۸۳۲۰۸۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

تذکر پلیس نسبت به عادی سازی مصرف موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از طرح تذکرات و مطالبات پلیس نسبت به ترویج احتمالی مصرف موادمخدر و روانگردان در برخی محصولات سینمایی، تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از طرح تذکرات و مطالبات پلیس نسبت به ترویج احتمالی مصرف موادمخدر و روانگردان در برخی محصولات سینمایی، تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی خبرداد.

سردار مسعود زاهدیان درباره مصرف موادمخدر و روانگردان و نیز عادی سازی اعتیاد استعمال دخانیات در برخی از تولیدات تلویزیونی و سینمایی اظهارکرد: ستاد مبارزه با موادمخدر سیاست‌های کلی در قالب طرح جامع پیشگیری از اعتیاد تدوین و به تمامی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرده و تمامی این دستگاه‌ها ملزم به اجرا و رعایت آن هستند.

وی با بیان اینکه پلیس نیز در مورد شکل و ضوابط پلیسی در فیلم‌ها اظهارنظر می‌کند، گفت: در مورد محتوای فیلم‌ها نظری نداریم اما در مورد تجهیزات و امکانات پلیسی و اینکه پلیس نشان داده شده در فیلم مطابق با واقعیت باشد، نظرات خود را مطرح می‌کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا اضافه کرد: همچنین ما در جلساتی که عضو آن هستیم مطالباتمان را مطرح کرده و اگر در مواردی تذکراتی نیز لازم باشد آن را ارائه و طرح خواهیم کرد.

زاهدیان ادامه داد: در فیلم‌هایی که نیروی انتظامی در ساخت آن مشارکت داشته باشد نیز تمامی موارد رعایت شده و توجه لازم صورت می‌گیرد تا مواردی همچون مصرف موادمخدر و عادی سازی و ترویج این پدیده انجام نشود.

وی در مورد واکنش پلیس به موارد تخلف نیز گفت: خوشبختانه در اکثر تولیدات موارد ابلاغ شده مدنظر قرار می‌گیرد اما در صورتی که دستورالعمل‌های صادر شده رعایت نشود، ما در این خصوص تذکرات خود را ارائه خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانه از پای بست ویران است
      خواجه در فکر نقش ایوان است

    • بدون نام

      سردرگمی ، عدم تمرکز فرماندهی نیرو ، وظایف متفزقه، در ایجاد امنیت باعث شده ، این نیروها نتوانند در وظایف خود کازایی لازم زو داشته باشند .

    • بدون نام

      هی از دست این دولیبریتیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج