۸۳۱۲۳۳
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رپورتاژ آگهی

اطلاعیه مهم گروه جاوید 

موفقیت در تأمین مالی صد‌ها پروژه تجاری، تولیدی، صنعتی و صنفی به تبع آن رضایتمندی صاحبان آن‌ها موجب شده تا امروز گروه جاوید به عنوان نهادی توانمند و متعهد در بین تمامی متقاضیان شناخته شود.

گروه مشاورین جاوید سرمایه صدرا ، عضو انجمن شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و نظارت طرح‌ها، که مخاطبین آن را با نام اختصاری گروه جاوید می‌شناسند، هرگز ادعایی مبنی بر دارا بودن مجوز لیزینگ از بانک محترم مرکزی و یا حتی دارا بودن نمایندگی از شرکت‌های لیزینگ مورد تایید این بانک نداشته و از زمان تاسیس تا کنون، هیچ گاه فعالیتی بر خلاف چهارچوب اساسنامه و مجوز‌های قانونی و رسمی خود که همان ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و نظارت بر طرح‌ها می‌باشد، انجام نداده است؛ لذا روابط عمومی این گروه شایعاتی که اخیرا بر اساس تشابه اسمی و یا فعالیت غیرقانونی شرکت‌های دیگر دامن گیر این گروه شده است را تکذیب می‌نماید.

اطلاعیه مهم گروه جاوید 

گروه مشاورین جاوید سرمایه صدرا (کارگزار تامین سرمایه) با هدف تسهیل دسترسی فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل به منابع مالی مورد نیاز در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه از ابتدای فعالیت خود حفظ منافع ذینفعان داخلی و خارجی خود را در راستای موازین قانونی جمهوری اسلامی ایران اولویت کاری خود دانسته و به آن اهتمام ورزیده است.گروه مشاورین جاوید سرمایه صدرا (کارگزار تامین سرمایه) با هدف تسهیل دسترسی فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل به منابع مالی مورد نیاز در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه از ابتدای فعالیت خود حفظ منافع ذینفعان داخلی و خارجی خود را در راستای موازین قانونی جمهوری اسلامی ایران اولویت کاری خود دانسته و به آن اهتمام ورزیده است.

موفقیت در تأمین مالی صد‌ها پروژه تجاری، تولیدی، صنعتی و صنفی به تبع آن رضایتمندی صاحبان آن‌ها موجب شده تا امروز گروه جاوید به عنوان نهادی توانمند و متعهد در بین تمامی متقاضیان شناخته شود.
در بخش ذینفعان داخلی سازمان، تعهد بی قید و شرط این گروه به بهبود مستمر عملکرد و توسعه دانش فنی سرمایه‌های انسانی در کنار تأکید بر فراهم ساختن محیط کاری شاداب و قانونمند و تلاش همه جانبه برای ایجاد امنیت شغلی باعث تشکیل سازمانی پویا و پیشرو در زمینه حرفه‌ای فعالیت گروه مشاورین جاوید گشته است.

گروه مشاورین جاوید در پاسخ به درخواست مشتریان از سال ۱۳۹۴ با توسعه سرمایه‌های انسانی خود در بخش انجام مطالعات بازار، مطالعات امکان‌سنجی، پوشش ریسک، مشاوره سرمایه گذاری، تهیه و تدوین طرح‌های توجیهی اقتصادی در زیر گروه‌های خدمات، کشاورزی، ساختمان و صنایع تبدیلی نیز خدمات منحصر به فرد خود را در عالی‌ترین سطح ممکن و با بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری روز دنیا در اختیار متقاضیان گذاشته که در این بخش نیز با پشتکار و تعهد همیشگی که از مؤلفه‌های بارز گروه می‌باشد توانسته در زمره برترین‌ها قرار گیرد.

در صورت باز نشدن ویدئو اینجا کلیک کنید
اطلاعیه مهم گروه جاوید 

گروه مشاورین جاوید سرمایه صدرا افتخار می‌کند که امروز مشتریان این گروه در مسیر تحقق اهداف تجاری و شغلی خود دیگر دغدغه تأمین منابع مالی مورد نیاز را ندارند و با خیالی آسوده با بهره گیری از خدمات گروه جاوید تنها به افق‌های پیشرفت و توسعه می‌اندیشند.

اطلاعیه مهم گروه جاوید 

همین حالا جهت مشاوره تماس بگیرید

۰۲۱-۲۶۲۹۱۳۸۸

اطلاعیه مهم گروه جاوید 

javidgroup@

اطلاعیه مهم گروه جاوید 

Www.javid-group.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج