو صورت خودشونم اسید بپاشن همینا رو میگن ؟

    • مهرداد

      بیمه تو ایران دزدی ای بیش نیست

      پاسخ ها

      • م۴

        برای آقایان بالانشین بیمارستان خصوصی دکترخصوصی بدون هزینه دراختیارشان ولی مردم فقیروکارگربیمه هم قبولشان ندارد وای به حال ملت مظلوم ایران اغاخودت بفریادمان برس بر اغاواغازادهای مفت خوربیت المال

    • بدون نام

      بخدا هیچ برای گفتن ندارم چی بگم آخه چی دارم که بگم
      ظلم بزگری بهشون و خانوادشن شده چی بگم آخه فقط دعا کنیم براشون
      نه مسولیتی داریم کاری براشون بکنیم
      نه کاره‌ای هستیم فقط دعا کنیم امام‌زمان(عج) ظهور کند تا او نیاید دیگه عدالتی روی کرده زمین نخواهد بود فقط اورا فریاد بزنید به دادمان برسد
      یاحق

    • بدون نام

      چه ایراد داره حالا فرضا به صورت بچه دو ساله هم اسید پاشیده باشند فدای سر فرهنگ هفتادهزار ساله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به طور کل با کسانیکه بالای ۳۰ سال کار کردن و حقوق خوبیم دارن اما بازم شاغلن مخالفم میخواد جنتی باشه یا سرهنگ اما کاش این فشار و به همه بیاریم شفیع تایه هفته قبل از مرگش شاغل بود شجاعی مهر مجری برنامه خانواده حیاتی گوینده اخبار اینا وی میخوان بازنشسته بشن متاسفانه خیلیا همینن و نمیرن کنار جا رو به جوونترا بدن اونم تو این شرایط اشتغال کشور

    • سهیل زاهدان

      لعنتی چطوردلت امدصورت زیبای این دختروطفل معصوم سوختی..لعنت ب ذات کثیفت بی وجدان اشغال..

    • بارانی*

      باسلام. خدا لعنت کند باعث و بانی این کاررو. این طفل معصوم چه گناهی داشت بی خانواده. امیدوارم هرچه سریع تر دستگیر بشن و مجازات بشن نه بعد دو روز آزاد بشن

    • محمدرضا بختیار

      واقعا اگر چنین جنایاتی با عکس العمل حوزه حقوقی روبرو نشود به بسط آن کمک می کنند و دولت در چنین اموری برای کمک به مصدومین نیاز به قانون و طرح و لایحه و تبصره و ماده ندارد کمک کردن وظیفه انسانی است آقایان دولتمرد با مشاهده فیلم دوربین های مدار بسته در دستگیری افراد خاطی کمک کنند و در امر بهبود مصدومان!!!آقای وزیری که ماهی چهل میلیون حقوق می گیری به فکر باش !!!نه شعار و دروغ و لفاظی!!!

    • بدون نام

      خبرنگاران که دلبخواه فوری وارد میشوند و شماره حساب میدهند چرا اقدام نمیکنند!؟ وقتی فریاد کسی نداره حداقل شماره حساب تعیین و از مردم به میزان کمک بگیرنید تا این قربانیان بتونن حداقل بخاطر وضیعت مالی وکارگری یک عمر زجر نکشن !؟ ضارب دارد ؟ خب صندوق دیه برای چیه ؟! پرداخت کنید بعد ضارب دستگیر شد دوبرابر بگیرید و مادرشون را ..........لعنت بر این اسید و بی قانونی ! حجاب و فرعیات وسگ را فوری شناسایی جنایتکاران این جرم ضد بشری قابل شناسایی نیستند !؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام
        چرا همه چیزو باهم قاطی میکنی
        منم بند بند وجودم ناراحت شد
        انشاالله به لطف خدا و دعا و همت مردم عزیز و پزشکان هرچه زودتر خوب خوب میشن
        نیروی انتظامی که در برخورد با مردم عادی قلدر مآب رفتار میکنه نباید اینجا دس دس کنه
        اگه بخان میتونن دوربینها را از چند خیابون اطراف دنبال کنن تا سرنخی پیدا کنن اگه اراده وهمتش باشه(اگه )

    • محمد

      ای خدا

    • بدون نام

      اگر دفعه ی اولی که کسی اسیدپاشی کرده بود ،قصاص اجرا می شد،کسی به خودش اجازه نمی داد این کار کثیف رو تکرار کنه!کِی قراره قانون های ما اصلاح بشه؟تا حالا دویست نفر در مورد ورزشگاه رفتن خانما ،حکم دادن وحلال وحرامش کردن،نمی تونن برای اسید پاشی یه مجازات سخت در نظر بگیرن که این جوری با آینده ی یه بچه ی دوساله بازی نشه!این بچه ،تحمل درد اسید رو داره آخه!؟؟

    • بدون نام

      خدالعنت کندمتعرضین به آسایش عمومی را

    • بدون نام

      لطفا اسمی ادرسی چیزی اعلام کنید تا بتونیم کمک کنیم

    • محمد

      برای مملکتی که درمان دردی اینچنین منوط به پرداخت هزینه های نداشته است باید خون گریست... برای وضعیت پزشکی باید خون گریست... برای وضعیت بیمه ها باید خون گریست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اين عبارت را كه دائم تكرار كردى احيانا از كسى ياد گرفته اى؟

    • بدون نام

      بیمه همان دزدی سیستماتیک است
      هرچی خدانشناسه اونجا سرگرم چاپیدن مردمه

    • m.gh

      خدا لعنتشون کنه ،اون بچه چه گناهی داره اول زندگی با صورت .....
      خداازشون نگذره ،الهی گرفتار بشن

    • زهرا

      وای خدایاسرصبح مخم تیرکشیدخدایانصیب کافرنشه اخه کدوم احمقی این کاروکرده خداازشون نگذره خداجوابشونوبده به بچه چکارداشتین یاامام زمان زودترظهورکن

    • بدون نام

      خدا نابودت کنه

    • بدون نام

      ای جان دلم برای اون طفل معصوم کباب شد ترو خدا پیگیری کنین اونی که این غلطو کرده قصاص کنین

    • حمید رضا

      یا علی

    • بدون نام

      بیمه قربونش برم دیگه چیزی رو قبول نمیکنه میری داروخونه میگه فلان دارو فلان دارو جزو بیمه نیست کلا یه بار خیال مردمو راحت کنن که بیمه ای وجود نداره اونایی که مریضن ندارن قید دوا ودرمون رو بزنن دراز بکشن منتظر مرگ باشن واسلام

    • بدون نام

      مسئولین همکاری کنند لطفا نگذارین حقشون پایمال بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر اینکه بازم خود مردم همتی کنن وگرنه ازین مسئولا خیری نمیرسه

    • عباس بختیاری

      خدا وکیلی این سه نفر رو باید بگیرید تو هر سوراخی که دارن باید اسید بریزید

    • بدون نام

      خدا این آدمای صفاکی که قلب آدم رو به درد میارند لعنت کنه و عذابشون بیشتر بشه.

    • محمد

      به نظرمن برنامه ای از قبل داشتن

    • حاجی

      خدایا به فریاد این مردم بیچاره برس وای خدا این چه فاجعه اییه آخه کجای دنیا یک نفری که توی این شرایطه رو از بیمارستان چون پول نداره میندازن بیرون وای خدا ظلم تا کجا تا کی

    • مملکت ویران

      واقعاجای تاسف داره پول نداشته باشی وعزیزت ازبیمارستان بیرون کنن.بازم بیان ازمملکت اسلامی حرف بزنن واقعادرسته؟

    • بدون نام

      داعش باید تو ایران میومد تا این مردم سنگدل رو می‌کشت ده میلیون نفرم که میمردن اوضاع عالی میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داعش باید سر تو رو میبرید تا میفهمیدی همه مردم و جمع نبندی ضمنا به لطف مهاجرت هموطنانت از مرزهای شرقی و قاچاق مواد مخدری که تو کشورت تولید میشه خود بخود ایران گرفتار بدتر از داعش شده دلیل اصلی نفرتی که حتی کسانیکه بهتون نداشتن الان دارن همین همیشه ول بودن تو سایتهای خبری ایران و یوتیوب برای فحش دادن و بدخواهی برای ایرانیهاست لطفا خفه شو

    • بدون نام

      این اسید پاش باید روشون اسید ریخت تا دیگه از این کارها نکنن همه شون چه اون که نقشه کشیده چه اون کسی که پاشیده

    • وحید

      من بیمه عمر پارسیان سه سال ریختم بخاطر بیکاری دیگه نتونستم بیمه چهار نفر رو بریزم، وقتی رفتم پول خودمو که طی سه سال برجی چهل و سه هزار تومن برای هر نفر واریز میکردم بگیرم به من یه میلیون و دویست هزار تومن دادند. به من گفتند بعد از پنج سال سود دهی داره. اگه این حرفها رو روز اول به من می‌گفتند عمرا اگه خانوادم رو بیمه میکردم. اگه اتفاقی هم سر خودم و خانوادم میومد هزار بهونه و بند و تبصره در میاوردن که شامل بیمه نشه. دقیقا بیمه عمر، بیمه درمان، بیمه کشاورزی، بیمه بازنشستگی همش دروغه و کلاهبرداریه. وقتی مسعولین نظامی و پزشکی و تامین اجتماعی به مردم مورد ظلم واقع شده نه تنها توجه بلکه محل نزارند چه انتظاری از بقیه دارید. کشور سوئیس بخاطر احترام به حقوق شهروندی به میزان 98%،بهترین کشور دنیا شناخته شده، اونوقت ما اسممون رو مسلمان میزاریم و عبادت میکنیم.

    • بارانی*

      باید یه بیمه ای در نظر بگیرن واسه این افراد این حداقل کاریه که میتونن براشون بکنن هیچ وقتم مثل روز اول نمیشن. امیدوارم هرکی این کارو کرده روز خوش نبینه

    • بدون نام

      اگه تگزاس این حادثه اتفاق افتاده بوده تلویزیون خودمون اینقدر نشون میداد و درخواست کمک برای شنیدن صدای این پدر نهایت همکاری را میکرد اما متاسفانه ایرانی هست و رسانه هم الرژی دارد نسبت به اسم ایرانی

    • شیراز

      خدا ازشون نگذره،آینده این دو نفر رو نابود کردن به خصوص طفل معصوم که از دو سالگی باید زجر و بدبختی رو به دوش بکشه

    • بدون نام

      یکم از بودجه ی بیمارستانهایی که کشورای عربی ساختن و هزینه ی موشکها کم کنن و اختصاص بدن به چنین مشکلاتی که برای قشر ضعیف پیش میاد
      بخدا راه دوری نمیره ای مسئولان دوزاری!

      بازم همون بدبختا میان تو انتخابات مختلف شرکت می کنن و شماها احساس سروری و خدایی بهتون دست میده!

    • کرمانشاه

      تف به شرف نداشته ش آخه چطور آن ۳ نفر باهم تسلیم شیطان شدن واین کار کثیف رو انجام دادن

    • هیدا

      امثال من و تو فقط باید از خدا مدد بگیرم چون ادم معروفی نیستیم چون از مفامات نیستیم امیدوارم لااقل خدا به داد شما برسدتو این مملکت برای امثال ما قانونی نیست

    • بدون نام

      اگه این افراد رو با ریختن اسید عینا مجازات کنن دیگه از این غلطها نمیکنن !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب معلومه. خيال كردى واسه چى هيچوقت اين كار را نميكنند؟

    • بدون نام

      خاک بر سر مسولان خاک بر سر هر چی بی غیرته خاک بر سر اون دکتری که تونست کمک نکرد ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج