۸۲۹۶۲۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

طهماسبی: صاحبان اصلی نظام، مردم هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

خبرگزاري فارس: ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌وگويي ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زنجان با برپایی نمایشگاه شکوه ۴۰ سالگی به عموم مردم عرضه شد، اما مسلم است که دستاوردهای انقلاب اسلامی با برپایی چند غرفه قابل ارائه نیست.

وی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردها و خدمات کشور متعدد بوده است، گفت: به عقیده بنده هنوز این دستاوردها به خوبی بیان نشده است.
طهماسبی با بیان اینکه دستاوردهای کشور در حوزه های متعدد فرهنگی و عمرانی بی‌شمار است، گفت: مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب، می‌تواند واقعیت‌های مهمی را برای نسل‌های پس از انقلاب آشکار کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: در توصیف انقلاب همین کفایت می‌کند که امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عنوان‌هایی مانند « معجزه قرن » و « انفجار نور » یاد کرده است.

وی تصریح کرد: بدون توجه به شرایط داخلی و خارجی ایران در دوران ماقبل از انقلاب اسلامی، نمی‌توان به عظمت دستاوردهای این انقلاب خدایی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی در دوران ما بعد از انقلاب اسلامی پی برد، از همین رو باید این حقایق از طریق رسانه‌ها بیان و تبیین شود.

طهماسبی در ادامه ضمن دعوت از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: البته مردم نیازی به دعوت ندارند، چون صاحبان اصلی نظام خود مردم هستند و همواره طی سنوات گذشته و در برهه‌های حساس نشان داده‌اند که وفادار نظام و انقلاب اسلامی هستند و امیدواریم امسال نیز حضور باشکوه‌تر از قبل داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود، عرصه‌هایی که برای مردم عیان و مشخص است، تصریح کرد: اما دشمن با هجمه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور است و در این زمینه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، از همین رو حضور در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه صاحبی برادر!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج