۸۳۱۹۷۲
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

محسن رضایی: به تقاضاها درباره CFT مشکوکیم

محسن رضایی گفت: اینستکس در حقیقت کانال مالی نیست بلکه یک کانال کالایی است یعنی نفت ما را می‌گیرند و از آن طرف به ما کالا می‌دهند و اشتباها اسم این را کانال مالی گذاشته‌اند.

خبرگزاری مهر: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه گزارش هفتگی شبکه یک سیما درباره کانال مالی اروپایی‌ها اینستکس گفت: این کانال مالی که اروپایی ها درست کرده اند در حقیقت کانال مالی نیست بلکه یک کانال کالایی است یعنی نفت ما را می گیرند و از آن طرف به ما کالا می دهند و اشتباها اسم این را کانال مالی گذاشته اند، این یک کانال کالایی است، نفت ما به فروش می رسد در مقابلش پول ما می رود در یک صندوقی که در اختیار خودشان است از آنطرف به ما دارو، کالاهای کشاورزی و غذا می‌دهند.

وی در ادامه افزود: نکته مهم این است کشورهای غربی و اروپایی تامین مالی ما را با مشکل مواجه کرده اند ولی می گویند بیایید با ما همکاری مالی انجام دهید خوب اگر شما بانک هایتان با ما کار نمی کنند چه انتظاری دارید که بانک های ما با شما مبادله مالی داشته باشند.

رضایی در ادامه از رفتار اروپایی ها انتقاد کرد و گفت: از بی صداقتی غرب و تحمیل خواسته هایشان به کشور ما می شود فهمید که تامین مالی کشور ما را و حتی پول خود ما را حاضر نیستند به ما بدهند بعد می گویند شما بیاید با ما همکاری مالی داشته باشید و برای همین است که ما به این تقاضاها در مسئله سی اف تی و پالرمو مشکوک هستیم و از دولت و مجلس خواسته ایم به صراحت به ابهامات مجمع تشخیص پاسخ دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت در پایان تاکید کرد: باید ببینیم در عمل چه اتفاقی می افتد، متاسفانه صداقت اروپایی ها با ما خیلی بالا نبوده، آمریکایی ها که همیشه دروغ گفته اند، اروپایی ها هم همیشه وعده می‌دهند اما نمی‌دانیم چه مقدار به وعده های خود عمل می‌کنند. امیدوارم اینها حداقل یک حداقل وفاداری به امضای خودشان در مساله برجام داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      برادر گرامی . چه اشکالی داره که نفت بدیم و کالا های ضروری بگیریم ؟ اصلا چه اشکالی داره که نفت بدین و مشکلات مردم بدبخت رو مرتفع کنین ؟ حتما باید دلار بیاد تا بعضی ها اختلاس کنن ؟ چرا از دید مردم نگاه نمیکنین ؟ البته سالهای زیادیه که اصلا ملت رو بحساب نمیارین . فقط جنگ با دنیا و فشار به کمر ملت . این شده سیاست ما .

    • بدون نام

      باور کن مردم هم به تو مشکوک هستند

    • بدون نام

      فدات حاج رضایی

    • بدون نام

      اینطورکه واقعابوی گندش دنیاراگرفته.همان نفت دربرابرغذای عراق است.همان اجرای منشور۷سازمان ملل اما بارنگ وبوی دیگر.تحریم کامل یعنی تضعیف کامل وایجاد نارضایتی داخلی ودرنهایت شورش داخلی ویاحمله ازخارج مثل عراق.بنابه یک ضرب المثل:آدم باید جنازه خودرا کنار نعش همسایه ببیند.باید ببینیم آیادرافتادن بادنیاودرخلاف جهت آب شناکردن ارزش اینهمه گرفتاری ومشقت رادارد؟کشوری که حتی نمیتواند دست دزدها راازاموال بیت المال کوتاه کندویابه وضعیت آشفته اقتصادی کشور رسیدگی کندچه معنی دارد.بانکبت ترین دولتها دربیافتد.

    • محمدنژاد

      باعث تاسف است که بعد از اینهمه خلف وعده اروپائیان میفرمائید؛ نمیدانیم چقدر به وعده هایسان وفادارند؟! بعد خودتان را سیاستمدار و صاحب نظر میدانید!
      باید چطوری با شما رفتار شه تا بفهمید که اروپا وفادار نیست و شما را در پی اهداف خودش میکشد؟!

    • بدون نام

      و مسئولان هم باصداقت با مردم در میان میزارن و تو فکر مردم هستند

    • بدون نام

      ما به اونا احتیاج داریم ولی اونا به ما احتیاج ندارند

    • بدون نام

      اینقدرمسولین اصلاح طلبان غرب زده هستن هرچی اینهامیگن چشم بسته قبول میکنن وبعدژست روشن فکری میگیرن وتوجیح الکی دروغ ماست مالی میکنن مثل برجام ومعاهده پاریس که ابتکاردیواری رفته امضاکرده گفته مصرف الودگی ۱۲درصدکن میکنیم بدون داشتن امکانتش وباعث قطع برق شده تابستان دلیلش اینههه و۴۰میلیارددلارضررزده بودجه۱سال مملکت برای خوش خدمتی به ریس جمهورفرانسه گفته قول دادم

    • دکتر

      تصویب نکنید
      گول نخورید
      ایران بجای چسبیدن به روسیه و چین
      کافیه بشینه پای میز مذاکره دوجانبه با امریکا
      چرا پنج بعلاوه یک
      باید بشه مذاکره دوطرفه
      یک بعلاوه یک
      والسلام
      نکه به امریکا باج داد
      فقط نشست و مشکلات رو.گفت
      یا حل میشه یا نمیشه
      چرا ما باید متحد روسیه و چین باشیم!

      پاسخ ها

      • اشکان

        ما‌ متعهد‌ چین‌ و روسیه‌ نیستیم‌ ما‌ خیلی‌ بدبختر از‌ این‌ حرفهاییم‌ ما‌ تو‌ سریخور‌ این‌ دوتا‌ هستیم

    • بدون نام

      ماهم به تو مشکوکیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به خودت هم مشکوک هستی

      • بدون نام

        شما به خودت هم مشکوک هستی

    • بدون نام

      تو رو خدا هر جور شده فقط مشکلات رو حل کنید...

    • بدون نام

      تو رو خدا هر جور شده فقط مشکلات رو حل کنید...

    • بدون نام

      فقط خدا ميدونه شما يك نفر و بقيه دوستانتون كه جلوي امضا لوايح رو گرفتيد تا اينقدر فشار و گروني زياد بشه چه سودي برديد

    • بدون نام

      فقط ما خوبیم

    • طبقات پایین

      چرا کالا بگیریم بابت پول نفت برا عوام و مردم بدبخت باید پول نفت از نظر اینها دلار بشه و بره تو جیب امثال رضایی و اقا زاده ها و خرج جاهای دیگه بشه مثل گداهای سر 4 راه که شما اگه بهشون غذا بدین با وجود گرسنگی نمیگیرن چون پول بدرشون میخوره و پول لازمن مثل اینا

    • ساحل

      بابا بی خیال ، ما هم یه عمرِ به شما مشکوکیم چیشد مگه

    • محمدی مقدم

      آقای.شما وامثالتان چرا خودتان را قیوم مردم می دونید چند بار مردم به شما رای ندانند یعنی ساکت باش تو آدم مطمئنی نیستی باباجان از جون مردم چی می خواهی

    • بدون نام

      خوب اقتصادان دان ، پروفسور ، تاریخدان ،... به این میگن تجارت ، کالای به انها میدهی و کالایی رو میگیری ، « پول رو برای چی می خواهی ؟ بزاری تو بالش ؟ فعلا که همه مازاد ارزیمون هم که تو بانکهای انها است .

    • بدون نام

      خوب اقتصادان دان ، پروفسور ، تاریخدان ،... به این میگن تجارت ، کالای به انها میدهی و کالایی رو میگیری ، « پول رو برای چی می خواهی ؟ بزاری تو بالش ؟ فعلا که همه مازاد ارزیمون هم که تو بانکهای انها است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج